Trotse mama wil zwanger worden..

haha knutseljuffie hier moet ik wel ff om lachen....ik dacht dat ik dom deed om een zwangerschapstest te doen,ik heb het ook gedaan om te kijken of het hcg hormoon nog in mijn lijf zat, zodat ik inderdaad zou weten of een positieve test dan een zwangerschap zou zijn...die van mijn was zo negatief als hij maar kan zijn. dat is nu een week geleden.
dus ik hoop binnenkort ongi te worden  of wat ik niet verwacht misschien wel zwanger te zijn.

verder heb ik vandaag maar ff laten weten aan familie dat ik er nu wel klaar mee ben en dat ze me niet steeds hoeven te vragen hoe het is,ik had het ff gehad...ik hoef maar iemand tegen te komen of ze vragen je met medelijden hoe het nu met me gaat...
begrijp me niet verkeerd het is heel lief van ze....maar het is nu ook klaar hoor het is nu bijna 4 weken geleden....

we zijn afgelopen dagen druk bezig geweest de tuin/terras weer netjes te maken...
heerlijk is dat als je klaar bent en dan naar zo'n nette zomertuin te kijken...alles staat  al bijna in bloei  laat het warme zomerweer maar volop komen haha wij zijn er klaar voor!!!!
we hebben ook een trampoline gekocht voor onze zoon...hij is er niet meer af te krijgen...zoooo leuk

nou ik wens jullie nog een fijn weekend
liefs

He, hier ben ik weer! Even erg druk geweest, dus weinig op het forum. Sophie krijgt nu, met 11 maanden, eindelijk tandjes en daar heeft ze nogal last van. Een paar dagen flinke koorts gehad, erg zielig! Ik heb verder ook eigenlijk geen nieuws, nog steeds niet echt ongesteld geworden, na die ene middag dan. Ik ga er maar vanuit dat mijn lichaam na de Cerazette nog op gang moet komen.

Trotsemama, balen dat je ongesteld bent geworden!
Ik1978, vervelend van je miskraam, vrolijk weer verder dan maar weer... En trek je niks aan van reacties in je omgeving, die weten gewoon niet zo goed hoe ze ermee om moeten gaan.
Knutseljuffie, wat een botterik, die arts! Zo ga je toch niet met mensen om!!! Hopelijk hoef je niet meer bij hem terug te komen? En wat een verwarring trouwens he, op het zomer2008-forum, haha! Heb ik gewoon een bijna naamgenoot, ik was eerder!

Liefs!

Hoi mama van sophietje,

Flauw he, die naamgenoot   was echt zwaar in verwarring!! Ik hoop inderdaad dat ik nooit meer naar die gyn terug hoef wat een eikel. Zo'n rare man. Maarja, ben erg benieuwd of het deze maand gelukt is want door de controleecho's wist ik zo goed als wanneer mn ei kwam en we hebben natuurlijk flink geklust
Zou inderdaad heel goed kunnen dat je lijf nog van slag is door de cerazette. Bij mij heeft het met mn vorige zwangerschap ook een paar maanden geduurt voordat de zooi uit mn lijf was. Nou had ik toen ook wel al 6 jaar de pil geslikt.
Was balen dat sophie zo'n last heeft van dr tandjes. Jasper zit nu met hetzelfde. Die krijgt z'n 3de en 4de tand tegelijk nu, dus die heeft ook behoorlijk wat slapeloze nachten. Nu geven we hem sinds 2 nachten een zetpilletje voor het slapen gaan en nu heeft ie tot 6 uur vannochtend doorgeslapen. Dus dat is wel lekker!

@ ik1978, hoop voor je dat je cyclus gewoon weer snel op gang is, dan kan je weer verder. Dat is wel zo lekker. Ik vind het trouwens echt dapper van je dat je het gewoon hebt gezegd tegen je famili. Dat doe ik maar niet   ze zijn een beetje kleinzerig bij mij. Maarja, het zal wel overgaan op een gegeven moment.

Groetjes Jen

hey,

hier nog seeds geen ongi...baal ik best een beetje van.
hoelang zal het nog duren???
voel wel regelmatig krampjes en ongi gevoel heb ik ook al gehad.
nou ja blijven afwachten he..

rustig hier..
alles goed met jullie??
liefss

Hoi ik1978,

Je hebt de stilte doorbrokne, ik voelde me al zo ongelofelijk eenzaam hier!!
Balen he als je zo lang moet wachten. Ik wacht nu al bijna 7 weken op mn ongi!! Ik baal er zo onwijs van. Volgens de gyn en de ei voorspelling moet ik zondag echt ongi worden dus dat scheelt weer, heb gister de eerste negatieve test gedaan dus het oude hormoon is in ieder geval uit mn lijf en als ik dus zondag positief test weet ik zeker dat het een nieuwe zwangerschp is.

Liefs Jen

hey knutseljuffie,

ik ben altijd van het vele schrijven, ik kijk ook veel of er alweer een berichtje is waar ik op kan reageren haha, en als het me te lang duurt of ik wil wat kwijt dan plaats ik gewoon een bericht. ik vind het gewoon leuk en gezellig om overal over te kletsen, maakt me niet uit waarover als het maar gezellig is.
Dus jij wacht ook al 7 weken jeetje best lang, ik hoop dat ik niet zo lang hoef te wachten... maar je weet het niet he...dat is het rottige ervan je weet niet wanneer je het kan verwachten....
heb je het gevoel dat je zwanger bent dan????
Ik totaal niet!!! dus zal het ook wel niet zo zijn, mijn gevoel laat me ( bijna ) nooit in de steek...

mamavansophie hoe gaat het bij jou??? ben je alweer ongi geworden??

liefsss

Hi dames, vervelend he, dat wachten... Ik doe ook nog lekker met jullie mee! Niet zoveel te melden dus, op dat gebied, maar ik vind het wel gezellig om gewoon wat te kletsen. Sophie heeft weer wat nieuws ontdekt: in bed op haar knieen gaan zitten en het hele bed doorkruipen terwijl ze eigenlijk moet slapen. En dat terwijl ik haar strak instop, ze kruipt er op een of andere manier toch vanonder. Het lakentje en dekentje liggen nog net zo strak... Ook wil ze steeds op handen en voeten gaan staan, mooi yoga-standje!
Ik was vandaag vrij omdat het KDV dicht was vanwege bevrijdingsdag, eerst baalde ik dat ik vrij moest nemen maar eigenlijk was het natuurlijk toch wel lekker. Jammer dat het geen mooi weer meer is maar goed.

Succes met wachten!

leuk he dat kruipen in bed, mijn zoontje had er ook een handje van en eindigde vaak in een boogje boven in de ledikant, dit heeft hij gedaan tot hij in een peuterbed kwam toen was het afgelopen...
toen hij net kon staan deed hij dit natuurlijk ook in bed, maar hij kon nog niet zelf zitten gaan de eerste week...nou we zijn vaak de trap op en neer geweest om hem weer neer te leggen haha...

groetjess

Terug
Bovenaan