tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Hallo allemaal,
Wat wordt er maar hard gewerkt in de baas zijn tijd. Wat zou hij/zij er van vinden dat je en nu niet werkt en over een poos weer een hele tijd niet werkt.
Vandaag hier weer (hoe kan het anders) gepoetst. Ik wou alles aan de kant hebben, want we gaan er een weekje tussenuit. Laten de klusjesdagen net in die periode vallen.
@Happy: Je vroeg  naar de NOD-dag. Ik denk rond 20-8.
@pipstip: Da's grappig, ons nieuwe bed komt ook over 12 weken.
@bambi: spannend!!!!!!

Liefs,
              sterretje7

Hoi Hoi,

Daar ben ik weer even.....

Jaaaaaa ben eindelijk ongesteld geworden na het slikken van de pil.
Nu op naar ronde 2

Met jullie ook alles goed?

X Sweetheart

Hoi meiden,

Nou kan me nog inhouden hoor, nog niet getest.
Stel je voor dat ie posi is  zou me geen raad weten als manlief niet in de buurt is.
nee mag echt morgen pas.

ga zo mijn huis schoonmaken bleggg. Zal wel weer met veel pauzes worden, stond namelijk helemaal brak op. ben nog moe.pff

xxx Bambi

Hallo,
Ik ben laat naar bed gegaan en redelijk vroeg opgestaan, maar zal het vanavond pas merken. Bambi, zal ik dan maar langskomen? Heb nog wat "nesteldrang" (poetsenergie) over.

liefs sterretje

hoi meiden,,

hoe is het met jullie,,
met mij goed,,
mijn volgende NOD is 10 augustus, dus ik heb nu mijn klustijd !!!
als het goed is is vandaag mijn eitje..toch??
he bambi,, is echt wel spannend met jou, ik zou ook echt niet kunnen wachten tot morgen..had het vanmorgen gelijk gedaan..
Als ik zou testen en mijn mannetje die zou er niet zijn en het zou werkelijk positief zijn, dan zou ik eerst kei hard alleen gaan dansen en zingen van blijdschap..
en dan zou ik naar het centrum gaan cadeautjes voor hem gaan kopen, zoals een boekje van ik word vader en een leuk rompertje e.d. een verrassing voor als hij thuis kwam van het werk.
Ik zie het al helemaal voor me, ik hoop dat het snel genoeg uit gaat komen..
Dat hoop ik tevens voor jullie ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tot de volgende keer maar weer!!!!!!!
liefs kleintje

o ja sterretje, een hele fijne vakantie..
en klus ze!!!!!!!!!!!!

liefs kleintje.

hoi,

Nou ik heb ff pauze genomen van het poetsen pff ben bekaf.
Voorheen kon ik een ruk alles doen, nu moet ik tijdens het stifzuigen ff een pauze nemen en dan nog dweilen en dan vind ik het ff genoeg voor vandaag, moet vanmiddag ook nog boodschappen doen bleegg. leuk hoor vrij zijn van je werk, maar al die verplichtingen jakkie. ben gewoon humeurig ervan, soms ben ik het huishouden zo zat, maar ja we moeten nog een jaar of 60 hahaha

xxx Bambi

tja, dat huishouden..............word er af en toe ook niet goed van!
Heb vandaag lekker uitgeslapen, zometeen huis poetsen en boodschappen doen.
Moet vannacht de nachtdienst in voor 3 nachtjes............vind ik het wel altijd fijn als het huis een beetje op orde is..........maar vrolijker wordt ik er ook niet van!
Vind het knap van je, bambi, dat je je in kan houden om die test niet te doen hoor! Ik zou er al zes gedaan hebben.......................
Ik ben zo benieuwd voor je!

Terug
Bovenaan