Trotse mama wil zwanger worden..

hallo dames,

Sorry dat ik een hele tijd niets van me heb laten horen...
Ik had ff geen behoefte om te reageren,wist eigenlijk niet wat ik moest zeggen...
Ik heb ook een miskraam gehad, dat wil ik jullie toch even laten weten...
ik was nog maar 6 weken zwanger,we hebben het een plekje gegeven en gaan er gewoon weer voor...
Ik zag dat jullie me nog op het lijstje hadden laten staan.
mag ik nog meekletsen of blijven jullie liever met dit groepje...

liefss

Hoi ik1978,

Tuurlijk ben je welkom!! Ik heb je bewust niet uit het lijstje gehaald. Wat balen dat je ook een miskraam hebt gehad! We zitten een beetje in hetzelfde schuitje, ik heb ook met ruim 6 weken een miskraam gehad op 23 maart. Bij mij is nu het zwangerschaps hormoon pas uit mn lijf en we kunnen nu dus pas weer verder. Wel goed dat je het een plekje hebt kunnen geven. Het zijn dingen die gebeuren, maar het is toch lastig te verwerken!! Hopen dat we snel weer zwanger zijn!
Wanneer heb jij ongeveer je NOD?

@trotse mama, ze konden niks raars vinden, alleen een wachtrij met rijpe eitjes, dit zou opzich de pijn kunnen veroorzaken. Straks knappen ze tegelijk ;) krijg ik toch nog een tweeling. Droom nu al jaren dat ik een tweeling ga krijgen :p. Ik hoop voor je dat je zwanger bent!! Wacht met spanning tot jij kan testen!!

liefs Jen

hey

bedankt,
Mijn nod??? heb werkelijk geen idee ben nog niet weer ongi geweest en als ik mijn cyclus aanhoud van voor de miskraam dan zou ik 2 mei ongi moeten worden en dan reken ik vanaf de dag van miskraam....maar ze zeggen dat wel een beetje in de war kan zijn door een daardoor...
en wat bedoel je precies met mijn hormoon is nu pas uit mijn lijf en kan nu pas verder??????
Heb je je hcg hormoon in de gaten gehouden met testen dan???oh lees net dat je voor controle moest....ik hoef dat niet.Jij hebt een curretage gehad???
Ja dat heb ik niet dat zal verschil maken denk ik...
nou in iedergeval hoop ik dat we snel weer zwanger zijn!!!!

trotsemama spannend voor jou dus ik duim voor je...

mamavansophie dus sinds vorige week donderdag niets meer, wanneer was je nod dan???

Volgens mij moet ik eerst maar ff goed bijlezen haha ik heb een hoop gemist...
dan hoeven jullie niet meer alles te herhalen....

liefssss

Hoi meiden,

@ik1978, tuurlijk ben je weer welkom hier. Je staat toch nog steeds in ons lijstje! Wat rot dat je een miskraam hebt gehad. Wel fijn dat je het een plekje hebt kunnen geven.
Als je er nig over wilt praten zijn er hier helaas ook andere meiden die een miskraam hebben gehad(waaronder ik zelf ook).

@knutseljuffie, een hele rij eitjes...dat word feest...hihi ...lijkt me leuk hoor een tweeling...wie weet....

@mamavansophietje, en ben je nog ongesteld geworden??? Of misschien een positieve test?????

Hier nog steeds niks...vandaag al dag 40..heb wel een test gedaan vanmorgen maar dei was negatief. Baal dat de ongi dan ook nog niet is gekomen. Voel me flink opgeblazen en mijn broek zit ook echt niet lekker, maar ja heb ik soms ook voor mijn ongi.....Nog ffies afwachten dus.

