uitblijven menstruatie

hoi net getrouwd

Ja denk toch dat dat bruin slijm ongetseldheid is hoor mijn zus had dat namelijk ook

ik ben nog helemala nisk geweset van ongetsldheid sinds eind maart niet eens oud bloed ofzo en al naar de huisarts egweest maar die zegt dat dat kan zo alng ontpillen en moet wachten tot september dan half jaar voorbij en mag ik verder naar gyneacoloog

ben nu wle bang er wta is cystes hoor je veel he waardoor je ook niet ongesteld wordt

nadia

Hai Nadia, mag ik vragen wat je zus dan precies had? Ik ga morgen ook even naar de huisarts, dat wachten... Hopelijk zijn we gewoon allemaal lekker deze zomer nog zwanger!! (beetje hoop kan nooit kwaad...)

Hoi Net getrouwd

tuurlijk mag je dat vragen. zei had toen na 11 weken niet ongesteld te zijn opeens 2 a 3 dagen slijm met een donkereen kleur meer niet en scheen toch toen een ongesteldheid te zijn geweest

oh houd me op de hoogte wat de dokter zei bij mij nog steeds nisk te bekennen helaas

nadia

Hee meiden,

Vandaag naar de huisarts geweest. Inwendig gevoeld, voelde allemaal niet raar aan (geen cystes te voelen) en ze zei dat het gewoon zo kan lopen. Mijn lichaam is bezig aar draait (nog) niet zoals het moet. Ze kon niet zegen of dit een ongesteldheid was, maar het is ook niet zo dat ik DUS geen eisprong heb zei ze...! Dat dacht ik. Maar ze zag wel dat ik wat ongerst was, en morgen heb ik een echo!! Ben zooo blij dat er even naar gekeken wordt! En ik moet ook die basaal temperatuurgrafieken gaan bijhouden vanaf nu. Nou ja, ik ben blij dat er even gekeken gaat worden! Ik hou jullie op de hoogte, jullie nog wat nieuws??

Groetjes!

Hoi net getrouwd

Oh dat is toch wel goed nieuws he. Wel fijn dat jij wel van je huisarts meteen naar de gyneacollog mag ik moet wachten totdat ik 6 maanden niet ongesteld ben geweest.

Dus jou huisarts zei ook dat je wel een eisprong zou kunnen hebben zonder ongesteld te zijn?? Mijne zei dat ook al maar wist niet of ik dat zou moeten geloven. Ben ook al aan het temeraturen nu dik een maand maar ik zie nog niet echt iets wat op een eisprong zou kunenn lijken

nou we houden elkaar op de hoogte goed?

nadia

Hee meiden,

Ik moet morgen om 11.00 bij de gyn zijn en ik vind het steeds spannender worden! Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet verwachten.
Nadia, nog steeds niks? Om gek van te worden....
Net getrouwd, laat je even weten hoe de echo geweest is? Ben wel heel erg benieuwd namelijk. Zeker omdat ik morgen dus naar de gyn moet. Weet niet of ik ook een echo krijg maar toch...

Tot snel

Taat

Hee Suus,

Hoe is het eigenlijk met jou? Nog veranderingen of nog steeds aan het afwachten?

Liefs Taat

Hoi taat

Ja ben ook benieuwd wat ze morgen tegen je gana zeggen en of doen?? zou het ook allemaal erg spannend vinden. nee bij mij nog steeds niks volgende week al 19 weken niet ongesteld geweest lang he

nou veel succes morgen en ik hoor het wel
liefs nadia

Terug
Bovenaan