tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Hoi sterretje7

Ja van de ene kant heb ik daarom ook nog hoop maar van de andere kant ben ik ook bang wat mis is met mij. maar aj zla moeten afwachten en ook mara niet teveel erana denken wnat ben bang daardoor ook niet lukt

ik zla ook voor jou

nadia

Hoi sterretje,

Klote dat je ongie bent geworden. Veel succes in je nieuwe ronde. Laten we inderdaad hopen op een vruchtbare maand voor al deze gezellige meiden hier  en voor ons natuurlijk he. Ben ook benieuwd hoe het met bambi is  spannend hoor !!!!

liefs happy

He meiden

Ik reageer maar ff hier, hoewel ik officeel hier nog niet hoor, maar jlllie zijn zo benieuwd ??

Nou vandaag me NOD en inderdaad nog geen  RD te bekennen, maar had van de week al getest en vanmorgen ook, maar nega. , maar goed ik wacht wel af. Als ik zaterdag nog niet ongie ben, dan mag ik pas weer testen vanmezelf, anders maak ik me gek.
Heb zelf het gevoel dat me ongie komt, heb al 2 dagen pijn onder in me buik.
Maar ik hou al een week ong. me temp. bij , want ik heb gelezen dat ie na je ei hoog is en dat blijft tot je ongie, nou hij is bij mij al heel de week 37 gr. vandaag zelfs 37.3 terwijl mijn temp normaal rond de 36.2 ligt. vaag   :?
Zoals ik al zij, ik wacht maar af, meer kan ik niet doen.
en anders gaan we er in augustus weer tegenaan. en voeg ik voor het eggie bij jullie.
xxxx Bambi

nog een paar dagen wachten op  en dan door naar ronde twee!!! Heb bijna mijn laatste provera geslikt dus weet niet zo goed wat ik nu van mijn ongesteldheid moet gaan vinden en of de volgende uit zichzelf gaat komen! Ben begonnen met het hele arsenaal aan homeopatische middeltjes, om cyclus weer op gang te brengen, om pms te bestrijden en dat soort dingen. Ga jullie op de hoogte houden, ben zelf ook heel benieuwd!!
Welterusten voor zometeen,
Liefs Rimke
P.s. voelen we hier allemaal de positiviteit van het scherm spatten of niet!! Ben blij dat iedereen hier gewoon gezellig doet. Moest in andere topics wel even mijn eitje kwijt. Dat ene eitje dan, die andere hou ik liever zelf!!!!

Hoi bambi,

Spannend nog steeds zeg. Ben inderdaad benieuwd naar je al heel de dag. Toch leuk, je gaat elkaar na een tijdje toch in de gaten houden. Kom net thuis en het eerste wat ik tegen mn vriend zeg is ; zet de computer ff aan , kijken hoe het met bambi is hihi . Succes met wachten, erg he zoveel geduld op moeten brengen. Maar, zolang er geen rd zijn is er hoop !!!!!!!

liefs happy

Hallo allemaal,
Thx happy. En je hebt gelijk. Ik liep ook naar de pc en was benieuwd of er al wat nieuws was. Zoals je zegt, je leert elkaar kennen.
Bambi: toi, toi, toi.
Rimske, ik dacht dat je wat minder actief mee zou doen deze maand. Ben blij dat je toch actief meedoet.
Dames, ik heb besloten om nog even te blijven hangen hier. Ik weet eigenlijk ook niet meer hoe het topic van ronde 3 heet.
liefs sterretje7

Hoi sterretje,

Blijf maar gezellig hangen hier hoor ! Als de tijd daar is stappen we gewoon met zn allen over naar een nieuw topic ronde drie. We hebben het echt wel gezellig zo onder elkaar. Wordt echt een soort van verslaving  toedeloe

liefs happy

Hallo happy,
inderdaad erg verslavend, ik ben soms bezig en dan  "Wat al zo laat??" Ach ja, het is voor het goede doel moet je maar denken!  
Liefs sterretje7

Terug
Bovenaan