uitblijven menstruatie

Hoi Meiden

Lot dat is balen meid maar zoals je al zegt de wonderen zijn de wereld nog niet uit en blijf voor je duimen

En taat voor jou natuurlijk ook?? Hoe gaat het met afvallen??

Nadia

Nou Lot, hopen dat volgende week je ei gegroeid is dan!!

Afvallen gaat goed! Nu vier kilo kwijt in drie en halve week dus das wel goed!! En nu maar vol houden.

Slaap lekker allemaal.

Liefs Taat

Hey meiden,

Waar is iedereen?

Nadia, hoe was het bij de gyn vandaag? Omdat je nog niks hebt laten horen hoop ik echt dat je geen vervelend nieuws hebt gehad... Ik weet hoe ik me voelde zeg maar.

Daniella, hoe gaat het bij jou? Nog een test gedaan?

Lot, weet je al iets meer over je eitjes?

Met mij gaat het wel goed eigenlijk. Ben 6 dagen ongi geweest en nu maar weer afwachten wanneer de volgende komt.

Hoor wel weer van jullie.

Liefs Taat

Hoi Taat

Had nog geen tijd gehad om te schrijven pas om kwart voor 4 aan de beurt en pas 5 thuis erna meteen gaan sporten vandaar

Heb een inwendige echo gehad, en daarop was niks echt bijzonders te zien gelukkig. Alleen was te zien dat mijn eierstokken niet actief zijn nu. Waren als het ware aan het slapen. En wil ik ongesteld worden moeten die actief zijn. Nu heb ik meteen bloed moeten laten prikken en 1 oktober moet ik terug want dan zou pas de uitslag van de bloeduitslagen bekend zijn en als die goed zijn dan moet ik weer met de pil gaan beginnen voor ongeveer 10 dagen om mijn ongesteldheid op te wekken en als ik ongesteld ben dan moet ik rond mijn derde dag met een kuur van ongeveer 5 dagen met chlomid gaan beginnen om nog eens extra te stimuleren. en dan maar hopen dat mijn lichaam de draad vanzelf weer opppakt

Alleen kun je eigenlijk de bloedwaarden pas goed meten rond de derde dag van je cyclus dus hij weet niet of het nu bij mij kan maar wilde het proberen anders moet het nog eens opnieuw gedaan worden als ik van de pil ongesteld ben geworden.

Dus weer 3 weken afwachten dat vind ik zo vervelend waarom dat allemala zo lang moet duren dus denk dat het nog wel even zal duren voordat ik zwanger ben helaas. Als al niks uit die bloedwaarden blijkt

Weet jij wat ze dan allemaal testen?????

PCO dacht hij dat ik niet had omdat ik geen symptomen heb die daarbij horen. Hij zag wel wat eitjes zitten zei hij maar niet zorgwekkend.

Nou voor jou mara hopen dat je nu wel een cyclus hebt dan of dat je zwanger wordt van je eisprong nu???

Groetjes Nadia

He Nadia,

Bij mij duurde de bloeduitslagen ook zo lang. Drie weken is wel normaal daarvoor. Bij mij hebben ze allerlei hormoonwaarden getest met bloedprikken. Denk dat dat bij jou ook wel zo is. Ben wel blij voor je dat er niks verontrustend aan de hand is zeg maar. Als je die eierstokken wakker krijgt (en wakker kan  houden) dan komt het helemaal goed joh!

Bij mij is het maar weer afwachten. De komende tijd is het op goed geluk zeg maar...

Liefs Taat

Hoi Taat,

Ja laten we daar maar vanuit gaan, dat alles goed komt. Hoop blijven houden!
Ik duim voor je

liefs Nadia

Hee meiden, daar ben ik weer. Even weggegweest aangezien ik er even iets minder mee bezig ben (soort van). Het is heel raar, ik ben minder bezig met 'zwanger worden' maar meer bezig met dat eitje, 2x per week naar het ziekenhuis gaan etc. Het duurt allemaal ook zo lang.  Echt een vreemde gewaarwording, aangezien ik eerst zoveel met zwanger worden bezig was.
Anyway, vanmorgen dus weer geweest, afgelopen maandag ook. Er gebeurt dus inderdaad helemaal niks. Geen opbouw van het slijmvlies en geen eitje in de groei. En ik ben nu op dag 20 van "mijn cyclus". Nu moet ik net als jij Nadia, 10 dagen aan de Provera om ee ontrekkingsbloeding op te wekken en dan vanaf 3e dag ongi aan de Clomid.
Ik heb net ook bloed laten prikken en ik krijg dinsdag al de uitslag!!! Voor mijn gevoel gaat het da écht beginnen...

Taat, wat goed dat je nu al 4 kilo kwijt bent! Wat gaat dat snel zeg! Volhouden meid, ik vind het echt super knap. Wat ik je wel nog wil zeggen, is da je als je echt zou willen altijd in een ander ziekenhuis een second opion kan aanvragen. Die wil misschien wel al aan de slag mt hormonen naast je afvallen. Maar goed, misschien geeft het je wel rust dat je nu een traject hebt en duidelijkheid hebt.

Ik ga ook op zoek naa een nieuwe baa langzamerhand en ik denk dat dat op zich wel goed is om je gedachten te verzetten. Ik wil er niet zo MEGA mee bezig zijn de hele tijd, herkennen jullie dat? Vanavond ga ik weer eens lekker goed op stap met een vriendin, veel zin in!!

Nou meiden, ik ben er iets minder vaak verwacht ik, maar kom zeker elke week ff "langs", haha!

groetjes Lot  

hallo allemaal

ging vanmorge naar de wc en ja hoor was ongi geworden  vond het wel jammer maar ja het moest blijkbaar ff opgang komen was inmiddels al 3 weken overtijd.
maar ja   andere keer beter  .

Terug
Bovenaan