uitblijven menstruatie

Hee meiden, nou ik zit ff met dikke tranen te typen. Net terug van echo. Het lijkt er zéér sterk op dat ik het syndroom Polycysteus Ovarium Syndroom (PCOS) heb, waardoor je niet zonder hormoonbehandelingen zwanger kan worden. Hier 'groei' je ook niet overheen, dus ook bij een 2e straks moet dit. Ik lees nu de folder, vreselijk: 30% meer kans op een miskraam, meer kans op baarmoederhalskanker etc. Ik geef de moed echt niet op hoor, ik weet dat we zwanger kunnen worden maar nu is het  ff zo'n tegenvaller....  

Hoi net getrouwd

Oh dat is erg vervelend voor je. Ja blijkt toch meer mensen te hebben he. had je er last van dat je merkte er iets mis zou zijn.

Ja ik ben ook bang wellicht zoiets heb omdat ik niet ongetseld wordt

veel sterkte en inderdda houdt de moed erin

nadia

Hey meis,

Wat erg!! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen eigenlijk maar dit is echt klote! Maar we geven de moed niet op he!!
Ik moet morgen naar de gyn. Na jouw uitslag vind ik het nog veel spannender eigenlijk!!
Hou je op de hoogte.

Sterke meid.

Liefs Taat

Thanks meiden. Taat, succes he morgen. Ik kreeg een inwendige echo, dat viel echt reuze mee! Voor het eerst op een stoel met mijn benen in de beugels..haha. Nu ben ik verdrietig en er van alles over lezen helpt ook niet echt, maar wij willen graag een kindje dus we gaan ervoor. Straks om 15 uur naar de huisarts, de uitslag bespreken. Ik duim ervoor dat jij/jullie gewoon volgende maand een rijpe eicel hebben, oké! En ik duim dat ik ook snel zwanger wordt, dan maar mét hormonen...

Hoi net getrouwd

Maar buiten het niet ong worden had je geen klachten??

Nadia

Nee, klachten had ik niet nee. Alleen kwam de menstruatie niet op gang, ook niet na een kuurtje Primolut. Wel van de Primolut, maar niet daarna vanzelf. Nu dus al bijna 2 weken bruin verlies, maar niet erg veel. Dat had ik toen ik jong was ook kan ik me wel herinneren, daarom ging ik aan de pil. Ik zou jouw huisarts iig vragen om een kuurtje Primolut of heb je zoiets al gehad? Je baarmoederslijmvlies bouwt dan op en daarna wordt je ongi,en soms weet je lichaam dan weer "hoe het moet". Heb jij klachten?

Hoi net getrouwd

Nee ik heb geen klachten behalve dat ik nit ong wordt heb ook niet dat bruin slijm ook nooit eghad heb wle bijan gene slijm meer merk ik op dus ben bang geen eisprong heb inderdaad

ja wil ook echt als mijn HA terug is van vakantie gaan en een doorverwijzing naar gyneacollog of dat ong opwekken ja wil weten of alles in orde is wellicht dan meer rust

nadia

Taat, en?! Ik hoop op goed nieuws!

Wij gaan 30 augustus naar de fertiliteits-arts in het ziekenhuis. Hopelijk kan ik snel daarna met een behandeling starten. Ik begrijp niet dat ik vandaag ineens rood begin te vloeien??? Nou ja, laat maar gebeuren.. Ik ga morgen 2 weekjes naar Italie, dus dat is een hele goeie timing! Ff weg en daarna zien we wel weer verder. Succes voor jullie, ik check vanavond nog wel even of je nieuws hebt Taat!

Groetjes Lot

Terug
Bovenaan