tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Sorry Nadia het is Rimke die aan de homeopatische middelen is...jij had gereageerd op een berichtje van haar en haar berichtje daarin gebruikt vandaar dat ik in de war was

Ik gebruik zelf sinds een week ongeveen teunisbloemoliecapsules dus kan eigenlijk nog geen oordeel geven of ze werken of niet.

Kom net terug van de winkel: een nieuw bed gekocht!! Helaas wordt ie pas over een week of 12 geleverd dus wordt er eerst nog op ons oude bed geoefend

X Pip

Hoi dames,

Moet wel zeggen dat het een stuk rustiger is op het Forum, wat is er de hand.
Hier valt het ook al zo mee.

Nou nog niks te merken bij mij. Ja heb duizend en een klachten en kijk een lijoen keer per dag of ik al bloed maar der komt niks, en aan de buikpijn te merken is het geen ongie pijn. vaaaggg

Moet wel bekkenen dat het nu toch wel een spannend iets word, komt ie wel of komt ie niet???

wie heeft er afleiding ???

xxx Bambi

Hoi bambi,

Goh je houd ons wel lekker in spanning hoor !!! Ik heb net ook zes testen binnen gekregen, denk dat het erg verleidelijk is om ff te testen als je er meerdere in huis hebt. Ik blijf voor je duimen !!!!!!!

liefs happy

Hoi,

Tja weet ook echt niet of ik kan wachten tot zaterdag, ben morgen namelijk vrij, moeilijk moeilijk.

Ik heb er net nog maar een test tegenaan gegooid....niet zwanger....gewoon afwachten op ongesteldheid dus.

Ga nu die testen die meerdere van jullie ook hebt bestellen via internet want ik het mijn twee die ik in de winkel had gekocht gebruikt en ben niet van plan elke week bij dezelfde drogist zwangerschapstesten te halen!!

Ik heb zo'n gevoel dat je morgen nog een test gaat doen Bambi...  SUCCES als je er eentje gaat doen

X Pip

Hoi meiden,

Lekker stel zijn wij met al die testen  ze verdienen goed aan ons he ! Weet niet of jullie ook het verhaal van engeltjuh volgen maar, ben wel benieuwd naar haar en of alles goed is.

liefs happy

Wel ja, maar als je ze al in grootverpakking kan kopen.............als je er negen in huis hebt doe je het ook wat makkelijker he? Ik heb er laatst zelfs 1 gedaan toen ik ongesteld was............negatief............heel vreemd......................!!!!
Grapje............wil naar huis........................klussen met het mannetje......................!

Hoi hoi,

Meiden wanneer hebben jullie nou allemaal jullie NOD, kan het even niet meer bijhouden hoor. Die van mij is 18 augustus

liefs happy

Terug
Bovenaan