Trotse mama wil zwanger worden..

Hoi dames,

Ik voel me op en top zwanger hoor, ben alleen maar misselijk, ben nu in 1 week al 3 kilo kwijt. nou was ik de lichtste niet dus voor mij is het niet zo erg. Verder een wat zeurderig gevoel in de onderbuik en zere borsten. Echt zwanger dus.

hoe is het verder met jullie dames?? Mama van sophietje, jou NOD komt er ook alweer snel aan, nog een weekje!! Spannend.
Hoop echt dat er nog wat meiden met me meegaan naar het zwanger zijn forum!! Het liefst jullie allemaal en wel zo snel mogelijk .
Ik blijf wel gewoon hier meeschrijven als jullie dat goed vinden???vind het hier erg gezellig.

Liefs Jen

knutseljuffie wat fijn dat je je echt zwanger voelt, dan heb je niet steeds het idee van is het wel echt zo?? dat voel je wel.
en natuurlijk moet je hier gewoon blijven schrijven, is gezellig toch?? en zo kunnen we je een beetje volgen met je zwangerschap!!
en hoe reken je nu je uitgerekende datum uit?? neem je gewoon de dag van miskraam als 1e dag van je menstruatie?? of pak je dat onderzoek waar  wist dat de eitjes  zouden komen  zeg maar....
nou ja maakt ook niet uit he je bent zwanger en daar gaat het om...bij de echo zien ze wel hoe ver je ongeveer bent..

hier nog steeds geen ongi ik zit nu op 5,4 week na miskraam.

nou ik heb al weer een hoop gedaan vanmorgen, de keuken is al voor de helft gesopt daar hoef ik alleeen nog maar de vloer te doen...en dat om half 10 haha mag ook in de krant. en heb de was ook al lekker buiten hangen...

hoe was moederdag bij jullie???

liefssss

Hooi,

Wat heb jij al een hoop gedaan!!! Ik heb die kleine hier door het huis kruipen en kom nauwelijks ergens aan toe. Heb even stofgezogen, dat moet nu echt iedere dag gebeuren, de katten verharen echt verschrikkelijk!!!,   2 wassen gedaan en mn zwangerschapskleding van zolder gehaald en uitgezocht

Ik reken trouwens van 2 weken voor de eisprong, anders zou ik nu op 7 weken zitten en dat is natuurlijk niet zo, dus ik reken vanaf 10/11 april, 2 weken voor mn vermoedekijke ei. Dus zit nu op 4 weken en 3 dagen ofzo.
Nog 2,5 week en dan mag ik denk ik al voor een eerste echo. Zal van de week is even bellen.

Liefs Jen

Hooi,

Ja dat is nu wel makkelijker hoor, stuur mijn zoon gewoon naar boven te spelen..
vind hij hardstikke leuk.. en kan ik mooi aan de slag.
hij is immers al bijna 4 dus dat kan prima.
Toen ik klaar was  zijn we ff lekker aan het vingerverven geweest...
1 grote kliederboel maar wel leuk.

En ik ben niet altijd zo flink hoor...heb af en toe een aanval, en daar maak ik dan goed gebruik van, heb inmiddels de beneden verdieping af en heb ook ff het gras gemaaid.
maar hou het nu voor gezien... nog ff boodschapje halen... op de fiets.
ge ff een test kopen...en dan ga ik donderdag testen dan is het 6 weken geleden, teminste als ik dan nog niet ongi ben..

dus de positiekleding alweer van boven gehaald...
vind je het nu ook extra spannend???
of heb je er juist een heel goed gevoel over...

nou ga maar ff weer
liefss

das wel lekker dat je kind alweer 4 is, die van mij is nog geen 8 maanden, is fysiek nog wat bewerkelijker.
Heb er nu trouwens wel vertrouwen in dat het goed is. Hoop dat jij ook donderdag positief test, zou wel erg gezellig zijn!!
Ben net een wandeling van 1,5 uur gaan maken door het bos hier!! echt heerlijk weer voor.even boodchappen gedaan. Straks nog even de was verder ophangen en vanavond nog wat nakijkwerk doen en dan vin ik het ook wel best, ben zo moe.

Liefs Jen

He, wat gezellig hier! Jen, fijn dat je je zo zwanger voelt! Niet fijn dat je misselijk bent natuurlijk, maar als het niet te erg is heb je het er wel voor over toch? ik1978, wat ben jij fanatiek! Wij hadden een schoonmaakster maar die is twee weken geleden verhuisd, dus nu moesten we het even zelf doen. Maar vandaag heb ik alweer een nieuwe gebeld, viavia. Erg he...

Verder heb ik een niet zo productieve dag op mijn werk... ik heb Sophie wel alvast ingeschreven bij een basisschool en BSO! Lichtelijk overdreven vinden jullie niet?!!! We verhuizen na de zomer naar een Vinex-wijk en daar wonen natuurlijk heel veel kinderen, dus we hadden het advies gekregen om niet te lang te wachten. Nou ja, je kunt het maar gehad hebben haha!

Hebben jullie een leuke moederdag gehad? Ik heb een vaasje gekregen waarop Sophie met vingerverf twee handafdrukken had gezet, lief he!

Ik ga er maar vanuit dat die ene middag bloedverlies toch een mestruatie was, dus dan heb ik inderdaad over een week mijn NOD. Ik ben benieuwd! Het zou wel echt super zijn, in de eerste ronde. Ik heb stiekem al zitten tellen wanneer ik dan uitgerekend zou zijn... Niet slim natuurlijk, want ik weet dat ik er niet vanuit mag gaan.

ik9178, ik hoop echt dat je niet te lang meer moet wachten!! En de rest, ook heel veel succes met klussen / wachten / proberen er niet teveel aan te denken...

Liefs!

mamavansophie ik wou ook wel een schoonmaakster...lijkt me relaxed...
dat je al met de inschrijving van de bso bezig bent is goed toch?? je kan er niet vroeg genoeg mee bezig zijn...
mijn zoon staat ook al een jaar ingeschreven op de basisschool..ze keken me een beetje vreemd aan toen ik het inschrijfformulier kwam afgeven haha, wel een beetje vroeg zeiden ze...nou ik had het in in iedergeval gehad..
nu mag hij de 19e alweer proefdraaien wat gaat die tijd snel... zucht....

knutseljuffie ik ben heel blij dat je er een goed gevoel bij hebt, je haalt natuurlijk ook niet voor niets je kleding al naar beneden hahaha...het zal vast wel goed gaan nu!!!!!!

ik heb de test in huis...( gelijk een pakje van 2) dus donderdag ga ik testen....

liefss

Terug
Bovenaan