tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Hoi Suus

Ik ben bij de HA geweest en zei vertelde kon dat zo lang uitbleef meerdere mensen toch hadden al ken ik niemand en dat ze me nu nog niet kon doorsturen naar ene gyneacoloog te vroeg was en als ik over 2 maanden nog niet ongestelkd was geweest dan 6 maanden niet geweest en ook nog niet zwanger was kon ik terugkomen en zou ze me doorsturen naar een gyneacoloog die mijn ongesteldheid zou gaan opwekken dus nog even afwachten

ik duim ook voor jou

Ps hoe doen jullei dat zon figuurtjes invoegen??

Nadia

Hoi sterrentje7

Zoals je hierboven wellicht ehbt eglezen ben ik nu vandaga precies 17 weken niet ongetseld geweest en vorige week bij de HA geweest en die zei dat adt kon na zo lang 10 jaar de pil te hebebn geslikt en moet nog 2 maanden wachten voordat ik verder kan gaan voor onderzoeken

nadia

Hey sterretje,

Shit dat je toch weer ongi bent geworden deze maand. Succes in ronde drie en laten we hopen voor iedereen hier natuurlijk dat augustus een vruchtbare maand word.
Laten we maar niet te snel vooruit lopen en gewoon blijven klussen dan komt het allemaal wel goed.

Groetjes Suus

Hey Nadia,

Die figuurtjes krijg je door als je een bericht gaat type zie je bovenhet veldje waar je moet type een balk staan. daar klik je op die smily en dan krijg je verschillende figuurtjes.

Wel vervelend dat je nog niet naar de gynecoloog kan. Ik zal voor je duimen.

Groetjes Suus

Thanks dames,
inderdaad op een vruchtbare aug.maand.
Nadia, als je reageert zie je boven je tekst een werkbalk met  . Hier moet je op klikken en dan zie je een lijst met allerlei figuurtjes.
Ik kan me voorstellen dat je het zo niet lang volhoud. De lol gaat er zo een beetje vanaf lijkt me. Had je zus daar ook last van?

Sterretje7

Hoi sterretje

Dank je voor uitleg heb het gevonden.

Ja zeker lastig en ook zwaar om vol te houden. Mijn   tweelingzus is vorig jaar augustus gestopt met de pil en toen ook 11 weken niet ongesteld geweest erna ook nog wat onregelmatig en ook hele vreemd zwanger geworden met een eisprong waarcshijnlijk op de 30ste dag wta eigenolijk niet kan dus had hoop dat ik nu ook wle ongesteld zou zijn geweest omdat we zo hetzlefde zijn maar blijkbaar niet en bij haar wsa het meteen eerste keer raak is nu 15 weken zwanger

nadia

Hoi Nadia,
Toch klinkt het positief als je zus dat ook heeft gehad. (ik bedoel dat het vanzelf op gang kan komen).  Ik zal flink voor je !!!

Liefs sterretje7

Terug
Bovenaan