Trotse mama wil zwanger worden..

Hier gaat het goed,

En ook hier is het supermooi weer!! Ben net even de stad in geweest, mooie schoentjes gekocht voor jasper die nu toch al steeds vaker los wil proberen te staan. Het lukt hem nu al wel met 1 hand los, hij kruipt overal naartoe en trekt zich op. En vandaag gelukkig een goede dag qua misselijkheid!! Heb tot nu toe alles na mn ontbijt binnen gehouden. Zo lekker plantjes kijken met mn mannen op de luilakmarkt.

Lekker he dat fietsen met je kleintje!! Kan er ook zo van genieten!

Liefs Jen

trotse mama, bijna je NOD!!! Heb je al een voorgevoel??

Liefs Jen

Snelle Jelle, die Jasper! Sophie wil ook steeds staan, en gaat nu ook steeds vaker zelf staan, maar die is natuurlijk wel wat ouder dan Jasper. En niet zo snel... Lopen zit er voorlopig ook echt nog niet in! Is je misselijkheid nu echt minder geworden, of had je gewoon een geluksdag tussendoor?

Trotsemama, heb je al nieuws?

ik1978, goed je best gedaan?

Ik had de afgelopen twee dagen een licht streepje op de ovulatietest, vandaag hopelijk een vette streep! We zijn wel al een paar dagen goed ons best aan het doen, haha! Vandaag zijn we ook twee jaar getrouwd, zou toch leuk zijn, krijgen we alsnog een huwelijksnachtbaby, maar dan met wat vertraging!

Liefs!

Hey mama van sophietje,

Vind het wel grappig hoor, mn man en ik zijn 6 juli ook 2 jaar getrouwd, onze kindjes schelen   maar 2 maanden (sophie is toch 10 maanden??), we gaan een beetje gelijk op!! Hoe oud ben jij?? Ik ben 26.
Hoop dat de ovutesten hun werk doen voor je en dat je deze maand ook zwanger bent!!! Zou wel gezellig zijn, hoe meer zwangeren, hoe meer vreugd zullen we maar zeggen!!

Leuk he dat ze zo actief zijn die ukkies.
Wat mn misselijkheid betreft, was gewoon een rustdag tussendoor. Ben nu weer volop aan het overgeven hoor. Ben vannochtend naar de dokter geweest en heb tabletjes gekregen. Ik heb ze alleen nog niet in kunnen nemen. Ik moet zo Jasper nog ophalen bij mn schoonmoeder en de tabletjes mag je niet bij autorijden de eerste paar dagen, dus ga vanavond starten en dan maar duimen dat het helpt.   Ben het misselijk zijn nu meeeeeeer dan zat.

Liefs Jen

ja een late huwelijksbaby zou echt heel leuk zijn hahaha,
Ik heb mijn best gedaan dus daar zal het niet aan liggen...dus nu hopen dat alles klopt en dat het raak zal zijn....

knutseljuffie ik hoop voor je dat de pilletjes snel gaan werken...
kan je weer wat aansterken, volgens mij ben je wel slapjes geworden door al dat spugen of niet??

ga ff lekker wat drinken,
liefsss

Nou, gisteren had ik weer een heeeel licht streepje op de ov-test,  lichter dan de dag ervoor! Dus of mij eisprong komt nog, of hij is toch al geweest maar dan heb ik niet echt een positieve test gehad. Kan dat? Nou ja, ik blijf gewoon nog even een paar dagen testen, dan zien we het wel.

Sophie is trouwens nog iets ouder hoor, vorige week is ze 1 geworden. En ik ben ook iets ouder dan jij, 30 alweer... Maar verder wel veel overeenkomsten inderdaad! En met ik1978 ook trouwens, zelfde geboortejaar in ieder geval en een min of meer gelijk lopende cyclus! Hopelijk  worden wij  dan ook snel zwanger!

Sophie heeft nu ineens echt door hoe ze moet gaan staan, ze kan alleen nog niet gaan zitten. Als ze dat wil, is de enige optie dus hard huilen zodat mama of papa haar weer neerzet! (en dan binnen 10 seconden weer gaan staan...)

Hoi mama van sophietje,

Jasper gaat wel weer zitten, maar dan moet ie wel een motivatie hebben, dus als er bijvoorbeeld iets leuks op de grond is gevallen kan hij het heeeeeeel goed zelf ;) en als ie geen zin heeft dan begint ie gewoon te piepen!

M'n pilletjes helpen trouwens tegen de misselijkheid, maar ik word er hartstikke stoned van!!! Stond echt te tollen op mn benen   voor de klas! M'n man is me maar op komen halen, volgens de bijsluiter kan dit een dag of drie duren!

We wachten rustig af en ik kan nu in ieder geval mn eten binnenhouden!!

Liefs Jen

mamavansophie test je wel elke dag op de zelfde tijd????
en is de test veel lichter dan gisteren????
als die veel lichter is dan is denk ik je eisprong geweest maar anders kan hij nog komen... kijk als je de ene dag om bijv 9 uur in de ochtend test en de andere dag pas laat in de middag dan zit daar dus meer dan  1,1/2 dag tussen dan kan het dus zijn dat je eisprong daar tussen is geweest....maar als de lichte streepjes niet veel schelen dan komt ie nog denk ik hoor....
Dus we zijn even oud en ook nog ongeveer  dezelfde cyclus...zijn we dan ook gelijk zwanger?? met voorkeur deze maand nog hahaha

Knutseljuffie wat fijn dat de pillen inderdaad hun werk doen..krijg je in iedergeval de voeding die jij en je kindje nodig zijn....
wanneer moest je ook alweer naar de vk??

hier het huis net van slingers voorzien...mijn ventje wordt morgen alweer 4...
hij was al aardig nieuwschierig naar de cadeautjes haha

prettige avond en tot snel

Terug
Bovenaan