uitblijven menstruatie

Hoi Meiden

Ik heb even geen tijd gehad om iets te schrijven maar zla jullie even op de hoogte brengen.

Wat jammer dat ik lees dat bij jou Lot en Sas er niks gebeurd raar he zeker bij jou Lot omdat na eerste kuur clomid er wel een eisprong heeft plaatsgevonden dan nam ik ana na nog een dosis hormonen het zeker moest lukken.

Ik zelf zit nu op dag 33 van mijn cyclus en heb al 9 dagen een hoge temp 36,7 of 36.8 normaal bij mij is 36,3 op internet geeft hij dus ook aan als ik waardes in grafiek heb staan dat ik vorige week woensdag mijn eispring gehad zou hebben ( heb niks gemerkt helaas) die dag hebben we dus niet geklussed dus balen wel dag ervoor maar ook niet erna omdat we dachten toch gene eisprong meer ging krijgen zou dus op dag 25 zijn geweest.
Nu dus afwachten want klopt het dat als eisprong is geweest dat je dan na 14 dagen ong moet worden of zwanger bent???

Zwanger ben ga ik niet vanuit maar als ik uit mezelf ong zou worden zou ook al mooi zijn dan kan ik ana tweede kuur clomid beginnen.

Duurt alleen allemaal erg lang he maand lijkt maar niet om te gaan

Mijn man zijn uitslag was op zich goed 57% had hij en 60% was goed maar dokter zei daarover gene zorgen hoefde te maken kon wisselen per dag en zt tijd tussen lozing en testen enz

Nou dat is mijn stand van zaken

ik duim vor jullie

liefs Nadia

Hoi Sanne, je mag altijd meekletsen hier, niet het leukste vertrekpunt maar we hebben wel wat aan elkaar en t is gezellig! Je verhaal klinkt bekend en als ik in jouw schoenen stond zou ik graag meer duidelijkheid willen en wel naar de gyn gaan. Wat je daar kan verwachten? Ze gaan je vragen stellen over hoe je ongesteld was voordat je aan de pil ging en hoe dat nu gaat. En ze gaan zeer waarschijnlijk ook een inwendige echo doen, wat echt niks voorstelt vind ik zelf, behalve dat je met je benen in die beugels moet. Maar jij, zij zien zo 20 vrouwen op een dag, dat is 100 per week dus voor HUN is dat niet raar! Zo'n inwendig echo apparaat is niet pijnlijk en niet groot en het duurt maar een paar minuten en dan ben je alweer aangekleed. Nou, we horen graag wat je gaat doen, succes hoor!

Sas, bij jou ook balen... Waarom ga je niet terug gaan naar de huisarts met dit verhaal? Volgens mij kun je aan een bloedtest wel zien of je een eisprong hebt gehad, maar dat weet ik niet zeker. Ik denk dat je dan wel snel moet zijn. Op welke dag zit je?

Ik ga morgen weer. Heb zelf weinig hoop maar aan de andere kant vind ik dat geen goed uitgangspunt... Ik zelf denk idd Provera en dan aan de 100 mg. Jammer, had t graag met 50 mg afgekunt, maar het is niet anders.

Oh meiden, ik hoop zo op zwangerschappen voor ons!!!!

Hee Nadia, we hebben tegelijk een berichtje getypt. Wat GOED dat je een eisprong hebt gehad!!! Jippie, goed nieuws! En geen zorgen, de dag ervoor klussen is juist PRIMA! De zaadjes doen er best lang over om op de plek van bestemming te komen en ze leven 48 uur. Dat zit dus wel goed. Je moet idd over ongeveer 14 dagen (niet) ongesteld worden vanaf je eisprongdag. Dat wachten duurt ontzettend lang vond ik, maar jij bent al op weg. Nou meid, ik duim voor je, spannend!!!

heb ik net een enorm verhaal getypt, plaatst ie m niet.... grrrrrrrrr
nog maar een keer dan::
nadia de dag er voor is supergoed man.... nu die zaadjes nog een beetje zwemmen en alles komt goed!!!
sas balen dat er nog niks gebeurt, k voel met je mee want zit int zelfde schuitje. nl op dag 17 nog steeds geen eitjes gegroeid. moet maandag (dag 22 ) nog een keer enals dat niks is weer overnieuw beginnen en een dubbele dosis clomid. 2 pillen per dag in plaats van 1... als dat maar geen elftal wordt...hihi ( weet niet hoeveel mg zezijn eigenlijk)
san als ik jou was zou ik zeker naar de gyn gaan. k zag er ook tegen op maar het viel reuze mee en ik weet wat er aan de hand is en er wordt aan gewerkt. niks dan voordelen.
we horen het wel he
ennuh moed houden allemaal he?! het komt vast wel goed!!!!
later
jahoe

hoi marjootje

Ik  probeerde zwanger te raken  toen ik 20 jaar was.  

