uitblijven menstruatie

Hoi Meiden

Nou allemaal nog niet echt positief nieuws he balen zeg.

Ik zit vandaag op dag 24 dus heb ik nog hoop als ik hoor van Lot dat jij ook pas op dag 24 een eispring had dan gaan we zo maar klussen denk ik he???

Mijn gyneacoloog zei wel dat ik zonder eisprong ong kon worden wnat hij ging er al vanuit eerste ronde clomid niet zou lukken.

Dus hoop maar dat ik dit weekend en anders volgend weekend ong ga worden met of zonder eisprong en anders ook weer naar gyneacoloog terug en wellicht weer pil of provera en hogere dosis clomid

Echt moedeloos wordt ik ervan en vraag me ook steeds vaker af waarom moet dit mij overkomen. Maar ben gelukkig niet alleen dat scheelt een hoop vind ik.

Mijn man zijn zaad wordt nu bekeken krijgen we vijdag uitslag van hoop maar dat dat goed is anders nieuw probleem erbij en dat kan ik even niet erbij hebben

Groetjes Nadia

hoi lot, dank voor je berichtje. voelde me gisteren helemaal rot want ik had het idee dat het helemaal niet meer ging gebeuren voor mij deze maand. Dat het bij jou pas op dag 24 was geeft me weer een beetje hoop. Als je het over een cyclus van 37 dagen hebt, weet je een beetje waar je ongeveer rekening mee kan houden. Vour jou nog ong. 9 daagjes voordat je weer een kans hebt.

Nadia, weet je al of je een eisprong hebt gehad en hoe is het met de uitslag van het onderzoek van je man? Ik hoop dat je daar in ieder geval goed nieuws mee hebt gehad.

Heb vandaag weer een ovulatietest gedaan en  er kwam heel twijfelachtig en licht een beetje een roze streepje tevoorschijn (volgens m'n man was het inderdaad een heel licht streepje). Dat geeft weer wat hoop. Ik denk dat ik in het weekend toch heel wat testen ga "verspillen" en heel erg hopen dat het geen verbeelding is en het toch doorzet.

groet,sas

Hee meiden, en?? Nog nieuws, over zaadjes, eisprongen ed.?

Ik had zelf geen leuke dag donderdag. Was mijn eerste echodag op dag 14 van mijn cyclus en er was niks gegroeid... Toch zei ze niet de hoop op te geven omdat het nog kan gaan groeien! Dat hopen we dus, maandag weer terug... Wie weet heb ik weer rond dag 24 een eisprong, het kan!

Hee meiden, en?? Nog nieuws, over zaadjes, eisprongen ed.?

Ik had zelf geen leuke dag donderdag. Was mijn eerste echodag op dag 14 van mijn cyclus en er was niks gegroeid... Toch zei ze niet de hoop op te geven omdat het nog kan gaan groeien! Dat hopen we dus, maandag weer terug... Wie weet heb ik weer rond dag 24 een eisprong, het kan!

Hey, ff mijn slechte nieuws van me aftypen... Dag 18, net terug van echo en helemaal NIKS te zien.  We maken gewoon helemaal geen kans zo!  Als ik  geen eisprong krijg, voelt het ook nutteloos om  3x per week met  mijn benen in die beugels te  hangen, medicijnen te slikken en elke dag te moeten temperaturen!! Komende vrijdag weer terug maar ik ben nu echt ff de hoop verloren. Volgende week dinsdag bepalen we of we gaan afbreken, dan ben ik alweer 28 dagen in mijn cyclus, dan nog 10 dagen Provera en dan pas ongesteld. Echt om moedeloos van te worden.

