Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

hi vis79,
Op marktplaats is ook leuk shoppen. Kan me ook wel voorstellen dat je ook wel iets nieuws erbij wil ook al zou de 3e een meisje zijn...ach zijn er vast ook wel bij die als kraam cadeautje kleding zullen geven lijkt mij.
Groetjes

Hallo,

Ben vandaag bij de gyn geweest voor echo, helaas geen eitjes gegroeid, moet vrijdag weer komen.
Ga morgen wel reageren want ik moet zo weer werken.

Groetjes van Kyra

Hoi allemaal,

Het wordt hier geloof ik wat rustiger hihi.
Wat jammer voor je Kyra dat er geen eitje is gegroeid, hopelijk is er vrijdag wel een mooi groeiend eitje te zien. Sterkte morgen.
Mup, hoe gaat het met jou? Zijn de RD nog gekomen?
Mel, heb je je NOD al gehad? Dat was toch deze week?
En Mamavan2kids heb je nog een keer getest deze week?
Hier is alles rustig, nog een kleine 3 maandje en wij gaan er ook voor. Ik heb er echt al zin in. Mijn RD zijn gelukkig om hun retour. Ben altijd blij dat ik die week weer gehad heb. Mijn moeder is tot haar 55ste ongi geweest en als ik het van haar heb heb ik dus nog 25 jaar te gaan hihi. Bleeh, maar ja het is voor een goed doel.
Allemaa veel succes en alvast een prettig weekend toegewenst,
groetjes melanie

Kind
-----------
kind
-------------
kind
--------
             ronde                nod
-----

Kimvg

dochter (4 jaar)

dochter 1 jaar en
20 maanden

4

6 oktober

smaartje

dochter
(4  jaar)  

zoon
3 jaar)

2
3

mk
?

mel30

dochter
(4,5jaar)

dochter
(3 jaar)

3

ca. 20 sept.

NataschaP    

zoon
(2 jaar)

zoon
(11 mnd)

2

zwanger!

Mup01

Mamaloe                

zoon
(5jaar)      

zoon (5 jaar)

dochter
(bijna 3)

zoon (2jr-10 mnd

3

13

14 oktober

denk 16 aug

Glas-kraaltje      

Femmie
zoon (6 jaar)

zoon  (3 jaar)
dochter (4 jaar)

zoon (1 jaar)
1

-
zwanger!

Start in januari!

tessel

dochter(2jaar)

dochter(10mnd)

1

denkt 6 sept

melanie07

dochter(3jr)

zoon (1jaar)

-

start in januari!

Ik heb mijn volgende nod er maar vast ongezet.... Denk dat het niet raak is...
Heb 2,5 dagen bloedverlies gehad, maar heel weinig maar denk echt niet dat ik zwanger ben. Had nog een "zekerheidstestje" gedaan, maar helaas, nu dus echt op naar ronde 4........!!!

Hallo dames!

Melanie wat fijn dat je er weer vanaf bent! ´t is maar niks hè.... Maar inderdaad wat je zegt het is voor een goed doel! Spannend joh, het is al bijna zover en dan gaan jullie er ook voor! Leuk!!!

Kyra wat ontzettend moeilijk dat er weer geen eitje gegroeit was, een flinke teleurstelling lijkt me... en dat is nog zacht uitgedrukt... Hoe gaat het nu met je man? Zie hij het weer een beetje zitten.... ik wens jullie heel veel sterkte!!!! En ik duim voor de volgende keer dat er een mooi eitje is!!!

Mamavan2kids is er al nieuws daar? Wat moeilijk die onzekerheid.... succes ermee en laat even horen hoe het is daar!

En Mel? Al nieuws bij jullie?

Hoe is het met de rest? Kim ook bijna je nod? Al nieuws?

Meiden, ik baal van mezelf.... ben zoooo ongeduldig, en inderdaad iedereen is zwanger om me heen.... en allemaal in de eerste of tweede maand... en heb ik zoiets van dat wil ik ook zooooooooooo graag... suffe miep ben ik ook, ihihihi. (voel me dan weer naar tegenover de mensen die jaaaaren  bezig zijn.....en wij pas vanaf juni.....)  Moet gewoon wat geduldiger proberen te zijn...... Ach we zien wel, eerst over naar het nieuwe huis, en wie weet maken we daar wel een prachtige start door daar zwanger te raken! Positief blijven denken is het motto van deze tijd

Liefs en tot snel

Mup

Kind
-----------
kind
-------------
kind
--------
             ronde                nod
-----

Kimvg

dochter (4 jaar)

dochter 1 jaar en
20 maanden

4

6 oktober

smaartje

dochter
(4  jaar)  

zoon
3 jaar)

2
3

mk
?

mel30

dochter
(4,5jaar)

dochter
(3 jaar)

3

ca. 20 sept.

NataschaP    

zoon
(2 jaar)

zoon
(11 mnd)

2

zwanger!

Mup01

Mamaloe    

zoon
(5jaar)  

zoon (5 jaar)

dochter
(bijna 3)

zoon (2jr-10 mnd

4

13

14 oktober (als ik uitga van 28 dagen, maar de laatste cyclus was 22 dagen....)

denk 16 aug

Glas-kraaltje      

Femmie
zoon (6 jaar)

zoon  (3 jaar)
dochter (4 jaar)

zoon (1 jaar)
1

-
zwanger!

Start in januari!

tessel

dochter(2jaar)

dochter(10mnd)

1

denkt 6 sept

melanie07

dochter(3jr)

zoon (1jaar)

-

start in januari

Lilian, hoe gaat het daar? Met borstvoeden? Geef je nog steeds? Ik heb mijn dochtertje ook 15 maanden bv gegeven, We vonden het alletwee nog leuk dus we gingen maar door! Tot 1 dag en het was gewoon genoeg! Mijn zoon heeft 9 maanden bv gehad, toen wilde hij niet meer. Heb er bij beide van genoten, een hele bijzondere tijd was dat!
Menstrueer je nu je bv geeft? Je kunt trouwens wel door blijven voeden (zag je vraag staan hier benenden), alleen de vraag is op je kindje de melk nog wel wil, aangezien deze anders gaat smaken als je zwanger bent. Ook kun je als het lukt gaan tandemvoeden. Met twee kindjes dus aan de borst. Een vriendin van mij heeft dat gedaan, en het ging prima.
Het zwanger raken is ietsje moeilijker met het voeden (ligt er ook aan hoeveel voedingen je nog geeft per dag), je cyclus kan wat in de war zijn, maar het is echt niet zo dat het niet kan gepaard met bv!
Succes met alles!

Liefs!

hoi meiden
Hier geen nieuws, nog geen RD.
Zit vandaag op dag 42, op zich gemiddeld gezien mijn cyclussen. Was van plan aankomend weekend te gaan testen. Heb nog geen "zwanger " gevoel, maar je weet maar nooit...  
Kan wel wat positief nieuws gebruiken na vandaag. Vanmiddag met mijn oudste dochter op de Eerste Hulp gezeten. Ze was op school van een klimrek gevallen, en haar sleutelbeen gebroken.

Mup, ken het gevoel, bij mij ook alleen maar zwangeren om me heen.

Allemaal een goed weekend,
groetjes Mel

Terug
Bovenaan