Trotse mama wil zwanger worden..

Hooi dames,

Hier nog zo'n acrobaat. Van de week hoorden we een hoop gestommel van uk zn kamer komen en toen lag ie ook opgekrult boven in zn bed. We hebben hem ook wel is op zn kop gevonden en inderdaad ook staand. Gelukkig gaat jasper zelf weer zitten ;) scheelt een hoop lopen.
Ik heb trouwens wel het gevoel dat ik misschien wel is zwanger kan zijn, last van verstopping, en misselijkheid, maar het kan ook gewoon in mn koppie zitten. Als ik nou volgende week weer niet ongi word ga ik de gyn nog is lastig vallen.
Wie weet ben ik wel weer zwanger, maar zou het ook geen ramp vinden als ik ongi word, weet ik tenminste waar ik aan toe ben na al die weken. Wil gewoon verder.
ik mag zondag testen, op moederdag, maar denk dat ik maandag ga testen, zou het zo jammer vinden als ik de hele dag teleurgesteld ben door een negatieve test op mn allereerste moederdag!!!

Hoop snel goede berichten van jullie kant te krijgen. Wanneer zijn jullie NOD's
Zal het lijstje weer even naar boven halen!

Liefs Jen

Hier is ie weer!! Passen jullie hem zelf even aan?

Liefs Jen

Naam            

Leeftijd

Kindje
 ronde
 NOD
/

ikke1978

30

2

4

2 mei ??

knutseljuffie(jen)
26

2

1 na mk

10 mei

trotsemama81

28

4

8  na mk

5 juni

an 1974

34

2

3e na mk

8 mei ??

mamavansophietje
30
2

1
18 mei

quote: knutseljuffie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-05-2009 21:14:14'));

Hier is ie weer!! Passen jullie hem zelf even aan?

Liefs Jen

Naam            

Leeftijd

Kindje
 ronde
 NOD
/

ikke1978

30

2

0 na mk

2 mei ??

knutseljuffie(jen)
26

2

1 na mk

10 mei

trotsemama81

28

4

8  na mk

5 juni

an 1974

34

2

3e na mk

8 mei ??

mamavansophietje
30
2

1
18 mei

Hey meiden,

Zo ben ik ff weer te zeuren hoor, nog steeds geen ongi.
Heb wel regelmatig het gevoel van ja daar komt ie....maar nee hoor
dus we wachten maar weer af.

Dus knutseljuffie jij denkt weer zwanger te zijn?? dat zou leuk zijn natuurlijk..
en snel...ik hoop het voor je...

We hebben de wii computer gekocht en we hebben de hele avond mariokart gespeeld das leuk man haha ik heb helaas wel verloren met 1-3.... moet maar ff goed oefenen...
Mijn zoon mag morgen ook ff met de mariokart spelen, ik zie hem al zitten met het stuurtje in zijn handen....

nou ik ga ff mijn bedje opzoeken
liefsss

Hoi ik 1978,

Je mag zeuren hoor   maar dan doe ik even mee, ben het zooooo zat dat wachten, heb geen idee of ik nou zwanger ben of niet, voel me niet fit en misselijk, dus dat zou door een zwangerschap kunnen komen.
Of het zou kunnen komen omdat mn zoon al een week aan het spoken isen ik dus al een week nauwelijks slaap. En ik heb al vrij snel last van mn hormonen, zeker na dit hele gedoe kan ik me voorstellen dat mn hormoonhuishouding van slag is.

Leuk he trouwens de spelcomputers :p mn vent heeft ze allemaal, maar die werkt ook in de game industrie, dus dat is logisch.
Dit is 1 van de eerste foto's van Jasper:

Ook met de wii-mote dus :p, dat krijg je met zo'n papa

Hoop dat we allemaal snel weer verder kunnen, one way or the other, of we nou snel ongi worden of toch zwanger zijn.
Waarom heb je trouwens ronde 0 in het lijstje gezet?? Slaan jullie deze maand eerst een keer over en gaan jullie daarna weer aan de klus??

Liefs Jen

Goedemorgen,
Voor de wachtende mensen, ik begrijp zo goed wat jullie bedoelen. NA mijn mk had ik het zelfde. En allemaal van die vage klachten opgeblazen gevoel, misselijk, moe enz enz. Na 6 weken kwam dan eindelijk de Rd's. de maand erna 37 dagen moeten wachten op de rd. Nu deze maand kwamen de rd's na 28 dagen dus volgens mij is het nu allemaal weer een beetje op orde. Nu maar hopen op verder een regelmatige cyclus zodat het zwanger worden misschien ook wat beter opschiet. De ongi is hier weer bijna voorbij dus het klussen gaat weer beginnen.
Dinsdag nog even een controle bij de gyn omdat hij tijdens de mk een cyste had gezien (maar dit kan ook een gevolg zijn van zwangerschap). Had nl bij mn eerste zwangerschap ook een cyste en die is vanzelf verdwenen.
Meiden succes met wachten en maar hopen dat we snel met zn allen zwanger mogen zijn.

Naam            

Leeftijd

Kindje
 ronde
 NOD
/

ikke1978

30

2

0 na mk

2 mei ??

knutseljuffie(jen)
26

2

1 na mk

10 mei

trotsemama81

28

4

8  na mk

5 juni

an 1974

34

2

4e na mk

29  mei

mamavansophietje
30
2

1
18 mei

Hoi dames,

wat een hoop miskramen hier, Hopen dat we toch snel met zn allen weer
zwanger zijn en dat het deze keer wel helemaal goed gaat!! Maar daar
gaan we natuurlijk wel vanuit!

Ann, hopelijk is dindag alles prima!! Laat je het even weten?

Jasper slaapt nu eindelijk, hij is echt de hele nacht wakker geweest, mn wallen hangen tot mn knieen en ik moet straks nog werken :(

Nouja, ik ga mezelf een kop koffie geven ;)

bubaai Jen

knutseljuffie,

wat een schatje is Jasper en haha je kan het niet vroeg genoeg leren he...
Zo is mijn man volleybal trainer en je raad het al, hij leert ons mannetje al met de bal omgaan en dat doet hij nog goed ook...

We zijn deze maand natuurlijk wel aan het klussen geweest
maar omdat ik niet weet wanneer mijn vruchtbare periode is geweest heb zie ik het niet echt als een ronde zeg maar, we zijn er niet volop mee bezig geweest en dat doen we volgende ronde natuurlijk wel.
Ik moet zeggen dat ik ook heel moe ben hoor zoals jij het zegt de wallen hangen op je knieen dat heb ik ook.En voel me met kleine vlagen ook ff misselijk....zou dat dan inderdaad komen omdat de hormonen in de war zijn???

An laat je weten hoe het dinsdag is gegaan, en wat fijn dat jou cyclus weer een beetje op orde is....dat wachten maakt je best onzeker, je hebt steeds de neiging om te gaan testen, wie weet is het wel raak....nou we wachten daar nog ff mee...
ik ga pas testen als ik klachten krijg of als ik over 2 week nog niet ongi ben...

nou ik ga me ff een kop koffie in tappen, en mijn zoon ff aandacht geven..
lieffsss

Terug
Bovenaan