Trotse mama wil zwanger worden..

Naam            

Leeftijd

Kindje
 ronde
 NOD
/

ikke1978

30

2

4

20 maart

knutseljuffie(jen)
26

2

1

18 april

trotsemama81

27

4

7 na mk

1 mei

an 1974

34

2

3e na mk

8 mei ??

mamavansophietje
30
2

1
18 mei

Zo, de lijst ook even aangepast

Hoi mama van sophietje,

Spannend!! Voor jou begint het nu ook echt! Hoop dat we allemaal snel zwanger zijn! Weet je wat Jasper vandaag voor het eerst deed??? Kruipen, kon echt mn ogen niet geloven. Hij gaat nog niet heel snel, maar hij ging zelfs vooruit!! Hij gaat me echt veeel te snel in zn ontwikkeling, hij is nog geen 7 maanden!!

Liefs Jen

Hee hoi,

Tijdje hier niet geweest, moest even m'n draai weer vinden. Kleine terugslag na de mk, gaat nu weer goed gelukkig! Het weer is daarbij ook een belangrijke factor, dus ik hoop dat het de komende tijd een beetje goed blijft!

Was best een heftig dipje, zowel voor mijn man als voor mij, maar nu gaan we er weer voor. Dwz we vrijen wanneer we zin hebben en zien het wel wanneer het weer bij ons zover is, we willen het ontspannen houden. Daardoor zullen jullie mij hier ook niet zoveel meer zien.

Nu richten we ons vooral op andere dingen wat heel veel power oplevert. Heerlijk, ik ben eindelijk weer een beetje mezelf, dit voelt goed! Genieten van mijn mannen, de beestjes, de tuin en m'n werk.

Ik hoop  voor ons allemaal dat het snel raak is!!!

Liefs Lientje

Hoi dames,

Hoe is het hier?? Lientje wat balen voor je dat je het zo zwaar hebt gehad!! Kan me er iets bij voorstellen! Heb nu zelf ook een lichtelijk dipje, al die zwangere buiken om me heen!!!
De miskraam heeft er bij mij ook meer ingehakt dan ik had verwacht. Nou maar hopen dat ik snel ongi word, dan kunnen we weer verder!!

M'n testen blijven trouwens licht positief, maar dat is dus oud hormoon. Ik heb best last gehad van buikpijn en bruin/roze verlies afgelopen week. Ik mag na aandringen dan toch op controle komen bij de gyneacoloog!!

Liefs Jen

Jen,

Wat balen zeg! Wanneer ga je naar de gyn? Je wilt weer verder he, al dat andere weer achter je laten. Op zich ben ik er heel nuchter in, maar soms heb je gewoon van die dagen dan valt het zwaar... Ook hoop voor jou dat je snel duidelijkheid hebt, want dit maakt je alleen maar onrustig.

Dikke knuf Lientje

Hey ,

Nou was ik van de week bij de dokter (moest erheen voor mn zoontje) , die zei dat het ook best een prille zwangerschap zou kunnen zijn. Nou weet ik het helemaal niet meer.
Morgenmiddag mag ik op controle! Ben steeds benieuwder wat ze te zeggen hebben.

Liefs Jen

Jen!!!!

Wat een verwarring zeg, maar het zou wel helemaal super zijn! Toch nog even geduld dus...veel suc6!

Liefs Lientje

@Lientje, welkom weer terug in ons midden..ben blij dat het nu weer wat beter met je gaat

@mama van Sophietje, klinkt raar om het hier te schrijven , maar "fijn" dat je ongesteld bent geworden. Kunnen jullie er nu echt voorgaan.

@knutseljuffie, jij houdt de spanning er wel in hoor...ik ga aan je denken morgen middag en hoop voor je dat het idd een prille zwangerschap is...en dat wij je met z'n allen kunnen volgen natuurlijk.

Wat worden de kleintjes groot he als ze gaan kruipen. Is echt weer een stap naar hun onafhankelijkheid.....dat ze kunnen gaan en staan (kruipen)  waar ze zelf willen.

Morgen gaat mijn oudste trakteren op school...ze is van de week jarig en word dan alweer 5 jaar....zaterdag heeft ze ook haar eerste zwemles en volgende week haar eerste kinderfeestje...dus weer een drukke en vooral spannende  week voor de boeg.
Gelukkig hebben ze 2 weken vakantie!!!

Hebben jullie nog plannen voor het weekend??

liefs

Terug
Bovenaan