Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Kind
-----------
kind
-------------
kind
--------
             ronde                nod
-----

Kimvg

dochter 4,5 jaar

dochter  2 jaar

8

16 januari

smaartje

dochter
(4  jaar)  

zoon
3 jaar)

2
3

mk
?

mel30

dochter
(4,5jaar)

dochter
(3 jaar)

3

Zwanger!

NataschaP    

zoon
(2 jaar)

zoon
(11 mnd)

2

zwanger!

Mup01

zoon
(5jaar)      

dochter
(3jaar)

4

zwanger!

Glas-kraaltje      

Femmie
zoon (6 jaar)

zoon  (3 jaar)
dochter (4 jaar)

zoon (1 jaar)
1

-
zwanger!

Start in januari!

melanie07

dochter(3jr)

zoon (1jaar)

1

NOD+/-5 jan

ikke
zoon (4jr)
dochter(3jr)
11
NOD 21 dec

Lillian 28jr
zoon (3jr)
dochter (1jr)
ronde2
NOD +- 16 febr.

Suusie
dochter 3jr
zoon(1,5 jaar)
4
NOD 24 jan (?)Ikke                                  zoon (4 jr)                dochter (3 jr)        12                                              NOD 19 jan.
sp dijks                        zoon (2  jr)                zoon 1 jr                      2e ronde                        NOD 17 jan?

Espritfreak
dochter (4 jr)
dochter (1,5 jr)
1e ronde
NOD 15 jan??

Kind
-----------
kind
-------------
kind
--------
             ronde                nod
-----

Kimvg

dochter 4,5 jaar

dochter  2 jaar

8

16 januari

smaartje

dochter
(4  jaar)  

zoon
3 jaar)

2
3

mk
?

mel30

dochter
(4,5jaar)

dochter
(3 jaar)

3

Zwanger!

NataschaP    

zoon
(2 jaar)

zoon
(11 mnd)

2

zwanger!

Mup01

zoon
(5jaar)      

dochter
(3jaar)

4

zwanger!

Glas-kraaltje      

Femmie
zoon (6 jaar)

zoon  (3 jaar)
dochter (4 jaar)

zoon (1 jaar)
1

-
zwanger!

Start in januari!

melanie07

dochter(3jr)

zoon (1jaar)

2

NOD+- 31 jan

ikke
zoon (4jr)
dochter(3jr)
11
NOD 21 dec

Lillian 28jr
zoon (3jr)
dochter (1jr)
ronde2
NOD +- 16 febr.

Suusie
dochter 3jr
zoon(1,5 jaar)
4
NOD 24 jan (?)Ikke                                  zoon (4 jr)                dochter (3 jr)        12                                              NOD 19 jan.
sp dijks                        zoon (2  jr)                zoon 1 jr                      2e ronde                        NOD 17 jan?

Espritfreak
dochter (4 jr)
dochter (1,5 jr)
1e ronde
NOD 15 jan??
Hallo Meiden,

Hier zijn helaas, zelfs 2 dagen eerder dan verwacht de rode duivels gekomen. Nou het was natuurlijk ook te mooi geweest om 1 keer zwanger te raken, maar ja je hoopt het natuurlijk wel.
Dus wij gaan ronde 2 in, het was deze maand maar een cyclus van 27 dagen, dus mijn NOD valt bij weer zo'n cyclus zelfs weer in januari.

Balen Lillian dat jij ook ongi bent geworden, vervelend dat jouw cyclus zo lang is, hopelijk wordt hij korter of nog beter ben je volgende keer zwanger.   Mijn cyclus was een paar maand hiervoor een week langer, maar is de laatste 2 keer 26 en 27 dagen. Heb nu momenteel ook geen idee meer wanneer ik eisprong heb en daarvoor dacht ik het zo goed te weten.

Allemaal veel succes en hopelijk wordt het een vruchtbare maand,
groeten van melanie

Melanie, balen zeg dat je weer ongi bent geworden. Wij hebben (als het goed is) de klusdagen erop zitten. Heb alleen gister hoge koorts gehad, en weet niet of dat wel bevorderlijk is voor het zwanger worden. Ach we wachten maar af. Kan ook maar zo zijn dat ik nog helemaal geen eisprong heb gehad omdat m'n cyclus weer erg lang is. We zien 't wel!

Hallo Allemaal,

Espirit Freak, jj hebt je eisprong dus ook alweer gehad, dat wordt weer in spanning afwachten. Alweer helemaal opgeknapt?
Ik zit nu op dag 3 van mijn ongi en het is heviger als ooit. Ben blij dat ik dat straks weer achter de rug. Wat dat aangaat kijk ik ook echt uit om zwanger te zijn, 9 maanden niet ongi, heerlijk hahah.
Kim, hoe gaat het jou? Weet je al wat meer?
Lillian, hoe gaat het verder met jou, zit jou ongi er alweer op?
fijn weekend allemaal,
groeten van melanie

Nou spannende tijden dus espritfreak, ik duim voor je.
Balen he die ongi melanie. Pff sinds de geboorte van mijn jongste loop ik zelfs nog leeg met een superrrr tampon in. En dat terwijl ik na de geboorte van mijn oudtste nog gewoon met mini af kon.
Mijn dagen lopen gelijk met de datum zit nu op mijn 5e dag dus en vloei nog steeds.
Groetjes

Hey allemaal,

Ik hou de spanning er nog ff in. Heb na de koorts van afgelopen week 's ochtends maar eens getempt en deze blijkt heel laag te zijn, dus waarschijnlijk geen ei gehad met oud en nieuw. Nu vandaag wat meer draderige afscheiding, dus wij gaan toch nog maar eens ad klus vanavond. Wel verwarrend hoor zo'n lichaam, maar ja ik weet niet anders, mijn ongi is nog nooit echt regelmatig geweest.

Fijn weekend allemaal!

Hi espritfreak,
Ja onze lichamen zijn niet altijd zo doorzichtig als we zouden willen. Als je navel nou gewoon blauw zou worden in geval van zwangerschap zou het toch een stuk gemakkelijker maken. Veel klusplezier vanavond!
Groetjes

Terug
Bovenaan