Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Kind
-----------
kind
-------------
kind
--------
             ronde                nod
-----

Kimvg

dochter 4,5 jaar

dochter  2 jaar

8

16 januari

smaartje

dochter
(4  jaar)  

zoon
3 jaar)

2
3

mk
?

mel30

dochter
(4,5jaar)

dochter
(3 jaar)

3

Zwanger!

NataschaP    

zoon
(2 jaar)

zoon
(11 mnd)

2

zwanger!

Mup01

zoon
(5jaar)      

dochter
(3jaar)

4

zwanger!

Glas-kraaltje      

Femmie
zoon (6 jaar)

zoon  (3 jaar)
dochter (4 jaar)

zoon (1 jaar)
1

-
zwanger!

Start in januari!

melanie07

dochter(3jr)

zoon (1jaar)

1

NOD+/-5 jan

ikke
zoon (4jr)
dochter(3jr)
11
NOD 21 dec

Lillian 28jr
zoon (3jr)
dochter (1jr)
ronde1
NOD +- 12dec

Suusie
dochter 3jr
zoon(1,5 jaar)
4
NOD 24 jan (?)

Ikke
zoon (4 jr)
dochter (3 jr)
12
NOD 19 jan.

sp dijks
zoon (2  jr)
zoon 1 jr
1e ronde
NOD?

Espritfreak
dochter (4 jr)
dochter (1,5 jr)
1e ronde
NOD 15 jan??                                                                                        
Hoihoi,

Heb mijn gegevens ook maar fftjes toegevoegd aan de lijst.

Fijne kerstdagen gehad allemaal? Wij hadden een erg druk programma de afgelopen dagen en ben blij nu weer thuis te zijn. Ik ben nog steeds niet superfit, heb bijna geen stem, mijn man vindt het wel lekker rustig zegt ie . Nu op naar oud en nieuw en eens zien wat het nieuwe jaar ons gaat brengen.

Melanie, ik ben ook weleens jaloers op de meiden die hun eisprong kunnen voelen, ik heb het in ieder geval nog nooit gevoeld. Mijn cyclus was voorgaande maanden altijd 46 dagen en nu afgelopen maand in 1x 34 dagen, ik ga er maar vanuit dat mijn NOD 15 januari is, heb vanochtend ook getempt en had toen ook al een lichte verhoging, maar of dat bij mij komt omdat ik me niet fit voel? Ik heb weleens gelezen dat zaadcellen nog zo'n 2 à 3 dagen kunnen overleven, vandaar dat ook het advies gegeven wordt om 1x per 2 dgn te klussen, dan is de kans op een bevruchting het grootst.

Hoi Melanie,

Even over je ei. Ik voel hem regelmatig wel, maar ook weleens niet. De 2 keer dat ik zwanger werd heb ik enorme krampen gehad. En toen bleek ik dus zwanger, maar afgelopen maand had ik ook krampen, zo erg dat ik 's avonds beroerd op bed lag, maar ik bleek dus van het weekend niet zwanger. Wel heel vreemd is, dat ik normaal bijna een week met OB en maandverband loop, want anders lek ik giga door. Nu was ik het zaterdag een beetje, zondag en maandag wat meer en gisteren was het al weer over. En (sorry voor de details) normaal heb ik behoorlijk wat bloedproppen/slijm, maar dat was dit keer ook niet zo. Mijn temp. is inmiddels ietsje lager, maar ook niet heel veel. Denk (en hoop gezien het alcohol en het rode vlees van de afgelopen dagen) niet dat ik toch zwanger ben, maar zo'n ongi wil ik wel vaker.
Was vanmiddag wel erg moe, maar ik heb ook voorhoofdsholte-ontsteking, dus dat kan ook daardoor komen. En ik heb geen ongi-klachten gehad (buik en rug), maar ja, ik slikte ivm mijn hoofdpijn al meer dan toegestane paracetamol.

De keer dat ik een miskraam kreeg, had ik trouwens helemaal geen krampen gehad. Dat was voor mij toen al een voorteken dat het niet helemaal ok zat (en dat klopte).

Over het zaad, het zou zelfs 1 keer in de 3 dagen voldoende moeten zijn. Goed zaad schijnt 72 uur te kunnen overleven, maar dat ligt aan de kwaliteit van het zaad en van jouw zuurgraad en dan moeten ze nog matchen. (anders zou iedereen zo zwanger zijn, ik zit inmiddels ook alweer in ronde 12). Mijn 1e duurde een jaar, mijn 2e was meteen raak en mijn miskraam was de 2e maand raak en nu 10 maanden niets...We weten dat het kan, maar ja, de stress ligt nu op de hoek en dat zal wel heel erg mee spelen (daarom denk ik ook al zolang verkouden te zijn).

