uitblijven menstruatie

Hai hai, ben ik weer even. Ik wel wel mijn bloed laten prikken op prolactine en schildklier, dat was allemaal goed. Verder nog nergens op getest. Jij bent al iets verder dan ik denk ik, ik zal wel weer bloed moeten laten prikken. Hoe laat heb jij je afspraak vg week donderdag? Ik om 13.45... Ik zit bij een fertiliteitsarts, jij ook?
Heb jij gelezen over de symptomen die passen bij PCOS? Ik wel, daar hoort bij acne, overbeharing, leerachtige huid, het komt vaker voor bij dikke vrouwen. Heb jij een of meerdere van deze kenmerken? Ik echt helemaal géén! Dat vind ik wel apart....
Ik kan me echt zo moeilijk een voorstelling maken van de dag dat ik een testje doe, en dat er op staat dat ik zwanger ben! En dan natuurlijk hopen dat het goed gaat... Het lijkt me eerlijk gezegd zo leuk om zwanger te zijn!!

Hoi hoi,

Ik heb om 14.40 uur een afspraak volgende week. Ik moet trouwens gewoon terug naar de gynacoloog. Ik heb wel een overeenkomst met de kenmerken zeg maar. Mijn gewicht is wat aan de hoge kant. Niet dat ik nou een tientonner ben of zo maar er mogen wel wat kilootjes af. De gyn heeft me dat ook aangeraden. En ik heb wel meer pukkels als voorheen maar dat komt waarschijnlijk doordat ik de pil niet meer slik. Verder heb ik eigenlijk ook  niet zo veel overeenkomsten. Op de foto van de echo waren wel duidelijke kenmerken te zien van pco. Je eierstokken vormen dan een soort 'kransje'. Dat was bij mij dus, en nog durfde ze niet met zekerheid te zeggen dat het pco was.
Ik kan me idd ook niet de dag voorstellen dat de test positief aangeeft. Maar ik ben er van overtuigd dat we allebei die dag gaan krijgen!!

Tot snel
Liefs Taat

Hoi Taat

Ik ben afgelopen dinsdag bij de HA geweest en zei vond het gelukkig nu ook tijd worden om door gestuurd te worden nara een gyneacoloog. Heeft zei voor mij gebeld en kon ik met een spoedplek 11 sept terecht dus nog erg lang wachten vind ik maar ja dat was al snel volgens het ziekenhuis. Ben wel erg nerveus ervoor ben zo bang dat ze iets ernstigs gaan vinden. Had jij dat niet toen je daar lag???

Jij hoeft niet meer zo lang te wachten nu he ben benieuwd zal duimen voor je

Ik heb nu eerst een afspraak bij een gewone gyneacoloog dus nog geen fertility dat wsa nu nog niet nodig wilden eerst oorzaak van het niet ong worden ontdekken

Was je alleen geweest of is je vriend/man ook meegeweest??

groetjes Nadia

Hoi,

Dit item spreekt me wel aan! Ik had donderdag ongi moeten worden...Ik ben altijd heel regelmatig ongetseld! We hebben al een prachtzoon van 9 maanden! Nu zitten we in de eerste ronde voor een tweede kindje.
Ben nu dus vijf dagen overtijd. ik heb drie testen gedaan...allemala negatief!
Hoe groot is de kans dat ik toch zwanger ben, maar nog niet genoeg hormonen heb aangemaakt?

Gr Roos

He meiden,

Overmorgen eindelijk naar het ziekenhuis..! Ik heb alleen iets HEEEEEL RAAAARS!!! Ik ben zondagmiddag out of the blue ongesteld geworden!!!!!! Snap er werkelijk helemaal NIKS meer van!! Gisteren was ik het ook de hele dag, vandaag vlgs mij bijna niet meer. Echt, ik begrijp er serieus geen snars van... Ik dacht zelfs (hoezo paranoide) eventjes... zal dat nou zo'n innestelingsbloeding zijn? Maar er kwam zoveel uit, dat ik die hooop maar snel over boord heb gegooid...!!!

Ik heb iig in beide eierstokken ook zo'n krans en aangezien mijn moeder het dus ook had, weet ik dat ik het ook heb. Alleen in welke mate, is het misschien wel heel makkelijk op te wekken of niet?

De eerste keer is mijn man mee gegaan en dat was wel heel fijn Nadia. Samen hoor je meer dan 1 persoon en het is toch een probleem van jullie samen. Fijn dat je door mag!

Taat, succes donderdag, ik hoor 's middags of vrijdags wel hoe het was he!!

Mamaroos, ik lees wel eens dat je hormoon niet meteen hoog genoeg is om te testen maar bij de meeste vrouwen is het wel hoog genoeg om te testen op NOD. Ik ben nog nooit zwanger geweest, dus ik weet het niet!

groetjes Lot

Hoi Lot

Van de ene kant toch ook wel weer positief dat je ong bent geworden of niet dan??

Moest je ook morgen naar gyneacool? Ben benieuwd

Ja denk ook dat ik mijn man meeneem de 11de inderdaad samen hoor je meer en wellicht stelt het me iets gerust. denk echt dat ik het in mijn broek doe van de zenuwen als ik dara lig en als ze gaan kijken ben zo bang dat er iets aan de hand is

Jij veel succes morgen

nadia

Hai Nadia,

Het is wel spannend natuurlijk, en grote kans dat je voor het eerst met je benen in die beugels moet gaan liggen voor ee inwendige echo. Maar serieus, dat stelt uiteindelijk niks voor! En het kan zijn dat je ook PCOS hebt, dan moet je wel bedenken dat 95% van de vrouwen met PCOS wel uiteindelijk zwanger wordt. Daar hou ik me iig aan vast! Niet te veel zorgen maken nog. Ben je vroeger wel ongesteld geweest?

Ik moet morgen naar de fertiliteitsarts in het ziekenhis op de afdeling gynaecologie. Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren en of we al meteen met een plan van start gaan. Ik hoop het wel!!

Ik laat het weten, groetjes Lot!

He Ladies,

Heb er twee erg lange werkdagen opzitten dus ik moest even wat bijlezen. Nadia, super dat je nu naar de gynacoloog kan. Probeer jezelf maar niet al te druk te maken. Ik was ook wel zenuwachtig de eerste keer maar achteraf is dat helmaal niet nodig geweest. Zoals Lot ook zegt, is de kans groot dat je een inwendig onderzoek krijgt. Idd ben de benen in de beugels!! Vond ik wel vreemd, een beetje genant misschien ook wel. Maar de gynacoloog heeft nu eenmaal voor dit vak geleerd en het waarschijnlijk al honderden keren gezien en gedaan. Niks raars dus. Mijn vriend is de eerste keer ook meegeweest. Morgen gaat ie ook mee omdat natuurlijk ook de uitslag van zijn zaadonderzoek bekend is. Eerlijk gezegd vind ik het voor morgen spannender dan de vorige keer. Ben nu zo benieuwd wat de uitslagen zijn, de vorige keer kon ze nog niet met zekerheid zeggen of het pco was dus dat uitsluitsel krijg ik morgen. En als het goed is wordt er over de behandelmethode gepraat. Nog even afwachten dus.

Lot succes morgen, ben erg benieuwd. Morgenmiddag of avond ben ik nog wel even hier. Dus jullie horen morgen iig hoe het bij mij gegaan is.

Dikke kus Taat

Terug
Bovenaan