uitblijven menstruatie

Hallo,

Nou 'gelukkig' maar dat je toch nog ongesteld bent geworden.. Ik was 20 juni voor het laatst ongesteld en was december vorig jaar gestopt, werd het gewoon regelmatig.
Vandaag maar even een test halen en kijken heb wel 3 keer al getest in de eerste 3 week overtijd maar daarna niet meer ivm teleurstelling.
Maar heb nu weer een cyclus overgeslagen.

Ik hou je op de hoogte!

Groetjes Daniella

Ps. Monique klusze :)

quote: daniella78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 11:04:26'));

Hallo,

Nou 'gelukkig' maar dat je toch nog ongesteld bent geworden.. Ik was 20 juni voor het laatst ongesteld en was december vorig jaar gestopt, werd het gewoon regelmatig.
Vandaag maar even een test halen en kijken heb wel 3 keer al getest in de eerste 3 week overtijd maar daarna niet meer ivm teleurstelling.
Maar heb nu weer een cyclus overgeslagen.

Ik hou je op de hoogte!

Groetjes Daniella

Ps. Monique klusze :)

Ik had het fout gelezen! Taat klusze!

Hee Taat en de andere meiden!

Jeetje, toch ineens ongi, dat had ik vorige week!! Dan sta je raar te kijken he, hahaha! I.i.g. flink klussen, wij vanaf deze week ook aan de bak voor de zekerheid. Donderdag moet ik weer terug voor een inwendige echo, ik hoop zooooo dat er een eitje rijpt!!!  
16 kilo is heel erg veel, maar wie weet voel je je straks veel lekkerder, dan is dat ook nog eens een extra leuke bijkomstigheid! Het is  het wel waard, dat scheelt natuurlijk. En het kan natuurlijk altijd zo zijn dat je eerder zwanger  raakt, hihihi.

Nadia en Partricia, ik hoop dat er bij jullie ook onverwachts weer RD opduiken!

We houden de moed erin, ik laat jullie zeker weten wat er donderdag  uitkomt. Spannend... Oh ja, temp. zit elke ochtend rond de 36,6 dus ik ben ook benieuwd wat ze daarvan zegt (ik dacht dat t hoog was). Zaterdag een feestje gehad en veel gedronken, toen werd ik wakker met 37 graden  haha. Die telt dus niet mee..

Succes weer deze week! groetjes Lot  

Hoi meiden,

Taat..super dat je ongesteld bent geworden!
Nu maar hopen dat je een eisprong hebt en zwanger raakt.

Nou, toch bijna iedereen hier ongesteld behalve ik...baaallll

Groetjes nadia

He Nadia, nog ff volhouden meid! Dan weet je tenminste hoe het er van binnen uitziet en kun je een plan trekken..
Ik heb na 4 maanden geen ongi een kuurtje primolut gekregen van 10 dagen, en daarna werd ik 'nep-ongesteld'. Soms weet je lichaam dan ineens weer hoe het moet. Nou, ik ben inderdaad 2/3 dagen ongesteld geworden, maar mijn lichaam pakte het daarna niet opnieuw op. Heb jij zoiets tussendoor gehad van je huisarts?
Ik vind het best bizar dat elke huisarts zo anders omgaat met dit soort verschijnselen...

Ik op naar donderdag de echo (en een ei hoop ik), Taat op naar  eind ongesteldheid en ei in de  maak en jij op naar  je septemberafspraak!  

Hoi Lot

Nee mijn huisarts staat daar niet zo positief tegenover tegen zon kuur om je ong op te wekken omdat dat weer hormonen zijn wil ze dat liever niet en mijn huisrats had dat ook met een gyneacoloog overlegd en die vond het ook beter om dat nog even niet te doen en eerst het onderzoek af te wachten

veel succes morgen met je echo en ik bid voor je

Taat hoe is het met je ong nog steeds aanwezig???

liefs Nadia

Hey,

Nou volgens mij is vandaag wel een beetje de laatste dag van mijn ongi. Ik had voorheen ook altijd 5 dagen ongeveer en nu dus nog steeds, dus das wel fijn. En nu maar hopen dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn...

Lot, succes vandaag en ik zie wel hoe het geweest is. Misschien dat ik vandaag nog even hier ben maar heb koopavond vandaag dus weet het nog niet.

Tot snel
Taat

Hee meiden, geen ei in de maak...  

Een eitje groeit max 2 mm per dag en de grootste was pas 1 cm en moet minimaal 2 cm zijn/worden, dus de komende 4 dagen krijg ik zeker geen eisprong. Maandag weer terug voor echo en dan paar dagen later weer + bloedonderzoek. Anders menstruatie opwekken en aan de hormonen.

Weet je, tegen beter weten in hoopte ik er stiekem wel op.. op een rijpend eitje. Nou ja, wie weet maandag want Taat, de wonderen zijn inderdaad de wereld nog niet uit!

Terug
Bovenaan