liefs

Hoi meiden,

Helaas hier zijn de red devils weer gearriveerd...had nog zo op een ander cadeautje gehoopt op mijn verjaardag vandaag.....Word er vandaag wel een beetje somber van...al wist ik eigenlijk wel dat ik niet zwanger kon zijn aangezien ik geen echte zw.klachten had..
Had nu wel de tewijfelachtige eer om een NOD in juni onderwerp te kunnen openen. Ondanks dat ik nu weer een paar dagen overtijd was heb ik goede hoop dat mijn cyclus nu weer wat regelmatiger gaat worden aangezien ik nu weer op een vrijdag ongi ben geworden.....
Sorry voor dit ego-berichtje...lucht wel op om hier ffies te kunnen klagen....ga nu snel nog ffies stofzuigen en dweilen voor de visite straks komt....

liefs

Naam            

Leeftijd

Kindje
 ronde
 NOD
/

ikke1978

30

2

4

20 maart

knutseljuffie(jen)
26

2

1 na mk

10 mei

trotsemama81

27

4

7  na mk

1 mei

an 1974

34

2

3e na mk

8 mei ??

mamavansophietje
30
2

1
18 mei

Laat ik het maar meteen verbeteren in het lijstje...nieuwe ronde, nieuwe kansen....

Naam            

Leeftijd

Kindje
 ronde
 NOD
/

ikke1978

30

2

4

20 maart

knutseljuffie(jen)
26

2

1 na mk

10 mei

trotsemama81

28

4

8  na mk

5 juni

an 1974

34

2

3e na mk

8 mei ??

mamavansophietje
30
2

1
18 mei

quote: trotsemama81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-05-2009 16:44:09'));

trotsemama jammer dat je ongi bent geworden....hoop dat de volgende ronde meer succes heeft.
ik heb mij ook maar ff mijn lijstje bijgewerkt....
ik heb inderdaad de miskraam een plek gegeven en ik heb het idee dat een ander er meer problemen mee heeft dan ik.....iedereen vraagt me hoe het gaat....het is wel lief maar ik heb er geen problemen mee, het is niet levensvatbaar geweest en mijn lichaam is zo alert geweest om dat optijd af te stoten...tuurlijk is het jammer maar het is erger als je al op de helft zit of niet dan, of ben ik nu te nuchter......

verder ga ik uit van mijn oude cyclus en verwacht ik binnenkort mijn ongi.

Naam            

Leeftijd

Kindje
 ronde
 NOD
/

ikke1978

30

2

4

2 mei ??

knutseljuffie(jen)
26

2

1 na mk

10 mei

trotsemama81

28

4

8  na mk

5 juni

an 1974

34

2

3e na mk

8 mei ??

mamavansophietje
30
2

1
18 mei

Hoi dames,

@ trotse mama Balen van je ongi, maar wel fijn dat er wat mee regelmaat in komt! En gefeliciteerd!!!!! Met je verjaardag!

@ ik 1978. Ik ben blij om te lezen dat jij nu stiekum ook de reacties om je heen wel een beetje gehad hebt! Voor mij is het bijna 6 weken geleden en ik ben dr wel een beetje klaar mee! Ik krijg nog steeds op mn werk de vraag of het gaat (en dan moet ik echt even denken waar het ookal weer om gaat) M'n baas was zo leuk geweest om het aan al mn collega's te verkondigen.
Ik kijk nu echt uit naar mn nieuwe NOD op zondag 10 april. Wel alweer 7 weken na mn miskraam.
Ik heb inderdaad een curretage gehad, maar ik heb een nacontrole gehad omdat bij mij de zwangerschaptesten maar positief bleven! Ik had testen gedaan om te kijken of het al negatief was, zodat ik zeker zou weten dat het bij een positieve test wel om een nieuwe zwangerschap zou gaan.
Het hormoon kan tot wel 9 weken in je lijf blijven en dan heb je dus ook geen eisprong. Pin je dus niet te veel vast op je vermoedelijke NOD. Het kan even duren. Tijdens de controle vorige week vrijdag en afgelopen maandag zagen ze dat mn eisprong er aankwam! Vandaar dat ik nu mn nieuwe NOD een beetje kon inschatten.

Groetjes Jen

Terug
Bovenaan