Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hey Mup

Wat rot voor je zeg dat je nu weer ongesteld bent geworden en ik moet zeggen dat ik je verhaal heel erg herken.
Ik ben ook mijn hele leven al om de 27 dagen en nu deze mnd opeens 31, wat kan je lijf je voor de gek houden he.
ik ben nooit overtijd dus dacht zeker dat ik zwanger was geraakt.
Al voelde ik me helemaal niet zwanger hoor.
We waren er eigenlijk ook nog niet voor bezig,   einde van t jaar gaan pas we los!! haha
Maar na een ongelukje afgelopen keer dacht ik toch zwanger te zijn deze maand, was eigenlijk heel blij....
Dus toch niet. Heb zelfs twee testen gedaan.
Ik duim met je mee voor de volgende maand!!
Ik zelf wacht toch nog even tot december.
Kus Fem (mama van twee super boefjes!!)

Hoi Femmie!

Wat raar hè dat je lichaam opeens zo anders kan doen. Het is soms alsof ik mijn lichaam niet meer ken, geen idee waardoor het zou kunnen komen. Ik heb het mirena spiraaltje gehad en was daarvoor altijd aan de pil- Misschien komt het nu omdat ik het spiraaltje heb gehad? Ik zou het niet weten. Vervelend zeg als je lichaam er even een troep van maakt, en je toch 3 dagen overtijd was....... ik had dus echt er ook hele pijnlijke borsten bij, en brandend maagzuur en heel erg moe-......  dus stiekum dacht ik wel dat het raak was..... mijn man en ik waren best een beetje teleurgesteld... maar goed, we gaan nu vol goede moed ronde 5 in! Wat spannend dat jullie er ook bijna "echt" voor gaan! Hopelijk kun je dan snel door naar het zwanger-zijn-forum!
Ik ga weer verder,

Liefs Mup

Hoi Mup,

Dat is balen zeg!
Ik kan me van m'n eerste herinneren dat ik het ook heel lang vond duren. Uiteindelijk heeft het 'maar' 6 maanden geduurd, maar wat een teleurstelling iedere keer weer.
Ik had een korte cyclus dus het was in ronde 10 ofzo pas raak.
Gelukkig ging het bij de 2de iets sneller, heeft het maar 3 maanden geduurd (5e ronde geloof ik) Nu maar hopen dat het nu ook niet lang hoeft te duren.
Succes met de nieuwe ronde en nu maar hopen dat het deze keer wel raak is

Groetjes Suus

Hallo allemaal,

Kyra, fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad en dat alles goed gaat met de zwangerschap.
Suus, dus eindelijk ongesteld geworden, dan weet je nu eindelijk wanneer je je NOD ongeveer kunt verwachten, is alles in iedergeval goed op gang. Hopelijk raak je nu snel zwanger.
Mup, jammer zeg dat de RD toch zijn gekomen ondanks dat je een goed voorgevoel had.
Wat bij mij  de laatste 2 cyclussen voor een  goede regelmaat heeft gezorgd is visolie van El mare. In denk dat het daar van komt,want ik heb nu 2 cyclussen van 29 dagen achter de rug en daarvoor waren ze veel langer of korter (de langste +/- 35dgn en de kortste   24 dgn. Ik had gelezen dat dat heel goed is voor een regelmatige cyclus. Verder zit er foliumzuur in en vitE, vit E is goed voor de innesteling van het vruchtje, want VitE zorgt voor een goed opbouw van slijmvlies en zorgt dat het bloed wat dunner blijft wat de innesteling bevorderd. Het schijnt ook goed te zijn voor de vruchtbaarheid van de man, dus die van mij is er ook aan haha! Ik heb het bij het zwanger worden van nr 2 ook gebruikt ook tijdens de zwangerschap. Moeders die visolie tijdens de zwangerschap gebruiken krijgen intelligenter kinderen, nou kan nooit kwaad toch. Als je zwanger wilt worden kun je de visolie van El mare voor het hart gebruiken, zijn 3 soorten die voor het hart is veilig bij zwangerschap en borstvoeding. Er is ook een speciaal voor de vrouw, maar daar zit aleo vera in dat is niet veilig tijdens zwangerschap,want daar kun je baarmoeder krampen van krijgen. Nou wat een verhaal zeg is het geworden, sorry. Maar sinds ik dit dus weer 2 maanden gebruik is mijn cyclus weer precies rond de 28 dagen en voel me ook erg goed mag ik zeggen. Als je daar dus 2 capsules van gebruikt hoef je ook geen extra foliumzuur te slikken.
Femmie, leuk om wat van jou te horen ook, dus afgelopen maand ook even spannend geweest zo te lezen, nou net zo als mij we kunnen aftellen hihi. Heb er ook echt zin in, groetjes melanie

sorry, ik bedoelde precies rond de 28-29 dagen, was net geen 28 dgn, maar ja jullie begrijpen vast wat ik bedoel

Ha MUP en natuurlijk iedereen hier!!