Dit was een aardige klaagzang he? Sorry

Hopelijk jullie beter nieuws??!!

hallo iedereen,

ik ben nieuw hier maaar volg jullie al een tijdje...en heb ongeveer een beetje dezelfde problemen. k heb pco (zomaar opeeens) en ben nu dus voor het eerst aan de clomid gegaan. zat zaterdag op dag 13 van de cyclus maaar de eitjes waren nog geen eens een cm, dus dat schiet nog niet erg op!
irritant dat   het allemaal zolang duurt, maar ja het is beter dan niks weten en steeds maar niet zwanger worden. Want wij, mn man em ik, zijnt al 10 mnd aant proberen. en nu weet ik tenminste hoe het ervoor staat. nu moet ik woensdag weeer gaan kijken of ze gegroeid zijn...slome pokke eitjes.
maar ik hoop dat het bij jullie allemaal een beetje lukken wil en het komt vast ooit nog wel eens goed!!!
Zelf probeer ik er niet te veel aan te denken enzo, maar gewoon van het leven en van het leven met mn man samen te genieten. Straks heb je misschien kids en heb je al die tijd samen  verpruts met druk maken denk ik dan maar... soms... makkelijker gezegd dan gedaan he?
nou later he
groetjes
jahoe

he Lot, dat is erg balen zeg. Ik weet hoe je je voelt.  Al dat lange wachten voor niets. Het was vorige keer toch veelbelovend. krijg je dan clomid in een hogere dosis als het niet doorzet? Geeft niet hoor, je mag hier lekker klagen. We zitten hier in hetzelfde schuitje.

Hoi Jahoe, leuk dat je er ook bij komt (nou ja, niet de reden dan). Het is in ieder geval beter dat je weet wat er aan de hand is, dan ben je ook niet zo teleurgesteld als je weer de zoveelste zwangerschapstest doet en je niet begrijpt waarom het niets wordt. Ik heb dat ook gehad en dan is het iedere keer toch weer een teleurstelling. Het is inderdaad wel moeilijk dat het allemaal zo lang duurt, maar je bent in ieder geval op de goede weg. In ieder geval kun je met de juiste behandeling ook zwanger worden. ben benieuwd of de behandeling aanslaat. ben jij ook met 50 mg clomid bezig?

Dan ga ik ook maar ff klagen. Het lijkt erop dat het bij mij ook niets wordt. Ik heb nu al zo'n 6/7 dagen een licht streepje op m;n ovulatietest, maar ik heb nog geen dikke tweede streep kunnen vinden. Het lijkt erop alsof er wel wat gestimuleerd wordt, maar niet doorzet. Helaas heb ik daar ook geen bevestiging van want ik ben niet onder controle. Ik heb dan ook geen idee hoelang ik nog moet wachten op m'n menstruatie. Het lijkt erop dat ik ook weer aan de provera zal moeten. Weet iemand misschien of je kunt testen (misschien een bloedtest ofzo) of je een eisprong hebt gehad?

hoe gaat het met jou Nadia, weet jij al wat meer?
groetjes, sas

Hallo allemaal,

Wat een opluchting om dezelfde verhalen hier te mogen lezen. Ik heet Sanne, 29 jaar. Ik heb ook een erg onregelmatige menstruatie. Wisselend van 37-45 dagen en nu ben ik voor het laatst 20 augustus ongesteld geweest, juist 86 dagen geleden! Ik heb eind oktober en 2 weken terug een test gedaan....helemaal niks. Ik voel me ook niet anders, dus denk niet aan een zwangerschap. Ik vind het alleen een beetje eng allemaal. Het idee dat ik zo onregelmatig ben, een ovulatie, als ik die al heb, is niet te berekenen. En al helemaal duur via de testen die er voor zijn. Ik kan een verwijsbrief krijgen voor de gynaecoloog, maar weet niet zo goed wat me dan te wachten staat. Ik ben in februari gestopt met de pil,  na 12 jaar te hebben geslikt.
Kan iemand me helpen, iets meer vertellen......Ik leef met ieders verhalen mee en hoop snel goed nieuws te lezen, al is dat pijnlijk....

X Sanne  

Terug
Bovenaan