Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hoi,

Suus, hoe is 't met jou, jij houdt de spanning er ook aardig in hè? Kan me voorstellen dat je helemaal hoteldebotel wordt van zo'n cyclus, ik weet precies hoe 't is.

Melanie, wat balen dat ook bij jou de RD's gearriveerd zijn.

Lillian, jij ook al zo'n lange cyclus, je hebt jouw klusdagen er ook weer op zitten dus?

Kim, leuk dat je toch mee blijft lezen. Ik hoop voor jou dat je snel geopereerd gaat worden, want hoe eerder je aan de beurt bent, hoe eerder je ook kunt gaan voor een 3e kindje. Maar ik begrijp heel goed met welke gemengde gevoelens je nu de pil slikt, het is ook zo dubbel allemaal hè?

hoi dames!

Weet niet of jullie me nog kennen, ik zat tot in de herfst ook in dit clubje, totdat ik zwanger raakte en lees af en toe nog even met jullie mee!

Hoe is het? Gefeliciteerd voor de zwangeren onder jullie en diegene die nog niet zwanger zijn: Succes!

Kim, wat ontzettend moeilijk. Ik heb je verhaal gelezen en wat lijkt me dat een bizarre en tegenstrijdige situatie. Ik wil je even heel erg veel sterkte wensen en ik hoop dat je snel een plekje krijgt om geopereerd te worden en dat je snel gerevalideerd bent en jullie de droom van een derde kindje waar kunnen maken.

Ik ben inmiddels in m ´n 16de week, dus dat schiet op. Helaas weer niet zonder complicaties, want mijn bloeddruk maakt weer rare sprongetjes en ik zit weer aan de medicijnen. Met de baby gaat het wel goed. Ik moet regelmatig voor een echo naar de gyn en dat is erg fijn om de bevestiging te krijgen dat het hem/haar goed gaat. Verder geniet ik wel heel erg hoor! En de kinderen van ons vinden het geweldig om een broertje of een zusje te krijgen!

Nou, dit was weer eens een berichtje van mijn kant, ik ga weer verder!

Lefs Mup

En dan hier weer dag .......ben de tel kwijt
Nog steeds niks. Ik vraag me echt af wanneer die menstruatie nu eens komt. Kan ik ook eens gaan testen of ik uberhaupt wel een eisprong heb. Ik vraag het me af.
Maar ja, dan moet ik natuurlijk wel eerst even ongesteld worden he!

Sorry hoor, even m'n frustraties kwijt

Groetjes Suus

Even teruggerekend, dag 45 dus. Dus nog 2 dagen minder dan jij Lianne. Maar goed, ik voel hier nog niks. Hoop toch echt wel binnen nu en 2 dagen eens ongesteld te worden.

He vervelend suusie, ja de laatste keer had ik 47 dagen. Maar heb bij mijn  zoontje ook wel cyclussen van 72 dagen gekent. Nu zit ik op dag 36 maar omdat ik totaal niet weet wanneer ik vruchtbaar ben klussen we maar vrolijk door. Mijn vent zei ook al deze maand slaan we geen keer over dan tenminste ook geen chagerijige gezichten aan het eind omdat we dan echt ons best hebben gedaan. Dus al sinds dag 12 om de dag...pff heeft niet veel meer met liefde te maken. Maar goed je wil toch wat.

Heey mup wat leuk dat je ff komt spieken. 16 weken alweer wat gaat dat hard!!!! Wanneer ben je dan uitgerekend?
Groetjes Lillian

Lillian, ik ken dat gevoel van dat klussen om de dag. Ook wij zijn bijna een maand om de dag ah klussen geweest en ik vond het echt wel een opgave in combi met werk, gezin enz. Gelukkig konden wij er wel samen om lachen. Helaas heeft 't bij ons niet geholpen, maar ja, volgende ronde beter!

Hey ladies!

Ik reageer maar ff, want dit topic stond alweer op blz 3. Bij jullie ook geen nieuws te melden? Ik zou echt niet weten wanneer mijn NOD zal zijn, het is dus ook onduidelijk wanneer wij moeten klussen, aangezien ik m'n ei niet voel. Heb nu we in ronde 2 zitten nog geen zin om te beginnen met ovulatietesten, het lijkt mij dat je er dan heel veel mee bezig bent. Ben er op dit moment sowieso minder mee bezig. Nou ik hoop snel van jullie te horen!

Terug
Bovenaan