uitblijven menstruatie

Hoi Nadia,

Geen idee of we het om de dag deden eigenlijk. Het is wel in de vakantie gebeurd, dus dan doe je het sowieso wat vaker natuurlijk...
Wij zitten nu in ronde 4 voor ons tweede kindje en ik merk aan mezelf dat ik er ook heel veel mee bezig ben nu. Dat is op zich niet erg, maar ik vind het wel belangrijk dat het leuk blijft. Dus ik probeer het beetje naast me neer te leggen. Het komt wanneer het komt...

Groetjes

quote: Willetje82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 20:39:38'));

Hoi Nadia,

Geen idee of we het om de dag deden eigenlijk. Het is wel in de vakantie gebeurd, dus dan doe je het sowieso wat vaker natuurlijk...
Wij zitten nu in ronde 4 voor ons tweede kindje en ik merk aan mezelf dat ik er ook heel veel mee bezig ben nu. Dat is op zich niet erg, maar ik vind het wel belangrijk dat het leuk blijft. Dus ik probeer het beetje naast me neer te leggen. Het komt wanneer het komt...

Groetjes

Hoi Willetje

Ja ik ben er ook veel mee bezig hoop niet teveel omdat zoals ze zeggen stress het ook niet goed beinvloedt en ja mijn tweelingzus is nu 15 weken zwnager en nu wil ik het natuurlijk nog meer he
hoe oud is je eerste kindje??

nadia

quote: nadia3103 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 18:13:30'));

quote: taat reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-07-2007 18:46:33'));

Hoi Nadia,

Wat grappig dat jij ook op 25 maart gestopt bent met de pil. Ik ben daarna nog wel 1 keer ongesteld geworden maar wacht nu nog steeds op de tweede keer. Ik ga toevallig morgen naar de huisarts. Als je wilt dan wil ik je wel op de hoogte houden van wat hij mij te vertellen heeft. Het is idd erg lastig om te weten wanneer je nu een eisprong hebt. Mijn cyclus was voordat ik met de pil begon al heel onregelmatig, ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jou was.

Groetjes Taat

Hoi Taat

Wat ik vanmiddag nog was vergeten te zeggen is dat ik zeker wel wil dat je me op de hoogte houdt wat jou arts ervan zegt en kijken hoe bij jou alles verloopt zeker omdat we op dezelfde dag egstopt zijn

groetjes nadia en tot snel

ja ben toen ik egstopt ben ook nog 1 keer geweest maar dat was degene van de laatste pilronde. erna niet meer ik ben dinsdag bij de dokter geweest en zei dat het wel een half jaar tot een jaar kon uitblijven en dat sommige mensen nooit meer ongesteld worden en toch zwanger raken alleen zo lastig wanneer te te vrijen ik doe het nu om de dag om hem niet te missen en elke dag tempen maar daar blijkt helaas nog geen eisprong uit

Hoi Nadia en Suzanne,

Ik ben dinsdag dus naar de ha geweest en die heeft me nu een verwijzing gegeven voor de gyn. Ik moet zeggen dat mij ha ook wel heel veel begrip heeft voor bepaalde situaties. Hij liet mij kiezen om naar de gyn. te gaan of nog even af te wachten tot het half jaar voorbij was. Die keus was voor mij natuurlijk niet zo moeilijk!  Maar hij vond het wel verstandig om mij naar de gyn. te sturen ook omdat ik voor de pil ook al heel onregelmatig ongi was.
Moet nu wachten op de formulieren van het ziekenhuis en daarna maken ze een afspraak. Even afwachten dus.

Liefs Taat

Suzanne,

Ik snap dat je erg opziet tegen het inwendig onderzoek. Waarschijnlijk ga ik dat ook krijgen als ik naar de gyn. moet. Ik heb het ook nog nooit eerder gehad en dat lijkt mij ook erg spannend. Maarja, al is het maar om bepaalde zaken uit te sluiten toch?

We houden elkaar op de hoogte!

Liefs Taat

quote: taat reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 22:02:54'));

Hoi Nadia en Suzanne,

Ik ben dinsdag dus naar de ha geweest en die heeft me nu een verwijzing gegeven voor de gyn. Ik moet zeggen dat mij ha ook wel heel veel begrip heeft voor bepaalde situaties. Hij liet mij kiezen om naar de gyn. te gaan of nog even af te wachten tot het half jaar voorbij was. Die keus was voor mij natuurlijk niet zo moeilijk!  Maar hij vond het wel verstandig om mij naar de gyn. te sturen ook omdat ik voor de pil ook al heel onregelmatig ongi was.
Moet nu wachten op de formulieren van het ziekenhuis en daarna maken ze een afspraak. Even afwachten dus.

Liefs Taat

Hoi taat

Oh dus je mocht dus toch al zo snel naar de gyneacoloog ik dus niet pas als ik ook half jaar niet ongesteld ben geweest dus over 2 maanden pas laat me even weten hoe bij jou afloopt wnat ej was dus ook nog niet ongesteld geweest he en hoe lang nu bezig met zwanger te worden??

groetjes nadia

Hey Nadia,

Ik ben 25 maart gestopt met de pil. Dus we zijn nu 4 maanden bezig zeg maar. Nog niet heel lang dus. Maar moet zeggen dat het wel erg frustrerend is als je dus niet ongi wordt!! Inmiddels is dat al weer 9 weken geleden. Heb vandaag de formulieren van het ziekenhuis ontvangen. Deze   moet ik dan invullen en weer terugsturen. Hun maken dan een afspraak. Hoop dat dat niet al te lang duurt.

Liefs Taat

quote: taat reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-07-2007 21:21:04'));

Hey Nadia,

Ik ben 25 maart gestopt met de pil. Dus we zijn nu 4 maanden bezig zeg maar. Nog niet heel lang dus. Maar moet zeggen dat het wel erg frustrerend is als je dus niet ongi wordt!! Inmiddels is dat al weer 9 weken geleden. Heb vandaag de formulieren van het ziekenhuis ontvangen. Deze   moet ik dan invullen en weer terugsturen. Hun maken dan een afspraak. Hoop dat dat niet al te lang duurt.

Liefs Taat

Hoi Taat

Ja ik ben wel 25 maart gestopt maar pas begonnen voor de echt??? op 4 juni dus ben pas 2 maanden bezig inderdaad nog niet zo lang maar ik ben al 16 weken niet meer ongestelkd geweest dus erg lang helaas ben benieuwd wat de gyneacoloog tegen je gata zeggen wil je me op de hoogte houden???

Nadia

Terug
Bovenaan