Trotse mama wil zwanger worden..

Hooi,

We zijn een ware koffieclub aan het beginnen zo ;) Ik ga echt maandag testen, heb zo'n onbestemd gevoel, raar onderbuik gevoel en sinds vandaag ook last van mn darmen, had ik ook bij mn vorige zwangerschappen.
Wat leuk dat je man zo sportief is. Die van mij doet weinig aan sport, beetje skateboarden op zn tijd, fietsen.
Bleh, ik moet zo echt naar mn werk, heb helemaal geen zin vandaag. Maarja.... Zal toch moeten hahaha.

Liefs Jen

haha ja koffie lust ik wel....
dus je hebt echt het gevoel zwanger te zijn....
Ja dan kan ik wel zeggen dat je gevoel klopt.....maar dat is niet bij iedereen zo!!
bij mij is dat 9 van de 10 x wel zo, ik kan aardig mijn lichaam inschatten...
en nu.....weet ik het ook niet....bij mijn vorige 2 zwangerschappen waren mijn borsten direct al van de partij haha ze groeiden al voor ik wist dat ik zwanger was...en nu kijk ik naar mijn borsten en denk ik nou...zijn ze nu voller?????Als ik er op druk zijn ze licht gevoelig.....kan toch niet waar zijn?????
Ik denk dat ik het te graag wil...en dan zie ik misschien wel dingen die er niet zijn...
Ik heb nu weer geproefd van een zwangerschap....dus ben er nu ook meer mee bezig.

nou ja...

Mijn zoon net naar de psz gebracht, en ik heb net de weekboodschappen gedaan...
eerst uitpuzzelen wat we de hele week gaan eten...dat valt ook niet mee hoor...
nu ff tijd voor mezelf...lekker is dat hoor...
en ja daar komt ie weer haha ik ga me ff een kop koffie maken mmmmm

liefsss

Meiden Ik kon het niet meer houden en heb een test gedaan die je voor je NOD kon uitvoeren. En ik ben zwanger!!!

Als het goed is ben ik zo 15 januari uitgerekend echt een dikke vette tweede streep.

Liefs Jen

Naam            

Leeftijd

Kindje
 ronde
 NOD
/

ikke1978

30

2

0 na mk

2 mei ??

knutseljuffie(jen)
26

2

1 na mk

10 mei

trotsemama81

28

4

8  na mk

5 juni

an 1974

34

2

4e na mk

29  mei

mamavansophietje
30
2

1
18 mei

Nou, hier ook nog een keer: van harte gefeliciteerd!!! Wat een lekker bolle wangen had Jasper al trouwens.

Ik heb vanochtend ook een test gedaan, maar die was negatief. Ik dacht ook niet dat ik zwanger was, maar we gaan vanavond uitgebreid uit eten en ik wilde even zeker weten of ik alles mocht eten en drinken...

An, hopelijk is alles goed bij de controle. Ik1978, ik hoop dat jij ook niet meer lang hoeft te wachten! Trotsemama, bij jou alles goed?

Hoi mama van sophietje, wat jammer dat je een negatieve test had :( balen. Voor mij was het ook even testen voordat ik een feestweekend tegemoed ga, heb 2 verjaardagen.

Dank je wel voor je felicitaties, Jasper had heeele bolle wangen, hij was ruim 9 pond en net aan   50 cm bij de geboorte ;) dat gewicht moet toch ergens blijven!

Liefs Jen

mamavansophie jammer van je negatieve test, hopen dat het volgend maand raak is!!

knutseljuffie wat een mazzel heb jij zeg!!!!
gefeliciteerd en ik hoop dat je nu de 9 maanden uit mag zitten....

hier nog steeds geen ongi...ik word er knetter van....

nou tot snel maar weer...
liefsss

Zo zeg, wat ben ik hier een tijdje niet geweest. Ik moest medicijnen slikken en mocht toen niet zwanger worden. Had er toen wel even flink de balen van hoor. Ben hier toen ook meteen niet meer geweest omdat ik anders bang was dat ik er dan toch weer veel mee bezig zou zijn.
Zal hier zo nog even een poging doen om wat bij te lezen.

Groetjes Tara

Jen!!!!

Wat super!!! Gefeliciteerd meis!!!!
Hoe voel je je? Bedankt voor de glitters!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan