tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Hallo meiden,

Hoe gaat het met iedereen?? Hier gaat het redelijk goed, ben nog steeds ongi dus iets minder want heb best wel veel last van hoofdpijn maar ja niks aan te doen he.

Kleintje: Ik ben 22 maar over een maand 23 en we zijn (nog) niet getrouwd. Als ik zwanger ben willen we wel gaan trouwen. wel alleen voor de wet. Met alleen van  beide de  ouders en broer en zus.

Groetjes Suus.

Hallo iedereen!

Er wordt hier echt volop gekletst! Geweldig vind ik dat ook al moest ik bijna een pagina bijlezen net hihi.

Afgelopen maandag was mijn NOD: nog steeds niet ongesteld en niet zwanger  stom lichaam heb ik ook!

Sweetheart: ook ik heb een mega opgezette buik en de weegschaal zegt dat ik sinds ik gestopt ben met de pil 1,5 kilo ben aangekomen (v.a. eind juni). Ik word er echt helemaal gek van!! Geen idee wat het is, iemand anders wel??

Nadia: Wat voor homeopatische middeltjes neem je om de cyclus te stimuleren? Ik ben zelf met teunisbloemoliecapsules begonnen (niet dat het al resultaat heeft maar toch).

Ik ben 24 en bijna 2 maandjes getrouwd en mijn tip van de dag voor alle ongetrouwde meiden hier: DOEN!! Het is helemaal geweldig!

X Pip

Hey Pip,

Nu we het ff over trouwen hebben. Ben jij allen voor de wet getrouwd of ook voor de kerk? Heb je een feest gegeven voor de hele familie en vrienden of alleen maar getrouwd in het bijzijn van je ouders en broers of zussen? Wij willen namelijk gaan trouwen als ik zwanger ben (pas na drie maanden als er "niets" meer met de baby kan gebeuren) want mijn vriend vind  zich eigenlijk nog te jong voor te trouwen maar als je niet getrouwd bent kost je dat nog eens extra geld om  als vader je kind te erkennen. Sorry voor de vele vragen maar ben gewoon nieuwschierig hoe jij dat ervaren hebt en gedaan hebt.

Groetjes Suus  

Wij zijn alleen voor de wet getrouwd en hebben een feestje gegeven voor familie en vrienden (in totaal ongeveer 85 mensen). We wilden het eerst kleiner houden maar tijdens het organiseren werden we zo enthousiast dat we het uiteindelijk zo hebben gevierd.

Het was zo ontzettend leuk en bijzonder dat ik nu iedereen aanraad om te gaan trouwen. Een belevenis die je moet meemaken!

X Pip

hoi,,

Ik zit in hetzelfde schuitje als suus, ongeveer.
Het liefst zou ik ook trouwen als ik zwanger zou zijn,en mijn vriend ook, gewoon om alles goed geregeld te hebben, en het kost niet veel geld.
Maar ik ben dan weer bang dat andere mensen dat raar vinden, als je zo "goedkoop"wil trouwen..
Zo van, nou, hebben ze geen geld om te trouwen of zo, klinkt misschien raar hoe ik dat zeg..

liefs kleintje..

Hoihoi,

Mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we nu voor de wet  trouwen als ik zwanger ben met alleen de ouders van ons beide en onze broer en zus met vriend(in). En misschien trouwen we dan over een paar jaar wel voor de kerk en houden we dan wel en feest. Ik vind dat iedereen toch zelf moet weten hoe ze trouwen en daar hebben andere mensen niks over te zeggen. Als wij dat zo willen is dat onze keus en dat moet iedereen maar accepteren en zo niet dan hebben ze pech.

Groetjes Suus

Ik ben dertig en afgelopen maart ten huwelijk gevraagd door mijn mannetje, die is 38. Moeten alleen nog steeds een datum prikken maar ik wil niet hoogzwanger trouwen..........wil namelijk ook gewoon een borrel drinken op de trouwdag. Die willen we vooral met vrienden en familie vieren en vooral niet te groot en te sprookjes achtig, gewoon met een bbq, veel wijn en gezelligheid!!!
Ben twee maanden geleden gestopt met de pil, toen eerst nog een condoom gebruikt en nu dus op naar ronde twee! Ik eb provera gekregen om de menstruatie op gang te krijgen omdat ik zo'n enorme buikklachten heb. Nadioa, ik zoueven met jouw huisarts overleggen als je menstruatie zolang uitblijft, soms heeft je lijf gewoon even een duwtje in de goede richting nodig!

Ps: ook ik ben dikker geworden na stoppen met de pil. Ik heb begrepen dat dat hormonen zijn die alles weer op de rails moeten krijgen waaronder ook je vochthuishouding. Daarom denk ik dat ik de afgelopen weken na elke slok water naar de wc moest. Nogmaals, hoera voor de toiletpapier wat in de aanbieding is!!!!

Terug
Bovenaan