Hallo allemaal,
Ik zou jullie op de hoogte houden, dus bij deze: mijn echo bij 6 weken 6dagen was goed. Niet te geloven dat zo'n wezentje van 9,8 mm al een kloppend hartje heeft, dat we nog goed konden zien ook. Ik was nog bang dat het er 2 waren, want vanaf afgelopen week ben ik als een dweil, je kan me opvegen. Ben de hele dag misselijk, maar heb dan wel trek in fruit en hartig eten. (gelukkig is mijn bloeddruk altijd laag dus hoef ik over allerlei hartige dingen geen drukte te maken). Als ik lig, gaat het nog redelijk, maar ja, dat kan natuurlijk niet. Bij de andere zwangerschappen heb ik hier geen last van gehad, dus hopelijk is dit gevoel ook snel (of in ieder geval na de 12e week verdwenen). Het zag er allemaal goed uit, dus we waren blij. Mijn man ook inmiddels hoor. Zijn moeder was ook erg verrast, dus denk dat ook dit wel meespeelt. 10 maart heb ik mijn volgende echo met nekplooimeting (er zijn nl. al behoorlijk wat zwangerschappen van neven/nichten fout gegaan, dus we willen gewoon wat meer zekerheid,als die nekplooi ons dat kan geven).
Suusie, ik hoop dat je rd snel komen en dat je weer op kunt naar de volgende ronde!
Voor de anderen: succes met klussen en afwachten en hopelijk kunnen er snel meer door naar de zwangeren-kant.
Groetjes Ikke