uitblijven menstruatie

Nou meiden, ik heb waarschijnlijk hetzelfde syndroom als "net getrouwd". Het is nog niet helemaal zeker. Ik ben helemaal onderzocht vandaag en op de echo was te zien dat ik aan beide kanten meer als tien!! eitjes heb opgeslagen. Ze zijn er dus wel maar daar hebben we niks aan als er geen eisprong is he! De gyn durfde nog niet met zekerheid te zeggen dag het dit syndroom was vandaar dat ze nog niet heeft gesproken over een behandelingsmethode. Ik heb nog bloed moeten prikken voor van alles en nog wat en
30 augustus moet ik weer terug om de uitslagen te bespreken en de eventuele behandeling door te nemen. Weer een spannende datum voor ons allebei he "net getrouwd"?

Fijne vakantie meid, geniet ervan en we gaan ervan uit dat het bij ons allemaal wel goed komt. (dan maar met hormonen!! hihi). We hebben in ieder geval wat om over te praten.

Liefs Taat

Hoi Taat

Nou jij ook al? wat vervelend voor je, maar nu begin ik me toch voor mij ook echt zorgen te maken en denk toch maar eerder al terug ga naar de HA en een verwijzing naar de gyneacollog vraag.

Had jij verder geen klachten alleen dat je niet ongesteld werd?/

Succes en sterkte

nadia

Jeetje, jij ook?! En allebei terug op 30 augustus! Ik had ook aan beide kanten meer dan 10 eitjes opgeslagen!!
Hoe oud ben jij Taat en hoe oud ben jij Nadia? Ik ben zelf net 30 geworden in juni.
Nou meiden, succes ik ga nu echt mijn tas inpakken!!

groetjes Lot

Hey Nadia,

Ik zou zeker terug gaan naar de HA en "vragen" om een verwijzing!! Ik heb nu voor een groot gedeelte zekerheid en ik weet dat ik ervoor behandeld kan worden. Als ik nog een half jaar had afgewacht dat was dat een half jaar onzekerheid geweest. Verder had ik geen klachten, ik werd gewoon niet ongesteld.

En Lot, voor als je terug bent van vakantie: ik wordt in november 25.

Succes Nadia. Ik hoor het wel weer.

Liefs Taat

Hoi taat

Ja is ook zo als mijn HA terug is ga ik ook weer wnat dnek ook zo als er iets is dan duurt anders behandeling nog langer he en duurt het nog langer eer ik kindreren heb als ikz e al kan krijgen

ja erg vervelend he dat ej zoeist kunt hebben en dat je eigenlijk geen klachten hebt he werd je voor de pil wel regelmatig ongesteld ik wel

nadia

Hey Nadia,

Ik werd voor dat ik de pil ging slikken ook niet regelmatig ongesteld. Drie of vier keer per jaar ongeveer.... Maar jij bent na het stoppen nog helemaal niet ongesteld geworden? Ik weet dat het wel een half jaar kan duren na het stoppen met de pil maar ik zou zowiezo wel naar de ha gaan hoor. Het is gewoon niet fijn dat het zo lang uit blijft.

Liefs Taat

Hoi Taat

Ja voordat ik de pil slikte wsa ik egwoon elke maand regelmatig ong dus daarom zo vreemd allemaal. Zou jij dan al alnger dat PCO hebben ook voor de pil al of zou dat er niks mee te maken hebben

ja wil in de week van 20 aug ook afspraak amken wil zekerheid ehbebn ja

nadia

Terug
Bovenaan