uitblijven menstruatie

Hoi suzanne

Ik mag pas worden dorgetsurud naar de gyneacollog als ik 6 maanden niet ongesteld ben geweest en dat zou pas in september zijn dus nog even afwachten

Hoe lang ebn jij bezig? en wel regelmatig ongetsteld??

Nadia

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier, dus zal me even voorstellen; ik ben Naomi en 26 jaar oud en ik heb een dochtertje van 15 maanden en getrouwd. We willen heel graag nog een tweede kindje, maar ook ik word maar niet  ongesteld en ben ook nog niet zwanger. Erg lastig. Ik had dit in de puberteit al, toen was ik 1 keer in de acht maanden ongesteld, vond ik toen wel best! Toen ben ik begonnen met de pil en zelfs zwanger geworden door de pil heen, van ons eerste kindje. Nu zijn we er bewust mee bezig en lukt het niet echt... We hebben natuurlijk de tijd en hebben al een gezond kindje, maar toch... ! Mijn eigen moeder had precies hetzelfde en heeft toch twee kinderen gekregen, Dus hoe moeilijk het af en toe ook is, blijven proberen en hopen! Groetjes, Naomi

Hoi Naomi

Oh dan is er toch nog hoop als ik jou verhaal lees. Ja dat hoor je vaker als je er niet aan denkt dan ben je opeens zwanger en als je het graag wilt dan wordt je het niet

Hoeveelste ronde zit jij?? ik ben nu 2 maanden bezig maar al 4 maanden niet meer ongesteld geworden na het stoppen van de pil eind maart

nadia

Hoi Taat,

Ben benieuwd hoe het met je is? Hoe is het met je voet? Kermis voorbij

En heb je al een datum dat je naar de gyneacool kunt gaan? Ben benieuwd wat die zal gaan zeggen

Grotejs Nadia

Hallo Meiden,

FF mijn ei kwijt...
Nou gister weer bezoek bij de huisarts... Grondig onderzocht maar alles voelt van binnen normaal.
Gelukkig maar, tja wel weer geen stap verder.
Heb nu weer een formulier voor een bloedonderzoek gekregen.
Zal mij benieuwen.. weer 2 weken wachten op uitslag.
Ben nou wel hopeloos aan het worden.

Nou ga maar lekker genieten van mijn weekend.

Gr Suzanne

Hey meiden,

Nou, ik heb de kermis overleefd hoor! Afgelopen weekend nog ff lekker naar Volendam geweest met vrienden en dat was ook echt helemaal super! Heb nog wel een beetje last van mijn voet maar na twee dagen was het ergste gelukkig voorbij.

Goed, we kwamen vanmiddag thuis, na Volendam, en in de brievenbus lag een envelop van het ziekenhuis. Aankomende vrijdag moet we om 11.00 uur bij de gyn. zijn. Ik had wel gehoopt om zo snel terecht te kunnen maar nu het zo ver is vindt ik het toch wel errug spannend. Ben blij dat mijn mannetje ook mee gaat...

Hoe is het met jullie?

Ik hou jullie weer op de hoogte hoor!

Liefs Taat

Hoi Taat

Oh dat is zeker snel vrijdag al kunnen gaan ben benieuwd.   Met mij alles helaas nog hetzlefde nog steeds geen ongesteldheid zit nu op 18 weken wordt er gek van en iedereen zegt wat anders, ben benieuwd wta de gyneacoloog egen jou gata zeggen

nadia

Hee meiden, het is wat allemaal hè. Oh, wat vind ik dit frustrerend! Mijn Mirena is er eind maart uitgehaald en sindsdien word ik NIET ongesteld. Helemaal niks.. :-(   Ik heb al een kuur Primolut gedaan en toen 2,5 dag nep-ongesteld en daarna, weer niks! Nu echter heb ik al 10 dagen bruine afscheiding, echt heel donder. Maar verder geen oud bloed of nieuw bloed, ik bedoel dat er dus niet veel vrijkomt. Morgen naar de huisarts... Wat denken jullie hiervan??

Je bent zo blij als je er samen voor gaat en dan dit... pffft. Beetje jammer!

Terug
Bovenaan