uitblijven menstruatie

Even vergeten erbij te vertellen dat ik me wel zwanger voel. Heb enorme zeren borsten en de hele tijd een volle blaas gevoel.... of zou ik het zo graag willen dat ik het me verbeeld??? Kan toch niet of wel?Ben verder helemaal niet misselijk ofzo terwijl ik dat de eerste keer toen ik zwanger was heeel erg had...

hallo allemaal
ik ben sinds maart gestopt met de pil maar word
helemaal niet meer ongesteld!!!
ik heb wel klachten behalve misselijkheid daar heb ik geen last van...
maar ben ook niet zwanger nu is het zo dat ik wel al een zoontje heb
van 2 en een half !! maar ben toch bang dat ik niet meer zwanger kan worden??
ik doe steeds een test met toch een beetje hoop maar ze blijven negatief
ik heb last van mijn borsten en buik weet iemamnd daar iets over de dokter wil me pas over een maand zien maar ben te ongerust daar over

groetjes nathalie

Hoi, even voorstellen.

Ik ben Melitza ik ben 25 en ik heb een vaste vriend al 9 jaar. Ik heb dus bijn 9 jaar de pil geslikt. Nou sinds vorige jaar December ben ik gestopt met de pil. Ik was hierna een keer ongesteld. Mijn laatste menstruatie was eind Februari. Nou ik heb testen gedaan, en ik ben niet zwanger. Nou de huisarts zegt dat na lange tijd gebruik van de pil, dat wel normaal is. Volgens hem kan het wel 6 maanden tot 1 jaar duren, dat je geen menstruatie krijgt.
Nou is mijn vraag is weet iemand hier iets van? Of heeft iemand ervaring hiermee? Is dat nou eigenlijk wel gezond? Zolang zonder menstruatie?
Volgens een vriendin van mij is dat heeel ongezond.

Maar ja, ik wil graag meningen en opmerkingen horen van jullie.

Groetjes,
Melitza

Hoi Melitza,

Ik ben 26 jaar, heb 10 jaar de pil geslikt en ben in April gestopt en ook een maal ongeslteld geworden en daarna niet meer. Dat is nog niet zolang als bij jou maar ik begrijp hoe je je voelt. Telkens hoop je er op zodat je het kan gaan berekenen. De eerste keer in mijn leven dat ik er op hoop en als het is gekomen ook de laatste keer zodat je kan zeggen dat je daarna zwanger bent!!!
Ik lees en hoor overal dat het heel normaal is dat het uitblijft, het is bij iedereen verschillend. Het duurt in de meeste gevallen niet langer dan een half jaar. als het na een jaar nog niet zover is dan moet de huisarts actie ondernemen samen met jullie.
Ik hoop dat het bij jou en bij mij snel gaat komen. we houden elkaar op dehoogte,

Groetjes Tjoller

Hoi, Tjoller.

Ik hoop ook dat het snel komt bij jou.
Ik vind het zo raar, want ik krijg wel pijn alsof mijn mentruatie zal komen, maar niks. Ik denk elke keer: nu komt het wel. Maar dan komt het niet. Maar ja,  afwachten maar.

Groetjes,

Melitza

Hoi Melitza,

Fijn dat je even terug hebt gereageerd. Het is prettig dat we er niet alleen voor staan.
Gisteren weer een beetje bruine afscheiding gehad maar vandaag weer helemaal niets.
Het lichaam zit raar in elkaar.
We wachten weer af en ik hoop binnenkort beter nieuws

Liefs Tjoller

En is er bij iemand al meer bekend????
Bij mij nog niet, we wachten maar weer af.

Groejtes tjoller

quote: tjoller reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-06-2007 22:28:44'));

En is er bij iemand al meer bekend????
Bij mij nog niet, we wachten maar weer af.

Groejtes tjoller

Hoi allemaal,

Even voorstellen: ik ben 23 jaar en sinds 25 maart gestopt met de pil. Daarna ben ook ik nog maar 1 keer ongesteld geworden. (net als tjoller en melitza) zit ik met hetzelfde gevoel. Zal ik naar de huisarts gaan of maar weer afwachten. Heb ook meerdere keren testen gedaan maar alles negatief.
Erg vervelend allemaal. Maar ja wat doe je eraan?

Groetjes Taat

Terug
Bovenaan