hoi allemaal,
nou bij mij is er niet veel gebeurd. Heb weer een afspraak bij de gyn gemaakt voor morgen. Zal waarschijnlijk wel opnieuw provera en clomid krijgen. Zat het afgelopen weekend weer flink in de put omdat alles tegenzat (en dan niet alleen dit maar nog veel meer), maar gelukkig gaat het nu wel weer. Ook weer een vriendin gezien die heel makkelijk zwanger werd. Dan baal je natuurlijk weer dat het bij jou zo moeilijk moet gaan en is erg confronterend. Maar aangezien verder niemand het weet probeer je maar weer een smile op te zetten en te doen alsof er niets aan de hand is en thuis barst je dan weer in huilen uit. Julie kennen het waarschijnlijk allemaal wel.
Lot, dat is ontzettend balen zeg. Heb je eindelijk (bijna) een eisprong krijg je dit weer. Het schijnt zo te zijn dat als je man slecht zaad zou hebben, het goed is als je iedere dag klust. Dat schijnt ten goede te komen aan de kwaliteit van het zaad. Ook moet ie erop letten dat ie niet in een heet bad gaat zitten, maar dat weet je waarschijnlijk wel. Zal inderdaad een beetje gek zijn op dokters orders, maar het is maar wat je er zelf van maakt he

By the way, ik heb al vanaf dat ik ben gestopt met de pil ontzettend veel last van pukkels. minstens 2 die pijn doen tegelijk, en als ze eindelijk weer wat minder worden komen er weer nieuwe op. Die mannen hebben het eigenlijk maar makkelijk he. Tot nu toe heb ik trouwens geen extra bijwerkingen van de clomid ondervonden.
Jahoe, ik zit nu op 50 mg. als dit voor jou ook de eerste ronde met clomid is zal dat bij jou ook wel het geval zijn. ik denk dat ik de volgende keer ook een dubbele dosis zal krijgen. zo te horen ben jij wel onder controle (mbt de groei van je eitjes) dus kun je in de gaten houden of er meer dan 1 eitje groeit en dus ook een grotere kans hebt op een tweeling. Ik denk dat het niet zo snel zal gaan hoor
Nadia, spannend hoor ik zal voor je duimen. als het goed is moet je met ong 2 weken wel wat op zo'n test kunnen zien. (heb ik gehoord) Ik zou me niet meer in kunnen houden hoor. En dan te bedenken dat je eerst dacht dat je deze maand nog geen kans zou krijgen. ik hoop het zo voor je dat je zwanger bent.
Sanne, ik hoop dat je aandurft om naar de gyn te gaan. Het is echt niet eng hoor en het helpt helemaal als je man/vriend mee is. by the way: ik gebruik de dipstick ovulatietesten van sensitest en die zijn niet zo extreem duur als die in de winkels hoor.
Ben trouwens ook wel benieuwd wat zo'n samenlevingstest nu precies is en hoe je dat moet doen.
Nou het is weer een heel verhaal geworden, maar ik had jullie ook al te lang niet op de hoogte gesteld.
groetjes,sas