uitblijven menstruatie

Taat meid, erg jammer maar heel erg begrijpelijk! Ik vind dat je het al heel erg knap doet en voor jou komt die periode van hoop ook zeker weer! Heel veel succes met de laatste kilootjes en misschien is een second opinion naast het afvallen geen slecht idee?

Veel groetjes van Lot

Hoi taat

Inderdaad heel jammer maar heel begrijpelijk en hoop voor je dat je snel ook verder kunt met volgende acties

veel succes en wie weet tot snel

Nadia

Hee meiden, allemaal in de wachtstand he... Nou, ik ben op van de zenuwen. Ben ineens bang dat ik ongesteld ga worden, hoop zoooo da ik zwanger blijk te zijn. Dit weekend is HET weekend... Voel verder weinig, heel veel zenuwen en soms ongi gevoel.... Straks krijg ik de uitslag van mijn bloed, of ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad en of de juiste hormonen vrijkomen. Brrr, spannend allemaal...

Hoi Lot

En heb je de uitslag van het bloed al ben heel benieuwd

Ja inderdaad zit ik ook in de wachtstand ik ben maar aan het wachten of en wanneer ik een eisproong ga hebben zaterdag zou dag 14 zijn van mijn cyclus maar heb het gevoel dat ik dit keer weer geen eisprong ga krijgen en dat de clomid dus niet heeft aangeslagen heb het idee dat mijn eierstokken weer aan het slapen zijn. En dus ook dadelijk niet uit mezelf ong ga worden.

Ben zo bang er iets anders mis met mij is

Nou succes voor jou en hoor het wle hoe de uitslag was

nadia

BLOED WAS GOED!! Ik heb een eisprong gehad en de juiste hormonen zijn aanwezig in mijn bloed!! Dus ik heb echt kans gehad om zwanger te raken... spannend zeg!

Ben jij aan het temperaturen? Daaraan kun je toch echt zien of e een eisprong krijgt en ik heb mijn eierstokken of eisprong ook niet gevoeld hoor. Hou moed meid, ik had met 1e ronde Clomid een late eisprong, maar ik had er 1!

Op naar zondag, mijn NOD......  

Hoi lot

Oh dat is mooi voor je echt fijn. Welke dag heb je dan je eisprong gehad?? Ja zeggen met clomid tussen dag 17 en 19 zit??

Oh dan heb ik wlelicht ook weer hoop dat na 1 kuur clomid ik eisprong ga krijgen?? Maar denk je nu wle als je niet zwanger bent wta ik natuurlijk niet hoop dat ej wle weer regelmatig ong gaat worden???

want dat wsa jij toch ook niet he??

Oh dus jij gehad eisprong en niet gevoeld nou daar fleur ik van op ja

Ja ben aan het temperaturen ja had tijdesn ong steeds 36,8 of 36,7 maar wsa toen wel ook nog verkoudne en dus niet lekker en nu zit ik weer op 36,2 a 36,3 dus hoop natuurlijk binnenkort omhoog zie gaan

Maar wat heb jij gedaan met klussen elke dag of om de dag want als ik hoge temop heb ben ik te laat he en weet niet wleke dag ei ga hebben maar weet niet elke dag ook weer slecht is he
Succes

Nadia

Hee Nadia,

Ik had pas heel laat een eisprong, op dag 23 of 24. Net toen ze dachten, er gaat niks meer gebeuren ging mijn eitje toch heel hard groeien!

Hopelijk word ik niet ongesteld, maar indien toch dan blijf ik op de Clomid. Maar dat komt omdat ik PCOS heb, een afwijking in mijn hormoonbalans. Dus zonder Clomid gaat het bij mij niet lukken.

Temperatuur moet inderdaad nog omhoog bij jou en hoog blijven, maar het kan dus gewoon nog gebeuren hoor!

Succes en hou me op de hoogte! Wanneer terug naar arts?

hoi Lot, wat goed zeg dat je toch een eisprong hebt gehad. Nou ik zal gaan duimen voor je dat je niet ongesteld wordt het weekend ;-)

He Nadia voor ons gaat het ook nog wel gebeuren hoor. spannend hoor dat het al bijna zover is. gebruik jij ovulatietesten of alleen temperaturen?

Ik heb as zaterdag m;n laatste pilletje clomid. dan wordt het voor mij ook afwachten.
Had trouwens wel iets vreemds. ben deze week dus  ong. zondag avond begon het, ma en di erg heftig en woensdag dacht ik dat het weer over was, maar donderdag begon het gewoon weer. Heeft iemand dat ook wel eens gehad?

groet,sas

Terug
Bovenaan