Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hai, hier ook niet veel te melden. Dag 41 inmiddels hele week pijn scheuten die lijken op bandenpijn en soms ook een hele pijnlijke verkramping in mijn onderbuik. Weet niet wat ik er van moet denken.

Suusie heb je de 50dagen al bereikt of heb je de rd inmiddels gezien?

Hoi Lillian,

Je hebt nog niet getest? Het zouden toch maar zo zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn hè?

Voor degenen die op hun NOD zitten te wachten, succes met wachten, ik duim voor jullie! En voor de rest, succes met klussen!

Hoi meiden,

Ja, helaas dag 50 bereikt en nog geen aankomende duiveltjes, dus op naar dag 51.....zucht.
Maar wel ander leuk nieuws. Vandaag ben ik weer tante geworden. Mijn oudste zus is vandaag bevallen van nr.3. Een mooi meiske. Ilse Maud (roepnaam Ilse).
D'r broertjes zijn helemaal verliefd op Ilse  en mijn dochter wil ook wel zo'n zusje.
Wordt aan gewerkt, had ik wel willen zeggen (maar wijselijk maar niet gedaan).
Wel vandaag nog maar eens een testje gedaan, maar wat ik al verwachtte.....maar 1 streepje. Nu weer eventjes met mijn neus op de feitjes gedrukt. Ach, aan de andere kant kan ik eens even kijken hoe het m'n zus vergaat met 3 kids  (we moeten toch positief blijven he!?!)

Lillian, wanneer denk je te gaan testen? Ik bedoel 41 dagen.....probeer het eens zou ik zeggen  hopelijk heb jij meer geluk!

espritfreak, klus ze nog even. Hopelijk wordt jullie moeite beloond!

Groetjes Suus

Hallo allemaal,

Ik zou jullie op de hoogte houden, dus bij deze: mijn echo bij 6 weken 6dagen was goed. Niet te geloven dat zo'n wezentje van 9,8 mm al een kloppend hartje heeft, dat we nog goed konden zien ook. Ik was nog bang dat het er 2 waren, want vanaf afgelopen week ben ik als een dweil, je kan me opvegen. Ben de hele dag misselijk, maar heb dan wel trek in fruit en hartig eten. (gelukkig is mijn bloeddruk altijd laag dus hoef ik over allerlei hartige dingen geen drukte te maken). Als ik lig, gaat het nog redelijk, maar ja, dat kan natuurlijk niet. Bij de andere zwangerschappen heb ik hier geen last van gehad, dus hopelijk is dit gevoel ook snel (of in ieder geval na de 12e week verdwenen). Het zag er allemaal goed uit, dus we waren blij. Mijn man ook inmiddels hoor. Zijn moeder was ook erg verrast, dus denk dat ook dit wel meespeelt. 10 maart heb ik mijn volgende echo met nekplooimeting (er zijn nl. al behoorlijk wat zwangerschappen van neven/nichten fout gegaan, dus we willen gewoon wat meer zekerheid,als die nekplooi ons dat kan geven).

Suusie, ik hoop dat je rd snel komen en dat je weer op kunt naar de volgende ronde!

Voor de anderen: succes met klussen en afwachten en hopelijk kunnen er snel meer door naar de zwangeren-kant.

Groetjes Ikke

He suusie schiet niet op....maar goed geen rd betekend misschien nog wel kansen op een ei

En natuurlijk gefeliciteerd met je nichtje Ilse!!!! (vergat ik dat zomaar)

Ikke geweldig dat je 1e echo al goed was!!!!! Echt super gaaf dat je een beebje krijgt. Kan zelf ook niet wachten....maar goed komt vanzelf.

Terug
Bovenaan