uitblijven menstruatie

Hallo Meiden,

Heb ff een tijdje afstand genomen.. probeer er maar niet meer zo veel mee bezig te zijn..
Al is het erg moeilijk!!!

Heb vorige week weer een bloedtest gehad en dat was allemaal goed.
Nu is mijn huisarts met vakantie dus kan ik eind aug pas weer gaan zeuren.
Beging me nu wel hopeloos te voelen, heb ook in mijn omgeving alleen mijn partner en een goede vriendin die op de hoogte zijn.
Maar heb een paar sollicitaties lopen dus kan me gedachten ff ergens anders op storten.
Af en toe zou ik het wel eens van het dat af willen schreeuwen.
Ben de laastste tijd erg moe en nog steeds last van steken in mijn zij.

Maar weer genoeg gezeur van mij!!!
Hoe staat het er bij jullie voor al veranderingen ???
Heb nog niet helemaal terug gelezen :)

Liefs Suzanne

Hoi Suzanne

bij mij helaas ook nog geen verandering komende dinsdag ben ik 20 weken niet ong gesteld en ga me steeds meer zorgen maken ben zo bang bij mij ook iets ana de hand is dus volgende week komt mijn HA terug van vakantie en ga ik ook weer bellen wil meer zekerheid hebben

En jij dus ook nog niet ong

Nadia

Hey ladies!

Hoe is het met jullie? Volgens mij hebben we niet veel te vertellen? Nog steeds geen veranderingen? Bij mij ook niet hoor. Had gisteren wel last van wat donkere afscheiding dus ik dacht, nu zal ik wel ongesteld worden maar vandaag weer niks aan het handje. Mijn vriend moest vanochtend naar het ziekenhuis om "zijn zaakje" weg te brengen voor onderzoek. Horen we ook de 30e de uitslag van.

Nou meiden ik hoor het wel weer hoe het met jullie is.

Liefs Taat

Hoi Taat

Inderdaad bij mij ook nog geen verandering zlefs niet eens een beetje donker bloed ofzo gehad zit nu bijna op de 21 weken niet ongesteld worden en ga manadag de dokter bellen voor een afspraak wnat wordt er gek van van die onzekerheid

laat wel weten hoe het bij de HA was

groetjes nadia

Bonjour! Ik ben weer terug. Het was echt heerlijk om even op vakantie te gaan. Elke dag 30 graden, even weg van alles lekker samen met mijn mannetje. Gelukkig duurt het niet zo lang meer voordat het de 30e is..

Mijn moeder is naar de gynaecoloog geweest en heeft gevraagd of ze in oude dossiers willen kijken. Daar stond in 1973 al in dat ze ook PCOS had! In die tijd haalde ze een stukje eierstok weg en dan kon dat misschien weer gezond weefsel worden. Nou, daardoor ben ik er! Ze hebben me Lotte genoemd (Lotje uit de loterij!) omdat mijn moeder was verteld dat ze niet zwanger kon worden. Bij mij komt er dus erfelijkheid bij kijken blijkt nu.

IEDEREEN OM ME HEEN RAAKT EN IS ZWANGER!! Ongelooflijk, en ik hoor zoveel succesverhalen. En op vakantie zag ik ook alleen maar babies, hahaha.

Nou meiden, succes en we houden elkaar op de hoogte he!

groetjes Lot

He Lot!!

Fijn dat je weer terug bent en fijn ook dat je een goede vakantie gehad hebt!! Nu duurt het inderdaad niet meer zo lang tot de 30e. Ik moet zeggen dat het voor mij wel lang duurde. Maar nu is het al volgende week. Ben benieuwd wat de uitslagen bij mij zijn. Wel toevallig dat je moeder hetzelfde syndroom had. Ik weet dat dat bij mij niet het geval was want bij mijn moeder wat het direct de eerste keer raak!! HIHI.

We spreken elkaar snel.

Liefs Taat

He Taat, wat voor uitslagen bedoel jij? Ik heb helemaal geen testen gehad oid. Ook is mijn vent nog niet getest.
Ik vind het ook wel lang duren hoor, k heb gisteren gebeld of ik eerder kon komen...  Helaas, geen plek natuurlijk. Ik wil gewoon AAN DE GANG! Dan maa met hormonen etc, als we maar op weg zijn.
Ik hoorde dat het best wel wat maanden kan duren voordat ze de juiste hoeveelheid hormonen hebben gevonden voor jouw lichaam.. :-(
Nou ja, we houden de moed erin he!!!

Liefs Lot

Hey Lot,

Ik heb toen inwendig onderzoek gehad. Er is ook een foto genomen van mijn eierstokken omdat ze dus vermoedde dat ze daar het pco sydroom in zag zeg maar. Daarna moest ik nog vijf buisjes bloed prikken voor allerlei hormoonwaarden en voor mijn schildklier. En mijn vriend moest idd zijn zaakje ook laten testen voor het geval het bij hem niet goed. Deze uitslagen gaan we volgende week bespreken en dan ook meteen de behandelmethoden. Ze zei dat het idd goed te behandelen was met hormonen en wat jij zegt heb ik idd ook gehoord. Maar ook dat er genoeg vrouwen met hormoonbehandeling in de vierde of vijfde ronde zwanger zijn. Nou dat heb ik er wel voor over hoor!! Iedereen wel denk ik.

Nou we spreken elkaar.

Kus Taat

Terug
Bovenaan