Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Fem ik denk dat je zus ontzettend boft met een zus zoals jij! Ik hoop dat je snel tante word en dan ook zelf weer zwanger zult raken. Succes!

hoi Femmie,
Wij zouden het juist wel lekker vinden, een baby in juli. Mijn man heeft nl. bouwvak en zou dan 3 weken thuis zijn, kunnen we lekker genieten met zijn allen.

Leuk joh, van je zus, is het de bedoeling dat zij zwanger wordt ? of haar vrouw ? Ik ken  2  paar vrouwen met een kindje, en is toch best apart. Ook een hele weg ernaar toe, want je kan niet zomaar even een "kindje maken " .

groetjes mel

hi mup,
Balen dat je ongi bent geworden. Onregelmatig pff weet er alles van zoo irritant. De gedachte dat je misschien zwanger kunt zijn maar dat het niet zo is. Mijn langste cyclus is 70 dagen geweest,de hele wereld wist zeker dat ik stiekum toch zwangre moest zijn. Hoevaak ik ook zei dat de testen negatief waren. En ja hoor na 70 dagen gewoon ongi. Ik hoop dat het voor jou bij 1 keer blijft en je de volgende keer   gewoon weer na 28 dagne bent of nee beter gewoon zwanger!!!
Liefs

Femmie, wat geweldig dat je hopelijk tante gaat worden! Ik vind het een heel erg knap en heel erg lief van die man dat hij de vader wil en hopelijk gaat worden. Ik wens je zus en haar vrouw heel erg veel succes en hoop dat ze snel moeder worden van een gezonde zoon of dochter! En jij natuurlijk trotse tante van een klein mensje
Misschien zijn jullie dan wel samen zwanger! Dat zou geweldig zijn!
Bedankt voor je lieve woorden meis! Doet me goed!
En nee, het zou niet echt leuk zijn in de vakantie..... Mij maakt het niets uit, heb geen vookeur..... alleen, als ik echt zou mogen kiezen liever  niet in  december en januari.... ik woon namelijk in de alpen en het is dan vaak zo vreselijk koud dat je met een nieuwgeborene niet goed naar buiten kunt! Maar dat is natuurlijk meer een luxe probleem
Ach elke maand is mooi, als het kindje maar gezond is natuurlijk!
Ja, vaag hè al die klachtjes die ik erbij had.... zo zie je maar, als je hoofd en je hart iets heel erg graag willen doet je lichaam alsof het zo is.... ik ben ervan overtuigd dat de psyche van de mens een sterkere invloed heeft dan we ooit zouden willen toegeven.

Jeetje Lilian 70 dagen dat is niet niks! Ik heb dat wel tijdens mijn borstvoedingsjaren meegemaakt, maar verder niet.... irritant dat iedereen om je heen dan zegt dat je zwanger bent... dat was nu ook zo, mijn man en mijn vriendinnetje zei ook, die testen zijn gewoon te vroeg, je bent hartstikke zwanger..... dus ging het zelf ook stiekum hopen... maar goed, positief denken en op naar de volgende ronde! Jij succes ermee meis! Hopelijk gaat je cyclus helemaal goedkomen en kun je je kindje toch nog gewoon moedermelk geven!

Mel, jeetje wat een lange cyclus, dan heb ik het nog minimaal met de onregelmatigheid. Gaan jullie aan het einde van dit jaar de mm in? Heb je clomid nodig om de cyclus te optimeren? Ja, moeilijk om zo lang te wachten, 1,5 jaar is niet niks..... dan moet ik echt niet zeuren nu... dus ik hou er ook maar mee op!
Liefs en succes!

Hallo Allemaal,

Ik had hier boven een stukje over onregelmatige cyclus en visolie geschreven en weet niet of jullie het gelezen hebben, maar toevallig kwam vanmorgen een tante (nou ze is 34 maar toch mijn tante hihi) en die vertelde dat haar cyclus die normaal rond de 40 dagen zit nu ook rond 28-30 zit sinds ze aan de visolie zit waar ik haar ook over verteld had. Ik wil natuurlijks niks opdringen, maar wou het toch nog even kwijt. Zal vast natuurlijk niet bij iedereen helpen,maar misschien bij sommige wel en het is ook nog erg gezond. Ik wou het toch nog even kwijt. De rest hoe en wat heb ik volgens mij al in in het vorige berichtje vermeld. Veel succes allemaal deze cyclus, zal voor jullie duimen, groetjes melanie

Mup
Je mag best zeuren hoor, doe ik zelf ook. Elke keer toch weer hoop, en dan toch weer   ongi. Van de huisarts mochten we in september de MM in, maar we wachten nog even af tot begin volgend jaar. Zal wel weer clomid worden, heb ik bij de oudste  ook gehad.   Had veel last van de bijwerkingen en daar heb ik met de feestdagen geen zin in. En ook twijfelen we omdat met clomid de kans op een meerling dan groter is. Maar in januari ga ik toch maar eens voor een gesprekje naar de gyn.
groetjes Mel

Terug
Bovenaan