uitblijven menstruatie

Natuurlijk houd ik je op de hoogte! Kan ik tenminste ook een beetje van me afpraten. Je blijft toch met dit soort dingen in je hoofd zitten.

Taat

Hoi Taat

En hoe is die vandaag met jou? Klaar met het invullen van de papieren voor het ziekenhuis. hoop voor je dat je snel terechtkomt weet bij ons duurt het nu een week of 8 voordat er plek is. Ik ben vandaga beetje down ben echt bang er iets mis is met mij ivm uitblijven van de ongesteldheid en vanavond gaan we naar een verjaardag samen met mijn zwangere tweelingzus en op dat feest zijn er nog mensen met net een kind en een iemand is samen met mijn zus evenlang zwanger dus ja weet je al waar het onderwerp over gaat he wil ook zo graag daarover meepraten. Hoplijk zal het voor ons ook snel lukken zonder ongesteldheid dan maar

Groetjes Nadia

Hey Nadia,

Ik ben de afgelopen dagen ook wat down geweest idd. Je zit er toch steeds aan te denken... We moeten maar proberen ons er niet al te druk over te maken.

Heb de komende dagen kermis bij ons in het dorp dus ik zal wel niet veel op het forum te vinden zijn.

Fijn weekend en doe lekker rustig aan he!!

Liefs Taat

quote: taat reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-07-2007 17:52:29'));

Hey Nadia,

Ik ben de afgelopen dagen ook wat down geweest idd. Je zit er toch steeds aan te denken... We moeten maar proberen ons er niet al te druk over te maken.

Heb de komende dagen kermis bij ons in het dorp dus ik zal wel niet veel op het forum te vinden zijn.

Fijn weekend en doe lekker rustig aan he!!

Liefs Taat

Hoi Taat

Oh leuk en gezellig hoplijk zit het weer een beetje mee dan hier regent het nu en zou de komende dagen ook gaan regene tot hoe lang si die kermis??

Ja is ook zo heb ook besloten er iets midner mee bezig te gaan zijn en de natuur zijn werk te laten doen en maar hopen snel gebeurt

groetjes Nadia

Hey meis,

nou drie dagen kermis zitten erop! Vanavond nog wel even afsluiten!
Bij mij nog steeds geen veranderingen, bij jou? Ik heb dit weekend wel een keer heel erg steken gehad in mijn onderbuik, maar met zoveel alcohol en slecht eten vertrouw ik nergens op!
Maar het was wel errug gezellig. Heb gister nog wel een beetje te wild gedaan en gevallen. Nu heb ik iets met mijn voet dat ik bijna niet kan lopen. maarja, ga nog wel ff vanavond! hihi

Ik hoor wel hoe het met je is verder. Goed dat je gaat proberen om je er niet al te druk over te maken. Het lichaam blijft toch iets vreemds he?

Liefs Taat

Hoi Taat

Wat leuk van je te horen en wat rot voor je van je voet.

Bij mij ook nog helaas alles hetzelfde had alleen gister ook hele dag raar gevoel in mijn buik wat steken onderin erg vreemd leek beetje op vroeger ongesteld worden dus dat hoopte ik al kon ik tenminste ergens vanuitgaan maar vandaag is alles weer weg heel vreemd

Durf je nu toch nog alcohol te drinken ik doe dat niet meer ben bang stel toch zwanger ben en niet weet ofzo

tot snel

nadia

Hallo meiden,

Nou nog steeds geen veranderingen bij iemand?
Wat een onzekerheid he bha!!
Wel fijn om te lezen dat jullie ook last hebben van steken en ongesteldheid gevoel.
Natuurlijk niet fijn dat jullie hier last van hebben...
Heb hier namelijk ook af en toe last van en was al bang dat ik hier alleen mee liep.

Heb ook eindelijk maar contact opgenomen met mijn huisarts moet aankomende vrijdag... spannend.

Nadia wanner moet jij naar de gyn? Hoop dat je dan wat meer zekerheid hebt en weet waar je aan toe bent.
En sterkte met je voet...

Nou dames ik hoop een wat zonnige weekje voor ieder dan kan dat depri gevoel misschien een beetje verwarmd worden door de zon!!!!

Groetjes Suzanne

quote: MissSuuzy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 20:47:18'));

Hallo meiden,

Nou nog steeds geen veranderingen bij iemand?
Wat een onzekerheid he bha!!
Wel fijn om te lezen dat jullie ook last hebben van steken en ongesteldheid gevoel.
Natuurlijk niet fijn dat jullie hier last van hebben...
Heb hier namelijk ook af en toe last van en was al bang dat ik hier alleen mee liep.

Heb ook eindelijk maar contact opgenomen met mijn huisarts moet aankomende vrijdag... spannend.

Nadia wanner moet jij naar de gyn? Hoop dat je dan wat meer zekerheid hebt en weet waar je aan toe bent.
Taat sterkte met je voet...

Nou dames ik hoop een wat zonnige weekje voor ieder dan kan dat depri gevoel misschien een beetje verwarmd worden door de zon!!!!

Groetjes Suzanne

Terug
Bovenaan