Ja gezellig he voel ik me straks eindelijk snel thuis hier!!!
Hoop alleen jou tegen te komen bij het zwangerforum, hoop dat je snel weg kan hier!!!
Al vind ik het altijd wel gezellig met je te kletsen.....hihi
Gek joh dat je al die symptomen had, zelfs misselijk en brandendmaagzuur....
wat frustie zeg!!!
Kan me heel goed voorstellen dat je wel door de grond kon zakken!

Ik moet zeggen dat ik het even niet zo erg vind dat ik nog niet zwanger ben, al was ik wel even teleurgesteld...je stelt je er al zo op in.
Was stiekem mijn uitgerekende datum en verlof al aan het uitrekenen enzo....hihi ben juf dus het verlof zou dan midden in mijn vakentie vallen. Dat zou wel een stunt zijn! Dat ben je dan gewoon kwijt!

Maar goed....waarom dus nu even niet zwanger:
Mijn zus is vanaf deze maand eindelijk begonnen om samen met haar vrouw zwanger te raken. Daar is ze al zolang mee bezig, ik gun het haar zo.

Het zit dus zo.
Mijn   zus is getrouwd met een vrouw, super lievers alle twee!!!

Vorig jaar hebben ze besloten dat ze samen graag een of twee kindjes willen.
Ik heb ze toen geholpen met het zoeken naar een geschikte spermadonor.
De man van ons nichtje wil dat heel graag voor hun doen.

Hij heeft met mijn nichtje samen al twee  zoontjes en daarbij is mijn nichtje   zelf eiceldonor geweest daar is een "dochter" uit voort gekomen. Zelf willen ze geen derde meer.
Ingewikkenld verhaal al he!!
De man van mijn nichtje is echt super relaxed, het kindje mag bij hem op bezoek komen....alles wat ze maar willen...
Hij wil er wel voor uit komen dat hij de "papa" is, maar natuurlijk  mogen ze helemaal zelf weten hoe ze het kind gaan opvoeden enzo.
Hij zegt ik kan t zaad door de wc spoelen of iemand blij mee maken....

Het  is gewoon een wereldkans!!!
Ik wist natuurlijk al lang dat mijn zus op vrouwen viel en had heel vroeger al geen rekening meer gehouden dat ik ooit tante zou worden, nu gaat het toch misschien gebeuren.
De hele familie is door het dolle heen, we hopen allemaal zo dat het gaat lukken!!!

Dus om een lang verhaal kort te maken, ik zou het heel vervelend vinden als het zwanger worden bij hun niet zo  snel zou lukken en ik   kan nog wel even wachten en wil liever samen stralen!!

Lieve Mup moest het gewoon even kwijt....
Moet er de hele dag aan denken.
Kus Fem

Hoi mup
Balen joh, je had er zo op gehoopt. En juist met stress door verhuizen etc hoor je nog wel eens dat iemand zwanger raakt. Kan je alleen maar veel succes wensen in de volgende ronde.
Onregelmatige cyclussen kan ik over meepraten. De mijne varieert van 35 - 64 (!) dagen. Gemiddelt is het rond de 40 dagen. Bij mijn oudste zijn we ruim 1,5 jaar bezig geweest, toen via hormonen zwanger geraakt (na 6 behandelingen). Van de jongste was ik na 3 maanden spontaan zwanger. En nu alweer in ronde 4. Ben eigenlijk al een half jaar bezig, maar de rondes bij mij duren zo lang !
groetjes Mel

Suusie

He ik zag je profiel en ik zit een beetje in het zelfde schuitje.....
Ben bijna 31 en...

Ik heb ook twee kindjes waarvan de oudste 3 is en de jongste 1,5, ik heb twee jongens.
Wil graag eind dit jaar zwanger worden.

Ben heel beniueuwd hoe dat straks is als ik zwanger ben....ik vond de zwangerschap van Valentijn mijn jongste tegenvallen met een kind van 1. Mijn oudste was nog net geen twee toen hij geboren is en wilde nooit zelf loipen en zo. Moet wel zeggen dat het bij mij twee keizersnedes zijn geweest...het herstel duurde wel lang.

Daarom laat ik er nu 2,5 jaar tussen.
Dan is mijn oudste zeker al naar school als de baby geboren is.
Hij is van juni dus hij gaat pas na de zomervakantie.
En jouw dochter wanneer gaat zij   naar school?
Vind je het spannend om weer zwanger te worden met twee kleintjes?
Liefs Femke

Terug
Bovenaan