uitblijven menstruatie

Hallo

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Nadia 27 jaar oud en ben sinds 25 maart gestopt met de pil en sindsdien niet meer ongesteld geworden. Heb ook al 2 keer negatief getest omdat ik gevoel had zwanger was. Nu ben ik ook steeds aan het twijfelen dokter gaan ja/nee want zou graag willen weten nu een eisprong heb zonder ongesteldheid sommige mensen zeggen van wel en andere van niet wat denken jullie zou je zonder ongesteldheid ook zwanger kunnen worden

Hoi Nadia,

Wat grappig dat jij ook op 25 maart gestopt bent met de pil. Ik ben daarna nog wel 1 keer ongesteld geworden maar wacht nu nog steeds op de tweede keer. Ik ga toevallig morgen naar de huisarts. Als je wilt dan wil ik je wel op de hoogte houden van wat hij mij te vertellen heeft. Het is idd erg lastig om te weten wanneer je nu een eisprong hebt. Mijn cyclus was voordat ik met de pil begon al heel onregelmatig, ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jou was.

Groetjes Taat

Hoi Nadia,

Als je nadat je met de pil gestopt bent niet meer ongesteld bent geworden, kun je gewoon zwanger worden hoor. Je weet dan alleen niet hoe ver je bent als je zwanger zou raken, maar dan kan er een termijnecho gemaakt worden. Ik heb dit zelf ook gehad bij onze eerste. Ben toen ook nooit ongesteld geworden nadat ik met de pil was gestopt.

Groetjes

hallo meiden,

Wat grappig om te lezen dat er meer meiden in het zelfde schuitje verkeren.
Ik ben ook in februarie gestopt met de pil 1x ongesteld geworden daarna 1x iets wat bruine afscheiding en daarna niet meer.
Had gister ook ongesteld moeten worden maar weer niets.
Heb ookal twee dokters afspraken gehad maar die zijn er wat laks mee,je mensturatie mag officieel 2 jaar wegblijven, na 1 jaar mag je worden door verwezen naar de gyn.
Nu moet ik binnen kort eerst een afspraak maken voor een inwendig onderzoek, waar ik erg tegen op zie.
Heb dit niet eerder gehad namelijk.
Wel heb ik af en toe erg steken in mijn onderbuik vaak links maar soms ook rechts.
Het lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden van de ontwikkelingen....

Zal me tevens even voorstellen:

Ik ben Suzanne en woon al 2.5 jaar samen met mijn vriend we zijn dit jaar 5 jaar bij elkaar.
Dit jaar wilde we dus beginnen aan kindjes maar helaas laat dat nog even wachten....
Mijn vriend werkt in de horeca en ik werk als pedagogisch medewerkster op een kdv.

Hoop wat van jullie te horen.

Gr Suzanne

quote: Willetje82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-07-2007 21:49:26'));

Hoi Nadia,

Als je nadat je met de pil gestopt bent niet meer ongesteld bent geworden, kun je gewoon zwanger worden hoor. Je weet dan alleen niet hoe ver je bent als je zwanger zou raken, maar dan kan er een termijnecho gemaakt worden. Ik heb dit zelf ook gehad bij onze eerste. Ben toen ook nooit ongesteld geworden nadat ik met de pil was gestopt.

Groetjes

Oh ja dat is in ieder geval positief om te weten maar hoe wist je dan wanneer eisprong was bij jou ik heb nu om de dag sex om hem zo niet te missen want aan mijn temperatuur zie ik helaas nog niks

quote: taat reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-07-2007 18:46:33'));

Hoi Nadia,

Wat grappig dat jij ook op 25 maart gestopt bent met de pil. Ik ben daarna nog wel 1 keer ongesteld geworden maar wacht nu nog steeds op de tweede keer. Ik ga toevallig morgen naar de huisarts. Als je wilt dan wil ik je wel op de hoogte houden van wat hij mij te vertellen heeft. Het is idd erg lastig om te weten wanneer je nu een eisprong hebt. Mijn cyclus was voordat ik met de pil begon al heel onregelmatig, ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jou was.

Groetjes Taat

ja ben toen ik egstopt ben ook nog 1 keer geweest maar dat was degene van de laatste pilronde. erna niet meer ik ben dinsdag bij de dokter geweest en zei dat het wel een half jaar tot een jaar kon uitblijven en dat sommige mensen nooit meer ongesteld worden en toch zwanger raken alleen zo lastig wanneer te te vrijen ik doe het nu om de dag om hem niet te missen en elke dag tempen maar daar blijkt helaas nog geen eisprong uit

He Nadia,

Ik wist helemaal niet wanneer mijn eisprong was, dus was puur geluk eigenlijk. Om de dag sexen is inderdaad het beste, maar wel erg vermoeiend...hahaha
Succes!

quote: Willetje82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 20:33:32'));

He Nadia,

Ik wist helemaal niet wanneer mijn eisprong was, dus was puur geluk eigenlijk. Om de dag sexen is inderdaad het beste, maar wel erg vermoeiend...hahaha
Succes!

Hoi Willetej

Dus toch zo zwanger geworden?? wel ook om de dag gedaan dan? ja kun ej wle zeggen vermoeiend en als het dan maar iets opleveret en niet al te lang duurt

groetjes nadia

Terug
Bovenaan