A
Anoniem
Guest
ach het is al weer klaar, en hou er ook wel van als alles aan kant is, dus voelt gelijk beter.
Tja dat niet testen doe ik voor me eigen bestwil, hoe langer ik wacht des te meer kansen hahah.
Nee ik weet het echt niet, voel me zo raar
Miss hoop ik wel te veel, of is dat stom???
en ik heb natuurlijk op dag 16 die rare bloeding gehad, die met pauzes 4 dagen heeft geduurd, miss was dat me ongie wel en dan had ik dus een cyclus van 16 dagen en hoeveel moet ik dan aanhouden weer 16 of gewoon 28 ???
Als het 16 is dan is vandaag mijn nieuwe NOD als het 28 is dan is het pas volgende week woensdag donderdag 1 of 2 aug. pff ik wacht nog maar ff af hahaha.
Als de test nega is dan hou ik 2 aug wel aan en dan volgende week nog maar een testje he.
maar waar komen dan al die stomme klachten vandaan. ik hou het niet meer.
Maar ik ben sterk ik test niet zonder mannetje erbij.hahah.
hou jullie op de hoogte
xxx Bambi
Tja dat niet testen doe ik voor me eigen bestwil, hoe langer ik wacht des te meer kansen hahah.
Nee ik weet het echt niet, voel me zo raar
Miss hoop ik wel te veel, of is dat stom???
en ik heb natuurlijk op dag 16 die rare bloeding gehad, die met pauzes 4 dagen heeft geduurd, miss was dat me ongie wel en dan had ik dus een cyclus van 16 dagen en hoeveel moet ik dan aanhouden weer 16 of gewoon 28 ???
Als het 16 is dan is vandaag mijn nieuwe NOD als het 28 is dan is het pas volgende week woensdag donderdag 1 of 2 aug. pff ik wacht nog maar ff af hahaha.
Als de test nega is dan hou ik 2 aug wel aan en dan volgende week nog maar een testje he.
maar waar komen dan al die stomme klachten vandaan. ik hou het niet meer.
Maar ik ben sterk ik test niet zonder mannetje erbij.hahah.
hou jullie op de hoogte
xxx Bambi