Hoi Tara, en de andere mama's to be!!
Toevallig dat je het net vroeg Tara, ik wilde jullie net op de hoogte brengen van het feit dat wij onlangs de uitslag hebben gekregen van de vruchtwaterpunctie die ik heb laten doen ivm een slechte uitslag van de nekplooimeting...En kan jullie vertellen dat ons mannetje (ja ja, na 3 dochters krijgen wij een zoon!) helemaal gezond is!!!!
Geen Down, en geen andere afwijkingen aangetroffen met de 20 weken echo!!
Eindelijk, eindelijk kunnen we nu echt pas gaan genieten van deze zwangerschap, ben nu 5 maanden onderweg, 22 weken.Dus deze zomer nog effe lekker genieten va mijn groeiende buik, daar dit onze laatste is.Eindelijk een gerust gevoel, eindelijk geen slapeloze nachten, en natuurlijk eindelijk weer heerlijk babyshoppen...
De meiden vinden het geweldig dat ze een broertje of zusje krijgen, te pas en te onpas word mijn shirt omhoog getrokken en mijn buik gekust, ook op straat en in de supermarkt!
Enfin, hier dus alles goed gekomen, m'n volgende berichtje zal ongetijwfeld vertellen dat we een mooi kereltje hebben gekregen!
Hoe gaat het verders hier met jullie?Al een a.s moeder erbij?
Ik wens iedereen hier veel succes en hoop dat er deze zomer veel kindjes to be ontstaan!!!!
Groetjes Roos.