uitblijven menstruatie

Hallo Meiden

Nou vandaag hele downdag en huildag gehad. Gelukkig waren ze op het werk heel lief voor me. Ze weten ook van mijn problemen af ben daar heel open over.

Maar nu was ik net op de badkamer en heb via fertilityfriend gelezen dat je makkelijkst slijmafscheiding kunt testen als je inwendig ( ja soory voor de datails) met een vinger langs je baarmoedermond gaat dat doe ik dus geregeld en werkt echt. Nu deed ik dat net dus ook en tot mijn verbazing zag ik bloed in het slijm.

Met afvegen heb ik nog niks maar wellicht dat het nu los ana het komen is en ik ong ga worden. Ik hoop het maar dan kan ik mijn telefonische afspraak met mijn gyneacoloog van morge afbellen. was ook al zo dom. konden me niet meer inplannen pas 13 december plek ik zo is te lang moest bellen enzo gezegd tegen assistente en zie ze ja je kunt wel telefonisch met hem spreken. Maar als ik niet ong ben dan zou ik graag interne echo weer hebben dat had ik hem morgen dan ook gezegd moet hij maar tijd voor mij maken.

Nou en morgenvroeg bloed prikken bij de huisarts voor mijn stuitje kijken ontsteking daar zit hoop niet wnat dan krijg ik antibiotica en mag ik niet zwanger raken

nou dit moest ik even kwijt

PS zou ik dus cuclus van 41 dagen hebben gehad hoop na 2de kuur clomid korter is

wel raar Jahoe dat gyneacoloog al na 22 dagen met provera start???

Liefs nadia

quote: jahoe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-11-2007 08:46:52'));

hallo allemaal!

lot cool voor je van die bewegende zaadjes lijkt me ook een super grappig gezicht...nu nog het juiste moment he?!

nadia ik hoop echt voor je dat je een eisprong gehad hebt!!! maar zit jij nou aan de clomid en wordt je wel uit jezelf ongi??
ik krijg provera om dat te worden.

sas volgens mij heb ik de afgelopen keer inderedaad 50 mg gehad en nu 100. maar ik vind het wel een beetje vreemd dat jullie cyclussen hebben van 41 dagen enzo en ik zat op dag 22 en nog geen eitjes gegroeid en kon gelijk weer aan de provera en dan weer clomid. wat ik ook raar vind; de vorige keer kreeg ik duphaston en nu provera en de gyn zei dat het niks uimaakte maaar de vorige keer zei een andere dat ik beter duphaston kon omdat ik daar al van in een dip zat en dat bij duphaston het minste last van heb. maar ja het zal wel we zien het wel he.
inderdaad balen als het bij anderen gelijk de 1e keeer en zo al raak is terwijl jij al tijden zit te tobben. grrrrrr

hopelijk krijg ik deze ronde wel rijpe eitjes. ik zou een 2ling trouwens nog niet zo'n ramp   vinden maar het moet geen 11tal worden natuurlijk!! mijn man zn zaadjes zijn trouwens helemaal in orde en dat is al weer een hele gersuststelling.
nou de groetjes allemaal he

jahoe

Hoi Jahoe

Ik ben in maart gestopt met de pil en sinsdien niet meer uit mezelf ong geworden. Na half jaar naar gynecoloog geweest en echo gehad was niks mis enzo bloed geprikt en in orde en ben toen erna 10 dagen weer treug aan de pil moeten gaan en daar ong van geworden en toen op derde dag met clomid gestart 5 dagen en ja nu zit ik op dag 40 van die cyclus en heb ik hoop eisprong heb gehad op dag 25 en nu dus ong wordt

nadia

Meiden, hoe is het? Mijn wachtweken zijn weer zoooooo traag en ik maak mezelf weer lekker gek! Ik kan mijn gedachten erover maar niet uitschakelen en ik denk dat ik me daarbij maar moet neerleggen. Gisteren 'dacht' ik iets te voelen in de zin van: een vreemd gevoel wat echt 14 uur aanhield links en rechtonder mijn baarmoeder, bij mijn liezen. Vandaag echter: helemaal NIKS, en mijn tepels waren gisteren ietsiepietse gevoelig en vandaag ook helemaa NIET. He zou zo fijn zijn als je na 1 week al mocht testen ipv 2!!!

