Trotse mama wil zwanger worden..

Missmama/ Roos, hoe is het met jou en de baby?? Ik hoop op goed nieuws!

Liefs Tara

Hoi Tara, en de andere mama's to be!!
Toevallig dat je het net vroeg Tara, ik wilde jullie net op de hoogte brengen van het feit dat wij onlangs de uitslag hebben gekregen van de vruchtwaterpunctie die ik heb laten doen ivm een slechte uitslag van de  nekplooimeting...En kan jullie vertellen dat ons mannetje (ja ja, na 3 dochters krijgen wij een zoon!) helemaal gezond is!!!!
Geen Down, en geen andere afwijkingen aangetroffen met de 20 weken echo!!
Eindelijk, eindelijk kunnen we nu echt pas gaan genieten van deze zwangerschap, ben nu 5 maanden onderweg, 22 weken.Dus deze zomer nog effe lekker genieten va mijn groeiende buik, daar dit onze laatste is.Eindelijk een gerust gevoel, eindelijk geen slapeloze nachten, en natuurlijk eindelijk weer heerlijk babyshoppen...
De meiden vinden het geweldig dat  ze een broertje of zusje  krijgen, te pas en te onpas word mijn shirt omhoog getrokken en  mijn buik gekust, ook op straat en in de supermarkt!
Enfin, hier dus alles goed gekomen, m'n volgende berichtje zal ongetijwfeld vertellen dat we een mooi kereltje hebben gekregen!

Hoe gaat het verders hier met jullie?Al  een a.s moeder erbij?
Ik wens iedereen hier veel succes  en hoop dat er deze zomer veel kindjes to be ontstaan!!!!
Groetjes Roos.

Hi Roos, gefeliciteerd met het goede nieuws! Ik lees soms mee op het voorjaar2008 forum, ik zit zelf op het zomerforum, dus ik had daar je goede bericht ook al gelezen. Echt super! Nu alleen nog maar genieten he!

Ik1978, bedankt voor de tip. Ik heb gisteren meteen een paar testen besteld. Vandaag komen ze als het goed is binnen. Het is nu wel al dag 14 dus ik hoop dat het nog op tijd is. Voordat ik zwanger was van Sophie had ik een vrij lange cyclus, gemiddeld 32 dagen en ook een late eisprong, ik geloof zo rond dag 20-21, ik weet het niet meer precies. Als dat nu weer zo is, zijn we dus wel op tijd.

Liefs!

Roos, wat een goed bericht!! Heerlijk, nu eindelijk gaan genieten. En toch ook wel erg leuk dat jullie nu een jongen krijgen. Al was nog een meid erbij vast ook super geweest.
Fijne zwangerschap!!

Groetjes Tara

mamavansophie graag gedaan!!
Ik heb vandaag een positieve ovulatietest in handen dus onze cyclus loopt ongeveer gelijk....
Ik hoop dat de testen nog optijd zijn voor je...
Ik ben zo blij dat ik vandaag een positieve test heb dan is mijn cyclus dus weer normaal dus ben trots op mijn lichaam haha...
ga dus vroeg onder de wol vanavond

Groetjess

Goedemorgen,
Helaas zijn hier de rd's gekomen. Wel weer keurig op dag 28 dus mn lichaam lijkt weer op orde te zijn na de miskraam.
Het was deze keer wel een echte teleurstelling dat de rd's kwamen, hebben nl een zeer actieve periode gehad tijdens de vruchtbare periode.
maar ja we gaan niet zitten treuren, we gaan weer op naar de volgende ronde. Als het goed is heb ik rond de 11e juni mn vruchtbare periode.

Ik ga nu snel mn dochter uit bed halen want moet over een half uurtje de deur uit om te gaan werken

Geniet van deze mooie dag
An1974

an1974 jammer dat je ongi bent geworden, ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent na een flinke klusperiode....je zou dan inderdaad denken dat het raak zou zijn he?.... maar helaas moet alles kloppen, gewoon geluk hebben... helaas.
Maaarrrr er zit dus nog wel een klein positief dingetje aan deze ongi en dat is dat je je cyclus weer op orde hebt.....das ook wel zo fijn..( vind ik teminste)

op naar de volgende ronde meid...

liefssss

Hi An, wat balen zeg! Het goede nieuws is inderdaad dat je cyclus weer normaal is, maar het blijft frustrerend...

Ik1978, succes ermee, haha! Ik heb nog geen positieve ovulatietest maar ik denk dat die nog wel komt eigenlijk. Voordat ik zwanger was van Sophie had ik met eisprong altijd pas rond dag 20/21, toen temperatuurde ik een tijdje.

Is het bij jullie ook zo'n mooi weer? Vanochtend zijn we lekker op de fiets naar het zwembad geweest, op de terugweg viel Sophie wel bijna in slaap op de fiets, niet zo handig! Nu ligt ze alweer 2 uur te slapen, ik hoop dat ze zo wakker wordt want ik begin wel trek te krijgen...

Hoe is het verder met iedereen?

Liefs!

Terug
Bovenaan