uitblijven menstruatie

hallo, ik ben julie en 22 jaar
eind november gestopt met de pil, en ik december een ewangerschapstest gedaan, die bleek al positief te zijn. 7 dagen later echter een bloeding gedaan met achteraf negatieve test. Nu zijn we dus bezig met rondje 2 met een NOD op 19 januari, hopen dat hetdeze keer goed lukt

Dag allemaal,

Ik werd dus begin december ook niet ongesteld en  intussen al  twee maal een negatieve test gehad. Mijn lichaam schreeuwt echter dat het zwanger is dus verwarring allom. Contact gehad met de doktersassistente maar zij adviseerde mijn eventuele volgende menstruatie af te wachten.....echter dat hou ik niet vol (alhoewel die de komende dagen verwacht wordt) want mijn lichaam geeft teveel signalen af. (ben reeds moeder van een dochter van bijna 4 dus weet hoe het voelt om zwanger te zijn).

Toch maar de dokter zelf even gebeld (dus dit keer niet de assistente) en mijn verhaal gedaan. Zij heeft met een gynaecoloog overlegd en samen hebben ze besloten dat ik een echo krijg om er zeker van te zijn wat er in mijn lichaam gebeurt.

Ik ben dus of wel degelijk zwanger en dan wellicht al wel een tijdje onderweg (na 16 weken) omdat anders het HCG hormoon had moeten reageren.....of er is iets anders aan de hand (wat ik natuurlijk niet hoop) maar daar komen ze dan wel achter en dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.

De echo staat gepland voor 10 januari dus het is wel erg spannend....

Maa wat ik wil zeggen is dat jullie wellicht ook via de huisarts een dergelijk onderzoek kunnen aanvragen al is het alleen maar om duidelijkheid te krijgen.

Groetjes, Monique

Hallo,ik wil me even voorstellen. Ik ben sabine Ook wel bien genoemt. Ik ben 23 juni 2006 getrouwd en  op 22  september zijn we gestopt met de pil. Tot nu toe elke keer netjes ongesteld geworden (twee keer nog maar!!) Maar de laatste keer blijft uit. Ik heb na 5 dagen de test gedaan en was negatief. Jammer en we gaan weer door, maar ik ben onder tussen nog steed niet ongesteld geworden. Donderdag 11-01 ben ik twee weken over tijd. Kan ik het beste die tijd af wachten en dan nog een keer de test doen? Als het dan niet is dan naar de dokter??? Ik heb namelijk nog niets, wat ik denk dat hoort als je zwanger bent: Bijv moe en of misselijk. Wel heb een verschrikkelijke op gezwollen buik en veel last van de buik en steken in de onder buik. Van deze onzekerheid wordt ik wel moe. Of gewoon ongesteld worden of de test positief (het liefst het laatst natuurlijk!!!) Groetjes sabine

hallo,
Ik ben susanne 24 jaar en heb een hele lieve vriend dennis.
We zijn al ruim 6 jaar samen en willen graag een kindje
Ik ben in januarie gestopt met de pil en ben daarna 1 keer ongesteld geworden.
Ik had eigelijk 12 dagen geleden ongeveer ongesteld moeten worden maar nog helemaal niks. Ik heb afgelopen vrijdag een test gedaan maar die was negatief dud nog maar even
afwachten maar het is wel spannend hoor!!!

Hey mensen
Ik ben nog nooit op deze site geweest dus weet niet zo hoe het werkt mja.
Ik ben 20 en ben sinds een tijdje met de pil gestopt omdat ik mn menstruatie wat regelmatiger wou hebbe want ik had de evra pleister pil en daardoor werd k altijd heel vaak en lang ongesteld een tijdje terug was k bij de dokter en die zei dat als ik zou stoppe met de pil ik nog 8 weke ongesteld kon zijn maar nu ben ik gestopt en 2 x ongesteld geweest en nu niks meer al een tijdje en heb raar gevoel in mn buik beetje kramp achtig en opgezwolle buikje ik eet ook opeens heel veel en heb rode uitslag op mn arme en in mn nek ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft ook ben k een beetje moe maar niet misselijk en geen opgezwolle borste wie kan me wat vertellen hierover ??    

hallo ik ben nieuw en sal me even voor stellen ik ben stefanie en ben 18 jaar heb al 4 jaar een vriend

Ik ben nou al een week over tijd en heb een raar gevoel in mijn buik kan ik zwanger sijn
ik slik de pil wel regelmatig

kan iemand mij vertelle of ik zwanger ben if is het verstandig om een test te doen ??
alvast bedank
stefanie

hallo,
ik heb even een vraagje, ik heb twee zwangerschaps testen die negatief waren! ik ben nu bijna drie weken overtijd, terwijl ik dat nog nooit gehad heb. moet ik nu naar de huisarts of moet ik nog effe wachten.
gr jack

Hallo,

Ik heb een kindje van 1,5 jaar en we willen nu heel graag nog een kindje. Ben drie maanden geleden gestopt met de pil.Eerste maand andere voorbehoedsmiddelen gebruikt omdat ik mijn menstruatie eerst wou afwachten. Nu twee keer ongesteld geworden, gemiddelde cyclus van 26 dgn. Nou zitten er al 40 dgn tussen en ben nog steeds niet ongesteld. Heb al een aantal testen gedaan maar allemaal negatief. Ik snap er niks van? Zou ik er dan toch teveel mee bezig zijn? Toch maar even een afspraak maken bij de dokter? Wat vinden jullie?

Terug
Bovenaan