tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Zo happy, idd een heftig verhaal. Na regen komt zonneschijn...laat het geluk nu aan jouw zijde zijn!!

De kans dat ik zwanger ben zou wel heel klein zijn maar op zich heb je gelijk het zou kunnen. Ik heb bedacht dat ik 1x in de twee weken mag testen totdat ik ongesteld word ander maak ik mezelf helemaal gek denk ik. Jij gaat dit weekend weer testen als er nog niks is bambi??

Ik werk 5 dagen in de week als secretaresse. Zou op zich wel wat minder willen werken maar tot nu toe nog niet van gekomen. Als er straks een beeb mag komen ga ik uiteraard minder werken: heerlijk lijkt me dat!!

X pip

Hoi pip,

Bedankt voor je lieve reaktie en laten we hopen dat voor mij nu ook de zon gaat schijnen....   Zal voor je  zolang er geen duivels zijn is er hoop !!!!!! Succes

liefs happy

Hoi.

Nou happy dat hotel zegt me niks, maar is een best groot eiland haha.

Ja pip als de ongie niet kom ben ik van plan zaterdag weer te testen, heb er nog 6 liggen hahah.

Heb nu weer zon pijn in me buik, is sávonds erger en kom ook moelijk in slaap , word dan misselijk en kan niet goed op buik liggen.
Normaal als ik ongie moet worden dan heb ik ook buikpijn, maar dan komt de ongie dezelfde dag of die erna en nu heb ik al af en toe pijn in me buik vnaf het weekend.

Ook heb ik af en toe dat als ik te snel op sta, dat de hele kamer draait, ook op me werk en mijn werkgever zegt zo tegen mij 'ben je niet zwanger ofzo, met je plasprobleem en je gedraai in je hoofd.'

Ik zei nou als het goed is niet, kan toch niet zeggen dat we bezig zijn haha.

xxx bambi

Ga me bedje opzoeken. tot morgen.

Hoi bambi,

Knap van je hoor dat je pas zaterdag gaat testen, zeker als je er zes hebt liggen. Blijf voor je  tot morgen en slaap lekker

liefs happy

Hallo allemaal,
Dat was wel een heel dik open boek zeg . Moest me er eerst doorheen lezen. Ben benieuwd als ik dadelijk geen internet heb.
Ik ben 31 en getrouwd. En ben het met pip eens, had  die dag  niet willen missen.
@Bambi: ik vind het knap dat je tot nu toe hebt kunnen wachten. Ik had volgens mij al elke dag 2 testen er doorheen gejaagd.
Ik had vandaag een poetskick (aanval van nesteldrang). Helpt HEEL GOED tegen het wachten moet ik zeggen. Dat is bij elke ronde tot nu toe vaste prik geweest. Nog meer meiden die zo hun tijd doorkomen?

liefs sterretje7

goedemorgen Dames,

Nou sterretje had 9 testen, dus heb er al 3 gebruikt, hellaas nega.
Ik en man lief vonden het wel ff goed. dus heb dinsdag morgen voor het laatst getest, dat was op nod dag nu 2 dagen overtijd, hahah dat klinkt leuk.

Ik ben nu op het werk, foei internetten in de baas zijn tijd. Maar ben tot 10 uur alleen, vandaar en het is een beetje kommertijd momenteel, niet druk dus, colega met vakantie, geen bal aan dus.

Ben benieuwd wat we vandaag weer gaan voelen in mijn lijf.

xxx. Bambi

ook ik zit effe in de baas zijn tijd te reageren........................laat het hem niet merken. Ik heb avonddienst vanavond dus moet tot half twaalf..............hebben het net best even druk gehad maar nu gaat het weer!
Vertel eens iets gezelligs meiden!!!

Hoi Pipstip

Ik ben nog niet aan de homeopathische middelene om ongesteldheid op te wekken? wist niet dat zoiets bestond maar begrijp van jou ook niet echt helpt of wel??

Ik ben trouwens 27 jaar en vorig jaar augustus getrouwd kan het inderdaad iedereen aanraden

nadia

Terug
Bovenaan