Trotse mama wil zwanger worden..

Hoi dames,

@ trotse mama, Ik hoop met je mee, ik zit echt al mn nagels af te kluiven hier (en ik had net zulke mooie lange nagels) Weet echt niet wat ik ervan moet denken, maar ga uit van het ergste (curretage 2) en dan kan het alleen maar meevallen.

Ik ben nu ook 2 weken vrij!!!! Lang leve het onderwijs :p Ik hoef maar 1 donderdag middag les te geven in een buurtcentrum, maar mn middelbareschool hoef ik 2 weken niet heen.

Dit weekend ga ik lekker samen met mn vent naar de bios, zondag lekker de hele dag met zn drietjes thuis. Maandag heb ik het zoontje van mn vriendin (die word over 3,5 week 5) dinsdag heb ik even niks en is die kleine bij zn oma de hele dag.

en verder nog koninginnendag vieren. Verder hebben we nog niks geplanned staan, allemaal een beetje afhankelijk van het weer!

Ga je nog wat leuks doen met het kinderfeestje? Wel fijn dat ze naar zwemles kan al zo snel. Volgens mij moeten wij jasper al zo'n beetje gaan inschrijven voor over een aantal jaren.

Vind het heel fijn dat jullie allemaal met me meeleven! Veel plezier en ik laat morgenavond nog wel even weten wat er allemaal gezien is!

Liefs Jen

Wat spannend Knutseljuffie! Ik duim voor je!

Lientje, fijn dat je je weer beter voelt. Dit weer helpt dan ook wel mee he?

Trotsemama, veel plezier met het feestje en succes op de zwemles natuurlijk!

Ik had misschien iets te vroeg gejuichd, ik dacht vorige week donderdagmiddag ongesteld te zijn geworden, maar na die middag niets meer... Nou ja, even afwachtend dan maar. Of misschien ben ik wel zwanger haha, nee, daar ga ik niet van uit.

Liefs!

en knutseljuffie weet je al wat......???????

mamavansophietje, is bij jou dus ook niet echt duidelijk hoe het zit....hmmmm lastig hoor....

liefs

Hoi dames,

Hoe is het allemaal met jullie??

Ik heb nu definitief een hekel aan oude mannelijke gyneacologen, wat een botte mannen zijn dat!
Eerst een echo, waarop geen zwangerschap op de zien was, wel een eiblaasje van 17 mm, maar verder niks.
Hij ging me even zitten vertellen dat hij het maar een raar verhaal vond dat ik dacht dat ik zwanger was geweest. Omdat ik nog borstvoeding had gegeven vond hij het vrijwel onmogelijk dat ik zwanger was geweest en een miskraam had gekregen. Die curretage hadden ze volgens hem dan maar gedaan om mij gerust te stellen ofzo????
Ik mocht na dit hele verhaal gaan, want als   hij niks kon zien en ik had wel positieve testen (wat hij niet geloofde) dan moest ik maar bloed laten prikken en waarschijnlijk was het dan een bbz.
Ik was zo boos, heb daar echt zitten janken. Maarjah, toch maar even bloed laten prikken. En tadaa wel HCG in mn bloed. Niet genoeg voor een nieuwe zwangerschap. Maar wel duidelijk bewijs dat ik zwanger ben geweest!!

Ik moet maandag opnieuw terug komen, bloed laten prikken, urine inleveren en opnieuw een echo. Hij dacht dat ik misschien dit weekend wel mn ei. Dan zou dat kleine beetje bloed van vorige week toch een menstruatie geweest zijn, maar dat verklaard nog niet de aanhoudende buikpijn.

Nouja, het is weer een veel te lang verhaal geworden. Ik laat maandag wel weten hoe het was.

Liefs Jen

Jeetje, knutseljuffie. Kan me voorstellen dat je boos was en ook verdrietig. Zo kan hij toch niet met mensen omgaan. Geloof niet dat iemand een curretage krijgt om je gerust te stellen.
Hoop voor je dat je morgen toch weer wat meer duidelijkheid hebt ...vooral ook over je buikpijn.....Heb je wel dezelfde gyneacoloog???

Ik bedacht me net dat ik alweer op dag 35 van mijn cyclus zit....niet bij stil gestaan dat het al zo ver in mijn cyclus was. Ter zelfbescherming houd ik mijn nod maar op vrijdag...vorige maand was het tenslotte opk 38 dagen....wacht rustig af ben deze week toch erg druk bezig dus heb weinig tijd om er veel mee bezig te zijn.

liefs

Hoi trotse mama,

Ik heb vandaag weer controle gehad. M'n hcg was nu 5 wat betekend dat mn ei weer kan springen (als het hoger is schijnt dat niet te kunnen) en er zat ook een eitje wat op springen stond. Dus we gaan aan het werk de komende dagen Mijn NOD komt ongeveer op 10 mei uit nu. Ben benieuwd, verwacht niet dat ik nu WEER meteen zwanger ben. Dat is wel erg onwaarschijnlijk, maar we doen iig ons best.
Ik zal het NOD lijstje even aanpassen, en ik ga heeeeeeeeeeel hard voor je duimen dat het nu raak is voor je Jij mag eerst en dan volgen wij wel.

Liefs Jen

Naam            

Leeftijd

Kindje
 ronde
 NOD
/

ikke1978

30

2

4

20 maart

knutseljuffie(jen)
26

2

1 na mk

10 mei

trotsemama81

27

4

7 na mk

1 mei

an 1974

34

2

3e na mk

8 mei ??

mamavansophietje
30
2

1
18 mei

Hoi knutseljuffie,

Fijn dat je nu wat meer duidelijkheid hebt. Jullie gaan dus een hoop plezier beleven de komende dagen...  Wie weet heb je wel het geluk om zo snel weer zwanger te worden..ik duim voor je!!!

Hebben ze ook nog iets kunnen zeggen over je buikpijn??

Ga er zelf niet vanuit dat het nu raak is hoor....voel me nu  alleen maar grieperig. Kindjes zijn weer erg verkouden en de middelste heeft wsch  weer een longontsteking. Denk dat ze me aangestoken hebben...

liefs

Terug
Bovenaan