uitblijven menstruatie

Hee Sas, Nadia en de andere meiden,

Slecht nieuws... ongi geworden. Vinden jullie het ook zo vermoeiend in je hoofd? Ik wil zo graag dat ik wat meer afstand kan nemen. Elke 4 dagen naar het ziekenhuis vind ik zooo veel minder erg dan die 2 wachtweken. Voelde dit keer 1,5 week lang een gek gevoel in mijn liezen, dus ik dacht...zou het?  Testen op Sinterklaas, dat zou leuk zijn! En dan tegen de familie vertellen met kerst, als een bijzonder cadeautje! Ik zag het helemaal zitten... We willen het zo graag, het is zo jammer. Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat ik ooit zo'n positieve test in handen krijg..  

Ben ook erg vroeg ongi, als dat dan maar weer niet erg is? 11 of net 12  dagen na eisprong!

Ik ben het gisteravond geworden, vandaag pas echt dus reken vandaag maar als 1e dag. Woensdag weer aan de 50 mg Clomid. Fijn dat de feestdagen eraan komen, ga ook gewoon gezellig feesten!

Sas, wanneer begin jij aan de Clomid deze keer?

Nadia, ben jij ooit op de stuitje gevallen? Hopelijk heb je er idd niet zo veel last meer van, wel vervelend hoor. Waar zit jij nu in je cyclus?

Ik hoef pas terug op dag 21 van mijn cyclus, dus zal wel niet heel veel te vertellen hebben de komende 3 weken. Lees wel mee hoor. Onze poli in t ziekenhuis gaat 2 weken dicht, gelukkig zit ik op dag 21 net daarvoor!

Nou meiden, succes allemaal. Het is me wat he.... Gun het ons allemaal zo!

groetjes Lot

Hoi Meiden

vervelend forum doet weer raar.

Sas vervelend dat de clomid de vorige keer niet geholpen heeft. ik duim
voor je dat het deze keer wel lukt en dat 2008 een goed jaar zal worden

Lot oh wat rot voor je kan me het zo voorstellen zit met hetzelfde kan
het ook niet uit mijn hoofd zetten. ben er ook elke dag mee bezig
ondanks dat ik weet dat het niet goed is en droom er ook al van dat ik
wellicht nu dan nog voor de kerst een positieve test in mijn ahnden heb
en dan een mooi kerstcadeau zal krijgen.

Zit nu op dag 12 van mijn cyclus vandaag veel slijmafscheiding hoop
goed teken is en wellicht deze cyclus eerder dan dag 25 ene ei ga
krijgen als ik hem al ga krijgen.

Maar ja zei gisteravond ong geworden dan is dat dag 1 dus zou je morgen
aan clomid moeten beginnen. Mijn gyneacoloog zegt dat elk spoor van
bloed ook al is het laat savonds als dag 1 telt.

liefs nadia

Nadia, ik hoop dat je dit leest ondanks de problemen op de site, grrrr.

Ik ben het zondamiddag een beetje geworden, met name oud bloed. Zondagavond en nacht werd ik het meer met echte ongi-buikpijn en ook dat was voornamelijk oud bloed. maar dat telt wel gewoon als ongesteld heeft vlgs mij mijn arts wel eens gezegd. Denk jij dat ik vandaag aan de Clomid moet beginnen? (vanavond?)

Hoi Lot

Ja shit ja die problemen met de site

Ja als ik dat zo lees zou ik vandaag beginnen dat heb ik van mijn gyneacoloog gezegd gekregen elk spoor avn bloed telt als eerste dag

liefs nadia

Hallo

Wat een site... Dit is al het 4e bericht dat ik typ.
Alles goed met jullie? Lot kun je niet even bellen naar de poli om te vragen of je moet beginnen. Denk het wel heb nl vorige week hetzelfde gehad. Twijfelde ook heel erg heb gewoon even gebeld en moest meteen ermee beginnen.

Zelf moet ik morgen terug voor een echo om te kijken of de medicjinen werken...spannend he!!

x kel

hoi allemaal,

Lot, volgens mij moet je ook vandaag al beginnen. Ik heb vrijdag nog aan de gyn gevraagd (omdat ik met het hetzelfde probleem zat de vorige keer met clomid) en die zei dat de 1e druppel bloed al geldt als de eerste dag. Wel ontzettend balen hoor dat je ongi bent geworden.

Ik ben vrijdag trouwens begonnen met de provera en heb zondag de laatste pil. De vorige keer duurde het rond 4 dagen voordat ik ong. werd dus ga ik er vanuit dat ik 16 of 17 dec. met de clomid moet beginnen.

Ik moet zeggen dat ik 't ook zo ontzettend moeilijk vind om het uit m;n hoofd te zetten. Denk er natuurlijk ook iedere dag aan hoewel ik dat ook liever niet heb. Maar ja, je hebt er niet echt een keus in he.Heb zelfs een tijdje terug nog een discussie erover gehad met m;n man, maar die snapt nu wel dat het voor mij moeilijker is om er niet aan te denken. De  decembermaand is in ieder geval altijd erg druk dus heb ik minder tijd om er aan te denken. Soms heb ik het gevoel dat ik faal als vrouw omdat ik geen eisprong heb en dat het aan mij ligt dat we  nog niet zwanger zijn. Gelukkig is hij is op dat gebied  erg geduldig.

