Trotse mama wil zwanger worden..

Hoi dames,

Ben er zwaar van overtuigd dat het goed zit. Heb net weer boven de wcpot gehangen. Zat ik een beetje te googlen staat er dat heftige misselijkheid vaak voorkomt bij meerlingen. Laat de gyn die vrijdag van de controle nou gezegd hebben dat er meerdere eitjes op springen stonden.
Begin me nu toch lichtelijk nerveus te voelen met dat soort berichten maarjah, nog een paar weekjes wachten en dan weten we alles.

Ik ben ook opzoek naar iemand die voor me komt schoonmaken, maar nog geen succes. Krijg volgende week de hond van mn ouders 3 weken, en als beloning krijg ik hun schoonmaakster erbij die tijd, ze zijn toch op vakantie en de hond is 17 en laat overal haar achter ;)

Groetjes Jen

Haha, goeie deal met je ouders! Ik las trouwens vorige week dat er ook een verband is tussen misselijkheid in de zwangerschap en de intelligentie van het kind. Dus waarschijnlijk krijg je een hoogbegaafde tweeling haha!

mamavansophie dat is wel een goeie ja...hoogbegaafde tweeling....

knutseljuffie...dan moet je nog wel ff afwachten voordat je weet of er 2 zijn ja of de nee...
heb je al gebeld met de vk??? of wacht je daar nog ff mee.

Hier nog steeds geen ongi, ook geen positieve test( kon het niet laten)
snap er helemaal niets meer van... wel opgezette en gevoelige borsten...
en last van mijn eierstok gehad...zal dat dan mijn eisprong zijn geweest??
nu pas??? dan moet ik nog 2 week wachten(1,5?) tot mijn ongi...
pffff nou ja is niet anders...maar mijn lichaam begrijpen doe ik niet meer hoor...

ga ff wat eten en weer aan het werk..
liefs

Irritant is dat... nou ja, geduld is een schone zaak zegt men! Ik wacht braaf met je mee!

Hallo,
vanmiddag   bij de gyn geweest voor controle voor de cyste die ze hadden gezien bij mn miskraam.
De cyste was gelukkig weg, dus ik hoef hiervoor niet meer terug te komen. De gyn zei ik zie u wel weer wanneer u zwanger bent(heb nl een medische indicatie)

Hij heeft ook gelijk even naar de eileiders gekeken en er was al een ei in aantocht. Dus we gaan maar actief aan het klussen de komende dagen, en hopen op een goed resultaat.

knutseljuffie gefeliciteerd met je zwangerschap.

Groetjes an1974

an1974 ben blij dat alles goed is...en veel klusplezier de komende dagen

hier is inmiddels ook mijn ongi aangekomen...
gelukkig... ben niet eens teleurgesteld, ben blij dat ik nu van die onzekerheid af ben..
dus op naar de volgende ronde!!!!

liefssss

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

hopen dat deze wel weer op tijd komt, anders ben ik ongi in mijn vakantie, nou is dat natuurlijk maar een paar dagen...of zwanger zijn is nog beter haha

Naam            

Leeftijd

Kindje
 ronde
 NOD
/

ikke1978

30

2

0 na mk

11 juni

knutseljuffie(jen)
26

2

1 na mk

10 mei

trotsemama81

28

4

8  na mk

5 juni

an 1974

34

2

4e na mk

29  mei

mamavansophietje
30
2

1
18 mei

Hoi dames,

Ik moet wel een heeeeeeel intelligent kind krijgen, het is echt hopeloos, alles wat ik eet gaat er net zo hard weer uit, vooral avond eten.
Ik hou 2 dingen wel binnen, brood, maar dan moet ik echt maar een halve boterham per keer eten en bisquitjes.

Tja, het moet maar is voor het goeie doel he ;)

Ik mag denk ik over 2,5 week voor een echo, zal morgen even bellen. Omdat ik een mk heb gehad krijg ik met 7 weken een echo! Spannend!!

Hoe is het verder met jullie???

Liefs Jen

Terug
Bovenaan