Hoe is het met jullie??!!

hallo dames,

Ik ben nieuw hier dus zal mij even voorstellen. Mijn naam is kelly en ben sinds een half jaartje gestopt met de pil. Ben met 15 jaar begonnen met de pil omdat  mijn menstruatie toen al uitbleef...hadden gehoopt dat ik door het gebruik van de pil een normale cyclus  zou krijgen maar helaas. Ben sinds juni maar een keer ong geworden.

Omdat mijn cyclus vroeger al niet normaal was ben ik nu al onder beh. bij de gyn. Ben deze week begonnen met het gebruik van chlomid. Lees dat enkele van jullie ook al bezig zijn met chlomid. Hebben jullie last van bijwerkingen?

Vind het fijn jullie verhalen te lezen wetende dat ik niet de enige ben met dit soort problemen. Hoop dat ik met jullie mee mag kletsen...

groetjes k

Hoi Meiden

Welkom Kelly en zeker mag je meekletsen. Helpt enorm en elkaar kunnen we wat tips geven.

Lot: Oh spannend dus ja vind ik ook tijd na eisprong 2 weken zo lang en inderdaad ga je vanalles voelen.

Ik heb vandaag mijn laatse clomidtablet gehad ne nu weer afwachten of en wanneer ik een eisprong ga krijgen hoop zo weer een kans mag hebben deze ronde en wat kortere cyclus krijg

heb wel maar heel weinig en korte ong hele vreemd

Morgen weer terug naar ziekenhuis voor mijn stuitje uit de fotos en bloed prikken was gelukkig niks te zien morgen krijg ik een echoscopie bij een polychirurg ben benieuwd wat precies inhoudt. en gaan ze kijken wat de dokter had gevoeld of aambei is of wat anders. Best eng vind ik hoop niks ernstigs is.

Nou iedereen veel succes

liefs Nadia

Nadia, succes! Laat je het even weten? Heb jij wel een zwangerschapstest gedaan na die rare ongi of niet?

Ik voel echt helemaal niks meer, en tot volgende week woensdag duurt nog zoooo lang! Mijn cyclus is ook zo lang, 41 dagen pffft. Maar ik blijf op 50 mg Clomid de komende ronde (hopelijk komt die er niet!!)

x

Hoi Lot

Nee heb wel voor de ong getest maar erna niet ben niet zwanger.

Oh ja ik ook 40 dagen vorige keer hoop nu op korter ja mijn gyneacoloog wilde nu al naar 100 maar wilde ik niet dus nu ook nog 50 gehad

vanavond bij de chirurg geweest voor mijn stuitje en blijkt dus dat mijn staartbeentje llos zit oftewel gebroken is. Helaas kunnen ze er niks aan doen en moet ik dus hopen dat het vanzelf geneest maar zou heel lang kunnen duren

Liefs Nadia

Hoi allemaal,

Was nog niet in de gelegenheid geweest om weer eens op 't forum te kijken (veel te druk). Ik ben inmiddels weer bij de gyn geweest en heb nu weer provera en clomid 100 mg gekregen omdat er helemaal niets gebeurde. Dus weer lang wachten voordat we misschien een kans hebben. Als ik het allemaal uitreken hebben we pas in januari weer een kans. Gelukkig is december erg druk en gaat de tijd dan ook erg snel. Hopen maar dat dit werkt.

Spannend hoor Lot. Ik ben voor je aan het duimen. Ik denk dat ik niet zou kunnen wachten en stiekum al een test zou proberen. Kun je a.s. woensdag al testen?

Nadia, erg vervelend, maar je hoeft gelukkig niet aan de antibiotica dus je kunt gewoon blijven proberen. Dat is dan weer iets positiefs. Ik hoop dat je niet teveel last hebt van je stuitje. En je hebt in ieder geval een eisprong gehad. Dus wie weet is het deze keer wel raak.

Hoi Kelly, klets gezellig mee hoor. Ja er zijn er meer aan de clomid. Dat sterkt je weer dat je niet de enige bent nietwaar. Ik heb vorige maand 50 mg gehad en geen bijwerkingen gehad, maar helaas heeft het ook niet geholpen. Deze ronde ga ik 100 mg proberen.

Jahoe, hoe gaat het met die 100 mg? Heb je last van bijwerkingen en gebeurt er al wat?

groetjes,Sas

Terug
Bovenaan