Hee meiden, daar ben ik weer. Even weggegweest aangezien ik er even iets minder mee bezig ben (soort van). Het is heel raar, ik ben minder bezig met 'zwanger worden' maar meer bezig met dat eitje, 2x per week naar het ziekenhuis gaan etc. Het duurt allemaal ook zo lang. Echt een vreemde gewaarwording, aangezien ik eerst zoveel met zwanger worden bezig was.
Anyway, vanmorgen dus weer geweest, afgelopen maandag ook. Er gebeurt dus inderdaad helemaal niks. Geen opbouw van het slijmvlies en geen eitje in de groei. En ik ben nu op dag 20 van "mijn cyclus". Nu moet ik net als jij Nadia, 10 dagen aan de Provera om ee ontrekkingsbloeding op te wekken en dan vanaf 3e dag ongi aan de Clomid.
Ik heb net ook bloed laten prikken en ik krijg dinsdag al de uitslag!!! Voor mijn gevoel gaat het da écht beginnen...
Taat, wat goed dat je nu al 4 kilo kwijt bent! Wat gaat dat snel zeg! Volhouden meid, ik vind het echt super knap. Wat ik je wel nog wil zeggen, is da je als je echt zou willen altijd in een ander ziekenhuis een second opion kan aanvragen. Die wil misschien wel al aan de slag mt hormonen naast je afvallen. Maar goed, misschien geeft het je wel rust dat je nu een traject hebt en duidelijkheid hebt.
Ik ga ook op zoek naa een nieuwe baa langzamerhand en ik denk dat dat op zich wel goed is om je gedachten te verzetten. Ik wil er niet zo MEGA mee bezig zijn de hele tijd, herkennen jullie dat? Vanavond ga ik weer eens lekker goed op stap met een vriendin, veel zin in!!
Nou meiden, ik ben er iets minder vaak verwacht ik, maar kom zeker elke week ff "langs", haha!
groetjes Lot