Trotse mama wil zwanger worden..

Jeetje Jen, 6 kilo is wel veel! Pas je goed op jezelf? Als het niet gaat moet je je wel ziekmelden hoor, niemand heeft er iets aan als je flauw valt voor de klas (jij al het minste...).

Ik ben blij dat er een lang weekend voor de deur staat, ik ben zelf ook niet helemaal fit. Al een paar dagen keelpijn en ik ben steeds doodmoe, echt niet normaal. Vandaag nog even flink aan de slag, dan hoef ik tenminste de komende dagen ook echt niks te doen!

Zondag vieren we de verjaardag van Sophie! Ik ben al de hele tijd aan het terugdenken aan vorig jaar...

Is de rest ook nog ik de buurt? Ik1978, trotsemama, an, lientje, wie nog meer?

Liefs!

heeeyyyy

mamavansophie...ik hoop dat je je snel weer fit voelt....

en knutseljuffie je moet dat spugen wel in de gaten houden hoor!! je moet nog wel voedingsstoffen binnenhouden...anders ff naar de huisarts of vk bellen....er zijn namelijk medicijnen voor...zodat je minder misselijk bent..

hier ook alles goed, alleen regelmatig hoofdpijn...weet niet waar dat weg komt hoor..
mijn zoon is gisteren voor het eerst aan het proefdraaien geweest op de basisschool..
zucht alweer bijna 4...wat gaat dat toch snel.. dus dames geniet!!!!
net lekker uiteten geweest met de zaak...gezellig en vooral ook lekker....
nou ik ga stoppen

liefsss

Hoi dames,

Hier gaat het gelukkig weer iets beter. Ik leef nu op yogurt, koffie, biquitjes, en pindasoep :p je kan er goed op leven hoor. Boterhammen blijven er ook in, maar als ik na een uurtje of 7 savonds wat eet komt het erzoiezo weer uit. Wat nou ochtendmisselijkheid.

Ben trouwens echt al wel dik aan het worden!!! Kan echt mn knoop savonds al niet meer dicht. Sochtens gaat ie vol goede moed aan die spijkerbroek, maar saonds gaat de joggingbroek aan, errug charmant.

Heb dus maar een nieuwe positiebroek en jurk gekocht. Al mn broeken van vorig jaar zijn nu nog veeeeels te groot. Ben intussen 8 kilo onder het gewicht van voor mn zwangerschap. Dus alle broeken van het eind van de zwangerschap lubberen om mn kont.

Nou ja, genoeg geklaagd. Hoe is het verder met jullie???

Liefs Jen

Hee hoi,

Tijdje niet geweest. Met het mooie weer erg druk gehad met de tuin en dan 's avonds geen puf meer... Verder geen bijzondere dingen te melden.  Ik wordt alleen steeds onzekerder en ongeduriger, het is bijna 5 maand geleden dat ik een miskraam heb gehad, ik had gehoopt dat... Wordt er af en toe best verdrietig/kwaad om, maar ja, dat helpt helaas niets. Ik hoop dat de zomervakantie ons goed doet, als jullie me snappen!

Was weer even een up-date, ik hoop binnenkort op jullie te reageren.

Liefs Lientje

Beste Lientje,

Ik snap dat je onzeker wordt, je had natuurlijk gehoopt dat je alweer zwanger zou zijn...En dat je er bijna depri van wordt kan ik ook heel goed begrijpen...
Ik hoop dat je je snel weer beter zult voelen...en dat inderdaad de zomer veel goeds brengt...wanneer is je nod???

Hier zitten we in de vruchtbare periode.. dus we gaan ervoor....
en knutseljuffie fijn dat er iets verbetering is...tja het hoort erbij maar het is wel heel vervelend he??
kan je ook alweer goed eten?? of gaat dat er nog steeds weer uit...

nou meiden tot snel

liefss

Hallo meiden,
Ik heb lang niets van me laten horen maar heb het ook erg druk gehad, en er was eigenlijk niet zoveel nieuws te vertellen.
Ik zit in spanning of te wachten of de nod komt donderdag komt of niet. Er zijn wel wat signalen die kunnen leiden tot zwangerschap maar ik moet eerst een positieve test krijgen he.
Ik hou jullie op de hoogte, ga vandaag lekker van het mooie weer genieten.

gr an1974

Hi dames!

Spannend An, ik duim met je mee de komende dagen!

Lientje, leuk dat je er weer bent. Ik kan me voorstellen dat het erg frustrerend is, ik hoop ook voor jullie (en voor ons!) op een goede zomervakantie. Ik ben trouwens wel jaloers op je tuin! Wij wonen nu nog in een appartement met balkon, na de zomer verhuizen we naar ons nieuwe huis met tuin, ik kan niet wachten!

ik1978, wow, de basisschool alweer... dan ga je echt een nieuwe fase in... wel leuk ook weer denk ik!

Knutseljuffie, gelukkig voel je je alweer wat beter. Dat je alweer zwangerschapsbroeken aan moet zeg! Maar altijd goed om een reden tot shoppen te hebben toch?!

Hier gaat het goed. Morgen is ons meisje jarig! Ongelooflijk dat ik een jaar geleden nu de eerste weeen voelde... Gisteren hebben we het goed gevierd, Sophie is vreselijk verwend en had het enorm naar haar zin met al die aandacht. Ik wilde zaterdag nog even ovulatietesten kopen maar de winkel was helaas al dicht. Misschien heb ik morgen nog even tijd en anders komt dat volgende maand wel, of niet natuurlijk als het niet meer nodig is! Ik zit nu op dag 12, dus we doen sowieso even goed ons best ;-).

Liefs!

mamavansophie ik wil je ff een tip geven over ovulatietesten...
Ik bestel ze via internet...zodra ze de betaling hebben ontvangen sturen ze het in een blanco envelop op..dus als je ze morgenochtend besteld en betaald kan je ze overmorgen al in huis hebben...het past door de brievenbus dus je hoeft er niet voor thuis te blijven.....ik gebruik de dipsticks dat zijn de goedkoopste en ze werken goed en is makkelijk in gebruik!!! www.sensitest.nl  
misschien heb je er wat aan.....
Alvast gefeliciteerd met jullie meisie

ja mijn vent alweer  naar de basisschool maar het is wel weer een uitdaging en hij is er echt aan toe...maar hij is dan nog klein hoor tussen die  kleuters...dan kan je wel zien dat hij nog 4 moet worden....

an voor jou heel spannend dus...ik duim voor je.
succes en ik hoop dat de menstruatie uitblijft.

doeidoei  

Terug
Bovenaan