tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

ach het is al weer klaar, en hou er ook wel van als alles aan kant is, dus voelt gelijk beter.

Tja dat niet testen doe ik voor me eigen bestwil, hoe langer ik wacht des te meer kansen hahah.

Nee ik   weet het echt niet, voel me zo raar
Miss hoop ik wel te veel, of is dat stom???

en ik heb natuurlijk op dag 16 die rare bloeding gehad, die met pauzes 4 dagen heeft geduurd, miss was dat me ongie wel en dan had ik dus een cyclus van 16 dagen  en hoeveel moet ik dan aanhouden weer 16 of gewoon 28 ???

Als het 16 is dan is vandaag mijn nieuwe NOD als het 28 is dan is het pas volgende week woensdag donderdag 1 of 2 aug. pff ik wacht nog maar ff af hahaha.

Als de test nega is dan hou ik 2 aug wel aan en dan volgende week nog maar een testje he.

maar waar komen dan al die stomme klachten vandaan.  ik hou het niet meer.
Maar ik ben sterk ik test niet zonder mannetje erbij.hahah.

hou jullie op de hoogte

xxx Bambi

Ja, wat die hormonen doen met ons..........ik weet het niet!
Bij mij is er ook geen pijl op die hele cyclus te trekken.....misschien heb ik wel een eisprong gehad en wordt ik gewoon ongesteld, maar niemand zal het weten want ik heb dus ook die provera geslikt die voor een ontekkingsbloeding zorgt.......bloed is bloed en zie het verschil maar eens.............dus moet ik op volgende maand wachten of dan wel een gewone ongesteldheid komt..........Wat een toestanden. Ik hoop dat die monnikspeper me wat helpt maar ook dat weet ik dus pas volgende maand.
Zal ik alvast een topic aanmaken, eerste kindje, vijfde ronde????
Ik hoop voor je dat je in deze ronde blijft steken Bambi, maar laat je dan nog wel eens wat van je horen??

Oh ik rekende verkeerd. als het toch een cyc;us van 28 is dan kan ik pas weer testen 8 aug.
Mhh heb ik dan niet net me ei gehad???

Nou ik hou op met denken wat dit werkt niet.

GEwoon afwachten/

Nog effe en vraagje meiden, stel hem, net ook onder een ander topic maar toch, hebben jullie sinds het stoppen met de pil ook zo'n rare smaak in jullie mond????
Heb het sinds een week of anderhalf, daarvoor is het me totaal niet opgevallen maar lees dus net een vraag van een ander meisje op een ander topic en die heeft het ook...........Ik zei al, er zijn meer hondjes die Fikkie heten maar je weet het niet!!

Hey meiden,
Ik ben debby, 28 jr en bijna getrouwd met mijn lieve schat Alex.. Wij hebben net een mk achter de rug en zijn nog herstellende.. Ik zit te wachten tot het vruchtzakje af komt, maar denk wel aan een nieuwe zwangerschap..
Hopelijk is augustus voor ons ook weer een goede klusmaand.. De vorige zwangerschap was ook al binnen 1maand raak!.. Ben benieuwd..

Spannend he?

Liefs Debby

Hoi hoi meiden,
Nog eventjes een vraagje van huishoudelijk aard. Beetje raar misschien maar volgens mij hebben sommigen van jullie ook katten. Wij hebben er ook 2. Nu is er natuurlijk tijdens een zwangerschap en het schoonmaken van de kattenbak kans op toxoplasmose. Hoe gaan jullie daar nu mee om. Verschonen jullie hem nog steeds? Ik wel maar heb al wel huishoudhandschoenen aan............voor het geval dat..............hoe doen jullie dat????
Ik duik nog eventjs mijn bedje in, als voorbereiding op mijn nachtdiensten, hoop vanavond nog eventjes te komen lezen!!
Liefs Rimke

Hoi Rimke,

Ja ik heb ook 3 katten in huis, maar is voor mij geen probleem.
Man lief doet de kattenbak altijd, dus hoeft hij daar niet aan te wennen mocht ik zwanger worden. Heb mijn katten van de week geent, ontwormt en ontvlooid (als ze die al hadden, wat ik ten zeerste betwijfel) maar kan nu met zekerheid zeggen dat ze gezond zijn en dat heeft dus ook weer voordelen mocht ik zwanger worden. Snap je het nog ??

Goh had vanmiddag geen lekker middag, veel te zware boodschappen tassen gesleept, en ik had al pijn in me buik nu kreeg ik allemaal steken aan me linker zij. voelde me misselijk en gaat me moeder ook nog aan me kop zeuren en me vanalles zitten te verwijten. heb snel me ventje gebeld, want ik werd helemaal emo en moes zowat janken en dat om bijna niks.pffff

Echt ik voel me zo anders, ik weet niet wat ik denken moet

dikke x

P.s. werkse he, miss spreken we elkaar nog vanaaf.

oh meiden ben zo zenuwachtig, ventje zeg net hup doe een test, pies over die test , maar ik ben op van de zenuwenen, want weet niet of ik de teleurstelling aan kan, wat nou als het nagetief is, wat is dat dan met mijn lijf ? word er verdrietig van.

Weet het niet meer

Terug
Bovenaan