uitblijven menstruatie

Site doet nog raar!

Gister ongi geworden, was enorm verdrietig. Nu weer 38 dagen wachten, zo lang duurt mijn cyclus. Aaarrgghh.

Succes meiden!

Hallo Meiden

Eindelijk kan ik weer even schrijven maar doet het maar af en toe afgelopen dagen deed hij niks

Lot wat balen voor je dat je ong bent geworden maar hoop blijven houden en op nara de volgende ronde je weet in ieder geval wle dat clomid bij jij helpt

Ik heb op dit moment een dipje. Afgelopen vrijdag zei mijn zus dat ze een mailadres had van iemand die deed pendelen en zei had gevraagd of ze konden zeggen wat het geslacht van haar kindje werd. Zegt ze tegen mij doe jij nog eens vragen wanneer zwnager wordt kun ej kijken of andere 2 meiden gelijk hadden wnat hetb het al 2 keer egdaan op deze site en kwam er uit oktober november 2007 dus had nog iets hoop. Ik toch weer benieuwd en haar gemailed binnen 10 minuten kreeg ik antwoord terg. Mijn hart ging tekeer toen ik mail opende. En toen ik begon te lezen sprongen me de tranen in mijn ogen. Ze had gevraagd of ik zwnager kon worden en had die pendel geantwoord NEE en had ze toen gevraagd of het mbv een arts zou lukken en had hij JA gezegd en toen had ze gevraagd wanneer en had die gezegd tweede helft 2008. Nou ik vind dit zo eng en geloof er best in al hoop ik niet uitkomt. Ik had niks gezegd dat ik bij een gyneacoloog liep enzo dus en hoe weet die dan dat ik uit mezelf niet zwanger kan raken wnat dat klopt heb die clomid nodig of meer zelfs. Maar zo alng weg is dat nog eind 2008 is het kind van mijn tweelingzus al bijna 2 jaar en krijg ik pas mijn eerste wilde zo graga met 28 jaar een kindje krijgen.

Weet moet blij zijn als ik het al mag worden maar weet nu dat ik nog zon lange en stressvolle weg te gana heb bah.

Zit nu op dag 15 van mijn cyclus maar merk nog niks van een eisprong en heb het idee dat alles weer stil ligt heb ook bijna geen afscheiding enzo

En mijn temp is nog steeds laag ja ovulatietesten doe ik niet is me te lastig

Nou sorry voor mijn gezeur maar moest dit even kwijt

Groetjes Nadia

Hoi lot, balen zeg dat je ongi bent geworden. Ik weet dat het weer lang wachten wordt, maar het kan gebeuren. Houd je daar aan vast.

Hoi Nadia, Dat is zeker niet leuk om te horen maar hecht er niet teveel waarde aan. Wie weet werkt de clomid en is het deze maand nog raak. Blijf hopen.

Ik blijf ondertussen ook hopen. De clomid kuur zit erop en nu is het afwachten of ik een eisprong krijg. Ik gebruik wel die ovulatietesten en het is vrij eenvoudig.  Je vangt urine op in een potje doet het staafje erin voor 5 sec en wacht tot er een teststreepje te zien is. Als je een eisprong hebt moet er een tweede streepje te zien zijn.

Nu dus wachten op een tweede streepje.
groet,sas

hoi meiden,

hoe is die met jullie?

met mij gaat het iets beter.

Heb het gevoel dat ik vandaag weleens mijn eisprong zou kunnen hebben.
of ik verbeeld me dit. heb opeens afscheiding en een raar gevoel in mijn onderbuik.
een gevoel dat je ook hebt als je ongesteld moet gaan worden. zou dit een eisprong kunnen zijn? ik heb er namelijk geen ervaring mee, en dit zou dan mijn 1e keer zijn.
morgenvroeg weer tempen en dan hopen op een hoge waarde. maar ben bang voor een teleurstelling. ik laat morgen wel iets weten.

groetjes nadia

goedemorgen allemaal,

helaas...geen eisprong gehad als ik mijn temperatuur moet geloven.
had echt hetidee dat ik em gisteren had.
nu weet ik dat ik geen eisprong ga krijgen deze ronde.     balen...
nu maar hopen dat ik wel uit mezelf ongesteld ga worden.

groetjes nadia.

hoi nadia dat is balen zeg. Op de hoeveelste dag zit je nu in je cyclus? Ik heb gehoord dat je eisprong met clomid vaak iets later is. misschien geeft dat nog wat hoop. Volgens mij is het trouwens zo dat als je geen eisprong hebt je ook niet ongesteld wordt. ik weet niet zeker of dit klopt hoor. Misschien weet iemand anders  dat?

Bij mij is het nog steeds afwachten en ik heb tot nu toe steeds negatieve ovulatietesten gehad. Ik begin ook steeds  meer de hoop te verliezen dat ik deze maand wel een eisprong krijg. (het kan nog wel) Als dat niet het geval is zal ik eerst weer een afspraak bij de gyn moeten maken, dan weer 10 dagen provera, afwachten tot ik ong. wordt en dan weer aan een hogere dosis clomid moeten. Dan ben je al zo weer een paar weken verder voordat je "cyclus" weer begint. wordt er een beetje moedeloos van als ik er aan denk.

In de tussentijd probeer ik maar m;n gedachten te verzetten met leuke en andere dingen om zo m'n tijd door te komen (wel erg moeilijk). Ik wordt er helemaal depri van als ik er steeds aan denk.

Lot hoe is het inmiddels met jou?

Oja nog een vraagje. Hoelang kan een cyclus duren? hoe lang moet ik wachten voordat ik weet of ik ongi wordt? 4 weken?

groet,sas

Hee meiden,

Verlies geen hoop. Ik had pas op dag 24 een eisprong! Daardoor was mijn cyclus ook 37 dagen, maar een eisprong is een eisprong!

Als je geen eisprong hebt, word je niet ongesteld. Op een gegeven moment wel, maar dan duurt het weer heel lang. Dus dan moet je Provera vragen.

Ik zit op dag 12 van mijn cyclus en heb donderdag mijn eerste echo weer.

Succes meiden!

Terug
Bovenaan