tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Hoi Hoi,

Ook hier nog steeds geen teken van ongi..... spannend!!!

Ben benieuwd hoelang het nog duurt.....

X

Hoi meiden,

Nog steeds niks hier. Laat het weten als er wat bened is.
Vanavond ben ik er weer. Ga nu werken.

xxx Bambi

Tja, kan het ook niet laten sterretje!
Ben veel te nieuwsgierig naar jullie perikelen allemaal!!
Toch een soort verslaving..................

HiHi,
Dan zal ik vanaf vrijdag moeten gaan afkicken.  Ik ben anderhalve week weg en weet niet of ik een internetverbinding zal tegen komen.
@sweetheart: Wanneer zou je NOD zijn? (ik zal  )
liefs sterrretje7

Hoi Hoi,

Ik heb 20 juni mijn laatste pil geslikt en ben de 22e ongesteld geworde(van de pil nog)

Dus als ik daar van uit ga was 20 juli mijn NOD. dis is pas de eerste ronde dus ik denk dat mijn lichaam nog erg moet wennen.

We wachten rustig af.......
X

Nog ff snel een vraagje......
ik heb zo'n opgezette buik. Weten jullie wat dat is?

x

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 21:54:06'));

nog een paar dagen wachten op  en dan door naar ronde twee!!! Heb bijna mijn laatste provera geslikt dus weet niet zo goed wat ik nu van mijn ongesteldheid moet gaan vinden en of de volgende uit zichzelf gaat komen! Ben begonnen met het hele arsenaal aan homeopatische middeltjes, om cyclus weer op gang te brengen, om pms te bestrijden en dat soort dingen. Ga jullie op de hoogte houden, ben zelf ook heel benieuwd!!
Welterusten voor zometeen,
Liefs Rimke
P.s. voelen we hier allemaal de positiviteit van het scherm spatten of niet!! Ben blij dat iedereen hier gewoon gezellig doet. Moest in andere topics wel even mijn eitje kwijt. Dat ene eitje dan, die andere hou ik liever zelf!!!!

Hoi rimke

spannend horo ik duim voor je
slik je die provera omdat je niet ongesteld werd?? ik zit zoals je wlelicht weet met dat probleem na stoppen van de pil nu al 17 weken niet ongetsld geworden

nadia

hoi meiden,,

Alles goed met jullie, hierzo wel..
@sweetheart ik heb sinds ik gestopt ben met de pil volgens mij niet alleen een opgezette buik, volgens mij ben ik overal wat meer opgezet geworden ( bedoel dus eigenlijk dat ik volgens mij gewoon aangekomen ben, weet niet of dat kan na het stoppen met de pil).
Maar zou anders wel heel toevallig zijn, ik heb ook grotere borsten gekregen, volgens mij en mijn mannetje dacht dat ook..
( die vind dat natuurlijk helemaal niet erg.

Ben trouwens ook altijd erg benieuwd hoe het met jullie gaat en of er al nieuwe ontwikkeling zijn, zoals jullie al zeiden is het best een verslaving!! hahaha.
misschien staat het al ergens maar hoe oud zijn jullie meiden eigenlijk en zijn jullie getrouwd of iets.

ik ben 25 jaar ben niet getrouwd..

wie weet tot straks en allemaal veel succes met klussen!!!!!!!!!!!
 liefs kleintje...

Terug
Bovenaan