Nadia, laten we hopen dat we eind 2008 allemaal een kleintje in onze armen hebben of zwanger zijn. Dat noem ik nou een goed voornemen voor 2008 nietwaar.

Spannend hoor Kelly. Ik heb helaas geen echo om te kijken of er wat groeit dus test ik steeds met ovulatietesten. Laat ons nog ff weten of het bij jou aanslaat. (dat is altijd goed nieuws natuurlijk)

groetjes,sas

hej allemaal

volgens mij heb ik wel heel lang niks laten horen dus is het nu de hoogste tijd!

vervelend van dat stuitje zeg! gelukkig is het niks ergs en komt het hopelijk vanzelf weer goed en natuurlijk cool dat je niet aan de antibiotica moet!

k heb mijn vorige cyclus 50 mg clomid gekregen maar er gebeurde niks dus zit nu aaan de 100 mg. morgen laastte 2 tabletten en dan maar hopen dat die verrekte eigenwijze eitjes eeens zo hard gaan groeien dat ze staan de springen om een zaadje.... hihi

vindt je het niet vervelend om steeds van die testen te doen en elke keer weer niks? k heb het nl ook een paar keer gedaan maar steeds langer afgewacht of ik niet lek zou worden omdat ik die teleurstelling zo groot vind. bleh! en verder probeer ik er zo weinig mogelijk aan te denken en meestal lukt dat aardig. Alleen mn beste vriendin is zwanger;gelijk 1e keer raak! en nog later begonnen dan wij. maar ja, niks aan te doen. ik vind het voor haar super leuk en cool natuuurlijk, maar als je er zo weinig mogelijk aan probeert te denken is dat niet handig...

k heb wel eens gehoord van iemand die nooit lek is geweest en is toen aan de clomid gegaan en heeft een 3ling gekregen dus er is hoopjes hoop voor je!

lastig dat ik niet kan typen en ondertussen jullie stukjes lezen want ik raak steeds in de war wie wat zegt... dus neem me niet kwalijk als ik iets vergeet of door de war haal!!

jullie klinken wel erg dramtisch over het nieuwe jaar; natuurlijk komt het goed!!! heb vertrouwen!! zoniet? dan zijn er nog zat mooie dingen te doen! al lijkt het me wel heel heeel heel heel heel heel heel  heel erg moeilijk als het nooit wat wordt!!

nou de mzzl allemaal en hopelijk doet de site het anders heb ik wel erg veel werk dit allemaal overniuew te doen!
enuuh...succes met eitjes, clomid, provera, ongesteld worden/zijn, moed blijven houden, niet geobsedeerd raken, zaadjes, stuitjes enzovoort!!

jahoe

He Jahoe,

Ik vind het niet zo vervelend hoor om die testen te doen (het is gelukkig niet steeds een zwangerschapstest) en ik ben die negatieve testen inmiddels toch zo gewend. Wat ik vervelender vind is de onzekerheid of ik wel of niet ongesteld ga worden en dat ik later aan mezelf ga twijfelen of we het wel op het juiste moment hebben gedaan. Als we eindelijk een kans hebben wil ik die natuurlijk wel benutten he  Ik kan mezelf dan wel voor m;n kop slaan als ik een kans laat liggen en dat ik daardoor weer een hele maand (of anderhalf) moet wachten.

Ik zal in ieder geval gaan duimen dat 100 het magische getal wordt voor ons.

Ik ken dat hoor dat je zo vaak geconfronteerd wordt met zwangeren in je omgeving. Bij mij in de omgeving lijkt het ook bij iedereen te lukken behalve bij mij. En de eerste baby is inmiddels ook geboren terwijl zij ook later zijn begonnen dan wij. Maar ja, ik ben wel blij voor haar en zij is ook een van de weinigen met wie ik dit kan delen. Daar ben ik ook blij om.

Eeehhhh een drieling vind ik wel wat teveel van het goede hoor!  Maar in zo'n situatie denk ik dat je er toch ontzettend blij mee bent.

Ik moet zeggen dat ik de onzekerheid het ergste vind van alles. Ik vind het echt niet erg om te wachten als ik weet dat het binnen een jaar zover is, maar dat je niet weet of het uberhaupt ooit gaat lukken dat breekt me een beetje op. Misschien iets te pessimistisch hoor (terwijl ik altijd erg positief ben) maar ik durf er gewoon bijna niet op te hopen omdat ik bang ben dat het dan heel erg hard aankomt als het niet lukt.

Oja, nog ff een paar kleine tips over reacties typen. Ik log eerst in en zoek de topic op. Daarna druk ik op ctrl + n en dan wordt dezelfde pagina nog eens geopend. Daar typ ik dan de reactie in terwijl ik nog een pagina met alle andere reacties open heb staan. kan ik altijd ff switchen. En voordat ik m'n reactie plaats kopieer ik ook nog ff wat ik getypt heb dus als er iets raars met de site is kan ik gewoon weer ff plakken.

Nou jij ook succes met de clomid en we gaan duimen.

groetjes,sas

Terug
Bovenaan