A
Anoniem
Guest
Nou meiden, ik heb waarschijnlijk hetzelfde syndroom als "net getrouwd". Het is nog niet helemaal zeker. Ik ben helemaal onderzocht vandaag en op de echo was te zien dat ik aan beide kanten meer als tien!! eitjes heb opgeslagen. Ze zijn er dus wel maar daar hebben we niks aan als er geen eisprong is he! De gyn durfde nog niet met zekerheid te zeggen dag het dit syndroom was vandaar dat ze nog niet heeft gesproken over een behandelingsmethode. Ik heb nog bloed moeten prikken voor van alles en nog wat en
30 augustus moet ik weer terug om de uitslagen te bespreken en de eventuele behandeling door te nemen. Weer een spannende datum voor ons allebei he "net getrouwd"?
Fijne vakantie meid, geniet ervan en we gaan ervan uit dat het bij ons allemaal wel goed komt. (dan maar met hormonen!! hihi). We hebben in ieder geval wat om over te praten.
Liefs Taat
30 augustus moet ik weer terug om de uitslagen te bespreken en de eventuele behandeling door te nemen. Weer een spannende datum voor ons allebei he "net getrouwd"?
Fijne vakantie meid, geniet ervan en we gaan ervan uit dat het bij ons allemaal wel goed komt. (dan maar met hormonen!! hihi). We hebben in ieder geval wat om over te praten.
Liefs Taat