Trotse mama wil zwanger worden..

Tja, dat moet je dan maar in gedachten houden, dat het voor een goed doel is. Maar leuk is anders! Ik hoop voor je dat het niet te lang duurt...

An, gelukkig was de cyste weg! Aan de klus dan maar weer, succes ermee...

Ik1978, beetje raar om te zeggen, maar fijn dat je ongesteld bent geworden. Nu kun je tenminste weer verder en weet je waar je aan toe bent. Ik zou dat nu ook wel fijn vinden, al zou ik het natuurlijk nog fijner vinden als ik zwanger bleek maar (moet ik mezelf steeds blijven voorhouden) daar mogen we niet vanuit gaan.

Sophie heeft volgens mij een beetje last van verlatingsangst als ze moet gaan slapen. Steeds rechtop zitten en keihard huilen, pas ik naast haar bedje blijf zitten met mijn hand op haar hoofdje of buik, gaat ze slapen. Wel lief, maar niet echt handig... Een paar dagen ging ze pas om 22u slapen (normaal tussen 19-19.30), gisteren was het 20u, dus het gaat alweer de goede kant op.

Liefs!

mamavansophie het is niet raar om te zeggen dat het fijn is om ongi te zijn dit keer.
Ik zei nog tegen mijn man ...ik ben nog nooit zo blij geweest met mijn ongi hahaha.
Nu weet ik inderdaad waar ik aan toe ben en kan ik weer verder...

Mijn zoon heeft dat ook gehad (huilen als hij op bed lag)...ik ben ook zo begonnen als jij met zijn handje vast te houden, later iets verder gaan zitten en zo langzaam de kamer uit..elke keer een stapje verder..op het laatst zat ik op onze slaapkamer tv te kijken te wachten tot hij ging slapen...zo is het weer over gegaan...

ga nu mijn zoon op bed brengen
liefss

Nou, ik ben ook ongesteld geworden! Precies 28 dagen na die middag bloedverlies, dat zal dan toch een soort menstruatie zijn geweest. Ik vind het toch ook niet zo erg nu, de kans dat ik zwanger was, was wel heel klein en nu weet ik tenminste dat mijn lichaam weer werkt na die cerazette. Nu kunnen we er weer echt voor gaan! Ik zal zo het lijstje er weer even bijhalen.

Gisteravond was het weer half 10 eer Sophie ging slapen, en toen waren we al vanaf 19.15 bezig... Ze was wel supermoe, daar lag het niet aan. Ik zal mijn oei-ik-groei er nog eens bij halen, misschien zit ze middenin een sprong of zoiets!

Hoe is het met jullie?

Naam            

Leeftijd

Kindje
 ronde
 NOD
/

ikke1978

30

2

0 na mk

11 juni

knutseljuffie(jen)
26

2

1 na mk

10 mei

trotsemama81

28

4

8  na mk

5 juni

an 1974

34

2

4e na mk

29  mei

mamavansophietje
30
2

2
15 juni

Zo, het lijstje weer even aangepast. Mijn cyclus was nu 28 dagen, maar ik ga toch maar even uit van 32. Dat was voor mijn zwangerschap de gemiddelde duur.

Hoi mama van sophietje,

Vind het toch jammer hoor dat je ongi bent geworden, maar wel fijn dat je weer een normale cyclus hebt!! Hier gaat met mij alles prima, nog steeds misselijk, maar verder ok.
Gister had jasper opeens voor het eerst hoge koorts. 40 graden. Vandaag was het gelukkig weer gezakt naar 38, dus wat het nou geweest is??

Het trouwens 5 juni de eerste echo. Ze hadden me eerst de 4de ingeplanned, maar toen ze vertelden dat het dezelfde dokter was die me de vorige keer heeft verteld dat ik nooit zwanger was geweest heb ik het naar een dag later laten verplaatsen. Als het goed is ben ik dan zo'n 7,5/8 weken. Spannend!!

Nou ik ga verder met schoonmaken/opruimen, krijg morgen bezoek en t is hier nog niet heeeeeeeeel netjes ;)

Liefs Jen

hey hoi,

zal de stilte ff verbreken...
Hoe gaat het met jullie??
Hier alles goed, mijn ongi is zo goed als over....
dus we kunnen er weer voor gaan...
1 ronde na de miskraam gaat nu in hahaha...

knutseljuffie mooi optijd een echo daS WEL FIJN...

mijn zoon zit naast me te racen met de mariokart...hij ligt in een deuk omdat hij steeds van de baan raakt en daarom in de greppel

verder geen nieuwtjes hier
liefss

Hallo, ik ben er ook weer! Mijn ongesteldheid is weer achter de rug, wij kunnen er ook weer voor gaan... Verder ook weinig nieuws, lekker weekend gehad. Twee goede films bekeken (Burn after reading en Milk) en niet al te veel gedaan. Sophie was lekker vrolijk en heeft het wijzen ontdekt (mama, breng me daar eens naar toe, dat wil ik even van dichterbij bekijken!). Nu een kort weekje, maar wel veel te doen dus ik ga snel weer aan de slag.

Liefs!

Hoi dames,

Wat heerlijk dat jullie nu ook weer verder kunnen.

Ik 1978, gelukkig heb je je ongi achter de rug en kan je nu weer verder na de MK. Hopen dat het gewoon deze maand raak is voor je!!

Mama van sophietje. leuk zeg dat wijzen. Jasper heeft nu bedacht dat ie zelf overal heen gaat ;) niks brengen. Hij kruipt er heen en klimt er bovenop. Of gaat er tegenaan staan, vaak al met 1 hand los.   Dus ben benieuwd hoelang het duurt voordat ie loopt.

Verder is het hier redelijk zwaar. Ik moet nog steeds veel overgeven waardoor ik al 6 kilo ben afgevallen en erg slap ben. Dat geeft erg moeilijk les moet ik eerlijk zeggen.

Ik ga mn bed in.

Liefs Jen

Terug
Bovenaan