Hoop dat je over 2 weken een gat in de lucht kan springen en dat ik over ruim 3 weken met je mee mag springen!!!
Groetjes Ikke

ff kort berichtje..dag 38 van mijn cyclus. Niet zwanger en niet ongi. Woensdag doe ik weer een testje.

Hoi,

Lilian wat spannend! Ik hoop voor jou dat je snel meer duidelijkheid hebt, want die onzekerheid is ook niet fijn. Heb je wel van die specifieke kwaaltjes, of nog niet?

Hier valt niets te melden. Als het goed is heb ik vandaag of morgen m'n ei, maar heb nog niet veel afscheiding, dus zal wel weer zo'n fijne lange cyclus worden. Ik zag in de lijst trouwens dat er veel meiden rond 1/2 januari hun NOD hebben, voor degenen die in de klusdagen zitten succes! En nu maar hopen dat wij de vele meiden die afgelopen weken zwanger zijn geworden snel mogen volgen!

Groetjes allemaal!

Nou ben net ongi geworden, dus na een cyclus van 47dagen  Als het goed is heb ik mijn  volgende nod dus 16 feb...en dan maar hopen dat die cyclus niet nog langer duurt.

melanie07

dochter(3jr)

zoon (1jaar)

1

NOD+/-5 jan

ikke
zoon (4jr)
dochter(3jr)
11
NOD 21 dec

Lillian 28jr
zoon (3jr)
dochter (1jr)
ronde1
NOD 16 febr.

Suusie
dochter 3jr
zoon(1,5 jaar)
4
NOD 24 jan (?)

Ikke
zoon (4 jr)
dochter (3 jr)
12
NOD 19 jan.

sp dijks
zoon (2  jr)
zoon 1 jr
1e ronde
NOD?

Espritfreak
dochter (4 jr)
dochter (1,5 jr)
1e ronde
NOD 15 jan??

Hoi allemaal,

Allereerst wil ik jullie een gelukkig, gezond en vooral zwanger 2008 toewensen!

Lilian, wat balen zeg dat je ongi bent geworden. Jij hebt ook al zo'n lange cyclus zie ik. Mijn cyclus is ook niet regelmatig te noemen, is wel balen, want je hebt dus in een jaar ook minder kans om zwanger te worden dan iemand die een regelmatige cyclus heeft. Maar ja, je doet er niets aan. We zullen het er wel mee moeten doen. Morgen is het weer afgelopen met de extra dagen en gaan we weer over tot de orde van de dag. Ik moet wel zeggen dat ik nog niet echt het idee heb dat ik morgen moet werken, maar ja als je er eenmaal bent, dan lijkt het alsof je nooit weg bent geweest.

Groetjes!

hallo allemaal,

het is weer even geleden dat ik ben langs geweest,
maar goed hier ben ik weer.

iedereen een gelukkig nieuw jaar toegewenst en hopen dat er dit jaar weer veel zwangeren bij mogen komen!

wij zijn in elk geval druk bezig met klussen wat in denk dat mijn ovulatie 3 jan is.

Kind
-----------
kind
-------------
kind
--------
             ronde                nod
-----

Kimvg

dochter 4,5 jaar

dochter  2 jaar

8

16 januari

smaartje

dochter
(4  jaar)  

zoon
3 jaar)

2
3

mk
?

mel30

dochter
(4,5jaar)

dochter
(3 jaar)

3

Zwanger!

NataschaP    

zoon
(2 jaar)

zoon
(11 mnd)

2

zwanger!

Mup01

zoon
(5jaar)      

dochter
(3jaar)

4

zwanger!

Glas-kraaltje      

Femmie
zoon (6 jaar)

zoon  (3 jaar)
dochter (4 jaar)

zoon (1 jaar)
1

-
zwanger!

Start in januari!

melanie07

dochter(3jr)

zoon (1jaar)

1

NOD+/-5 jan

ikke
zoon (4jr)
dochter(3jr)
11
NOD 21 dec

Lillian 28jr
zoon (3jr)
dochter (1jr)
ronde1
NOD +- 12dec

Suusie
dochter 3jr
zoon(1,5 jaar)
4
NOD 24 jan (?)Ikke                                  zoon (4 jr)                dochter (3 jr)        12                                              NOD 19 jan.
sp dijks                        zoon (2  jr)                zoon 1 jr                      2e ronde                        NOD 17 jan?

Espritfreak
dochter (4 jr)
dochter (1,5 jr)
1e ronde
NOD 15 jan??

zo ik heb de lijst ook even weer aangepast.

groetjes P

Terug
Bovenaan