tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Hoi meiden,

Nog geen RD te bekennen. Blijf toch een beetje hangen in 1e ronde he
Al mijn vriendinnetjes zijn al verhuisd hihih.
Ik klets gewoon hier mee hoor, vind het anders ook zo ongezellie.

Ik ben 24 en afgelopen 1 september getrouwd. Het was helemaal geweldig !!!
Hadden grrot feest ong 150   man. En daarna super huwelijksreis naar dominicaanse republiek.  Lekker hoor. Kan het iedereen aanraden dat trouwen, het is zon mooie dag geweest, dat vergeet je je leven niet.

Over aankomen na stoppen met pil, geen last van ben eerder afgevallen. maar ja dat kan ook omdat ik er nog een beetje erg in houd wat ik eet, ben pas namelijk 12 kilo afgevallen. goed he. Alleen ziet bijna niemand het . Ach ik voel me zelf er lekkerder door en das het belangrijkst.

Hebben jullie nog wat te melden, als ik eenmaal over prive begin te kletsen, werkelijk berg je maar.
Ik ben de grootste kletskous on earth.            Een open boek en vertel graag, maar kan ook goed luisteren en lezen . Dus nu mogen jullie oke.

xxxx Bambi

Nu snap ik waarom ik zo vaak moet plassen de laatste tijd!! Thnx!!

Bambi: Ben je vandaag ook zo vaak naar de wc geweest om te kijken of er al  zijn? Bij elk krampje ren ik naar de wc. Ik denk zelf dat ik dit keer ga juichen als ze er zijn hihihi.

Waar wonen jullie eigenlijk? Ik kom uit het mooie Drenthe

X Pip

Hoi pip,

Nou ik had vandaag een abonement op de w.c. en niet aleen om te kijken, moest echt wel   1000 x  piesen. en dan kijk je autom. even. maar nee niks.

Meid het lijkt wel alsof je er al bij neer heb gelegd niet zwanger te zijn ?
ookal is je test nega. miss was je wel te vroeg of maak je te weinig hcg aan.
Hoelang ben je nu overtijd en hoeveel dagen cyclus heb je aangehouden.

Pas als de RD er zijn weten we het zeker.

Ik kom trouwens uit Zuid-Holland. Mega drukke randstad, gelukkig hier niet zo heel druk.

xx Bambi

Hoi meiden,

Nou dan ik ook maar even ...... Ben 32 en niet getrouwd. We hebben het er wel over gehad maar kost ook heeeeel veel. Een kindje kost ook heeeel veel en aangezien mn leeftijd hebben we besloten hier eerst voor te gaan. Ik kom uit zuid- holland  druk druk druk en ik werk vier dagen in de week.

@bambi; spannend joh nog steeds geen rd  hoe was het op de dom. republiek
wij zouden eigenlijk in september gaan. Ga ieder jaar met mn oom, tante, nicht en vriend op vakantie. Hadden al in december geboekt en mu is in april mijn oom plots aan een hartstilstand overleden 53 jaar. Heftig hoor, erg moeilijk. Hebben geannuleerd. Een maand hiervoor is de hond overleden en vier weken na mn oom kreeg mn vader te horen dat zijn poliep in zijn blaas kwaadaardig was en waarschijnlijk uitezaaid was. Gelukkig bleek dit niet zo te zijn. Je begrijpt wel dat dit jaar voor ons niet zo lekker begonnen is . Goh heel verhaal zeg. Je ziet ook ik ben net een open boek. Sorry maar het lucht even op

liefs happy

hoi meiden..

goh happy, dat is niet niks wat je dit jaar al allemaal hebt meegemaakt..
dat gun je toch niemand..
Gelukkig maar dat dat met je vader is goedgekomen..het is toch ook verschrikkelijk wat je de laatste tijd wel niet allemaal hoort he..
Ik hoop dat er nu mooie tijden voor jou aan gaan breken!!!!!!!!!!! heb je wel verdiend na zo'n tijd, dacht ik zo..

nou bambi het is wel erg spannend hoor met jou, ik hoop echt voor je dat het
raak is !!!!!!!!!!! ik zal heel hard voor jou!!!!!

nou tot de volgend keer..
liefs kleintje...x

Hoi happy,

Ja op de dominicaan is het heel mooi, echt uit zon folder he. mooie stranden en goed eten. gewwon super. veel gezien. En gezommen met dolfijnen. echt dat vergeet ik nooit meer. paard gereden door de heuvels, met niks anders als natuur om je heen. helemaal super.

Zeg meiden wat doen jullie voor de kost.

Ik ben boekhouder en werk 3 dagen in de week. Lekker makkelijk straks, met een kleine wil ik dit aanhouden. Heb 3 katten en een hond van 7 maanden. gezellig boel hier.
Alleen is de hond aan het verharen word knetter gek  van al die kl*te haren.

GElukkig heb ik nog niet van die enge dingen meegemaakt als jij, lijkt me verschrikkelijk. Mijn oma lag pas in ziekenhuis en kreeg daar ff de melding nooit meer zonder zuurstof (via slangetje enzo) te kunnen. Schrok ik van is toch mijn lieve oma met wie ik goed contact heb.  GElukkig is ze weer de oude aleen nu met zuustof haha.

zo nu jullie weer

xxx Bambi

Hoi kleintje,

Heel erg bedankt voor je lieve reaktie !!!! Het was inderdaad allemaal wel wat veel ja. Ik hoop ook dat er nu mooiere tijden aankomen. Fijn dat je hier ff je verhaal kwijt kan. Toedeloe tot kwebbels

liefs happy

Hoi bambi,

Ik heb twee katten ( lapjes en cypers ) en een hond ( cocker spaniel ). Inderdaad een gezellige boel ook hier. Zag dat je ook in zuid holland woonde ..... grappig. Welk hotel ben je geweest ? Wij zouden naar riu palace macao gaan ... toevallig gezien ?

liefs happy

Terug
Bovenaan