Maar helaas lukte het niet zo snel.

Ik was bijna 22 jaar toen ik zwanger raakte,

Zelf vind ik het prachtig om jong moeder te zijn.

Ik ben 26 jaar en mijn zoontje is 4 jaar.

En ben al bezig voor tweede.

Heel veel succes   verder.

Groetjes
Silina

Hallo

Nou ben erg zenuwachtig wordt gek van het wachten. Zit nu op 12 dagen met een hoge temp en nog geen ong voel ook nog niks. maar voel me ook niet zwanger.

Hoop maar dat er iets gebeurd want als ik niet zwanger ben en niet ong wordt vind ik het wel heel vreemd hoe opeens dan die hoge temp kan

Wanneer zou ik kunnen testen denken jullie dit is zo slopend he. Van de ene kant weet ik wel zeker niet zwanger ben maar iets hoop heb je toch raar he

dit moest ik even kwijt

groetjes nadia

hej nadia waarom weet je zeker dat je niet zwanger bent? volgens mij kan het best. een test kun je al doen als je 1 dag overtijd bent, maar dat is tuurlijk lastig als je een onregelmatige cyclus hebt. volgens mij kun je het beste rustig afwachten, maar ik begrijp dat dat ook precies het lastigste voor je is.

zelf ben ik gister weer naar de gyn geweest. (heb tot nu toe steeds een andere gehad) mare die eitjes waren voor geen cent gegroeid... het zijn er wel erg veel maar allemaal klein. dus nu moet ik aan de provera ofzo en dan aan een dubbele dosis clomid. bleh. maar ja niks aan te doen he t komt vast nog wel eens goed! soms moet ik er wel steeds aan denken want iedereen in mijn omgeving is zwanger en krijgt babies. ik doe mn uiterste best het ze van harte te gunnen maar je wordt steeds met je neus op de feiten gedrukt he?!

ennuh nadia; relaxe, take it easy
succes verder allemaal he
doei

Hee Nadia, mijn arts zegt dat je 14 of 15 dagen nadat je tempertauur omhoog is gegaan een test kan doen. Dus dat helpt. Verder kán het zo zijn dat je zwanger bent en niks voelt, een aantal vriendinnen van mij hadden dit ook. Aan de andere kant kun je ook gewoon ongi worden, dat is balen natuurlijk maar dan is het wel een begin van een goede cyclus.

Jahoe, balen dat je eitjes niet groeien. Ga jij nu naar 100 mg? Ik de volgende ronde ook, ik ben benieuwd.

Sas, hoe staat het bij jou, een eisprong gehad denk je?

Ik heb weer een héél apart verhaal... Bij mij wilde niks groeien deze maand, en afgelopen vrijdag was mijn eitje toch gegroeid naar 13 mm. Zit op dag  27 (!!!)  vandaag en nu is mijn eitje 19 mm, dus ze verwachten dat ie wel gaat springen de komende dagen! Vandaag een samenlevingstest gehad (en meteen mijn 30gers uitstrijkje laten doen), helaas gaf dat geen goede uitslag. Wel zaadjes maar ze bewogen niet. Nu morgen weer en anders overmorgen weer! En dus verplicht de avond daarvoor aan de slag.. Dat is niet heel erg natuurlijk, maar best een beetje raar op dokters orders. Nou ja, even doorzetten, hopen dat mijn slijm wel goed is voor die speedys!

Overigens, hebben jullie ook last van onderhuidse pukkels van de Clomid? Ik op mijn kin, echt NIET grappig meer! Echt formaat Himalaya.. En pijnlijk en paars, grrrrrrr!

Laat ff horen hoe het ermee staat!

groetjes Lot

Terug
Bovenaan