uitblijven menstruatie

Hallo,

Hoe is het met jullie?

Heb zelf niet echt goed nieuws gehad. Begin vorige week leek het erop dat de clomid aan zou slaan er begon iets te groeien maar helaas. Ben zaterdag weer voor controle moeten gaan en er lijkt niets meer te gebeuren dus op naar de volgende ronde met toch nog een keer 50mg clomid.

wel  lastig hoor ben in 1 week tijd 6 keer moeten gaan voor een controle. Is vooral moeilijk te combineren met het werk. Hoe doen jullie dat?

groetjes kelly

Hoi Meiden

Ik zit ook even in een dipje zit nu op dag 19 van mijn cyclus en ja dacht even gister en eergister ei op komst zou komen ivm veel slijmafscheiding maar mijn temp doet heel vreemd rare grafiek deze maand dus ben ook zo bang dit keer de clomid niet gaat aanslaan. en dan hopen wle ong wordt en wanneer dan he

ben ook altijd zo bang omdat ik niet weet wanneer en of ei ga krijgen dat ik hem mis dus om de dag klussen maar breekt je sosm ook op. ik heb zoiets wist ik maar wanneer ei had elke keer dan was ik minder gestressed denk ik heb je rest van periode iets meer rust

ja en mijn gyneacoloog wil er niet aan elek dag gaan om te checken wta groeit

groetjes nadia

hoi meiden,
ik heb een vraagje voor jullie.
Ik ben zelf in mei gestopt met anticonceptie en mijn cyclus is alles behalve regelmatig.....
Eerst moest ik 8 weken wachten, toen 5, toen 6 en nu ben ik onderhand al 11 weken niet ongesteld...
Ik heb de huisarts een keer gebeld toen ik 9 weken niet ongesteld was,maar hij zei dat hij me pas kon doorsturen als ik eenhalf jaar niet ongesteld was geweest.
Mijn zus heeft PCOS en ik ben eigenlijk ook een beetje bang dat er wat bij mij aan de hand is. (weet niet of dit erfelijk is)Nu heb ik de laatste tijd wel veel stress gehad dus dat kan natuurlijk ook meespelen, maar hier wordt ik ook niet goed van. Zo heb ik natuurlijk geen kans om zwanger te worden. Wanneer werden jullie doorgestuurd naar de gyn?Ik heb zelf niet zo'n zin in medicijnen die de ongesteldheid opwekken zonder dat er met een echo is gekeken. is dit raar?
Wat zouden jullie doen. Nog even wachten? volgens mij had ik voor de pil een cyclus van 4-6 weken
groetjes

Hai bootje, ik zou je wel laten doorsturen naar de gyn. Ik heb zelf PCOS en ik heb te maken met erfelijkheid, mijn moeder heeft het namelijk ook. Als jouw zus het ook heeft, zou ik dat tegen de huisarts zeggen en vragen of je een iig inwendige echo mag. Dan weet je meer. Het is wel een goed teken dat je ongesteld wordt, ondanks dat het zo onregelmatig is. Succes!

He meiden, balen dat jullie ff geen zekerheid hebben. Mijn arts wil de 'natuurlijke situatie' weer een beetje nabootsen, dus ik ga nog maar 1x per maand voor een echo vanaf nu. Ik vind het aan de ene kant wel fijn, kun je er iets minder mee bezig zijn. Maar wanneer nu om de dag klussen etc., dat vind ik ook lastig. Mijn kuur Clomid zit er weer op, heb waarschijnlijk weer een eisprong ergens na dag 23 als het de vorige patronen volgt. Geduld dus!

Ben vandaag naar een klassiek homeopaat geweest voor lichamelijke ondersteuning bij PCOS/ zwanger worden. Ik had een goed gevoel bij het gesprek en ik ben erg benieuwd of de 'pilletjes' helpen!

Succes iedereen, groetjes Lot

hi girls

hoi sas wat is de topic? verder klinkt dat erg handig ja! ook dat je niet overnieuw hoeft te typen als de site raar doet...

verder herken ik veel in jou verhaal. vind die onzekerheid ook het ergste. Als ik gewoon wist dat ik een keer zwanger zou worden zou al helpen. maar nu heb ik het idee dat het misschien wel nooit wat wordt... lekker negatief he!?
ben net de gyn geweest en er is nog geen ei dat gaat groeien en het is al mn 12e cyclus dag. dus nu ben ik bang dat 100mg ook niet aanslaat...k hoef maandag pas weer terug omdat ze niet verwacht dat er eerder nog 1 springen gaat.

gelukkig hebben we iemand met wie we het kunnen delen en ik gun mn vriendin het ook heus wel, maar wil het alleen zelf ook!! maar ja we geven de moed nog maar niet op he?!

lot  ik zag dat jij gewoonlijk ook pas na 23 dagen een eisprong hebt? dat is voor mij hoopgevend...hopelijk willen jou eitjes nu ook weer!!\
heb je nog verdere afspraken bij die homeopaat dan? en wat voor lichamleijke ondersteunig krijg je dan? en wat voor pillen? ik hooop voor je dat je er wat aan hebt!

nadia ik vraag me af hoe het kan dat  jij geen ei hebt maar wel lek wordt? dat gebeurt toch als je een ei hebt die niet bevrucht wordt?! ennuh... hoe hou je dat vol om de dag los gaan? das niks voor ons geloof ik!

kelly hopelijk slaat deze keer de clomid wel aan!! weet je waarom je nog een keer 50 mg krijgt? waren ze wel een beetje gegroeid ofzo?!
en elke keer weer voor zo'n echo is super lastig ja. ik heb de mazzel dat ik meestal pas om een uur of 11 hoef te beginnen en dus ervoor kan. maar nu hoef ik pas maandag weer, dus deze week niet meer!

bootje als ik jou was zou ik ook naar de gyn gaan. weet je tenminste wat.

nou succes allemaal en de mzzl

Hallo jahoe

En alle ander meiden!!! Hoe is het met jullie?

Jahoe,Hoop echt voor je dat die 100mg wel iets gaat doen. Die onzekerheid maakt je gek he...
Wordt wel makkelijk gezegd dat je je niet zo druk moet maken  er niet zo mee bezig moet zijn maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Zeker als je iedere keer naar het zh moet.Dan kun je het ook niet echt uit je hoofd zetten. Hou ons op de hoogte!!!

Ben zelf vandaag terug geweest maar hoef voorlopig niet meer te gaan want de clomid heeft niks gedaan.  Mag pas  met de kerst beginnen met provera omdat de poli dicht is tussen kerst en oud en nieuw,  en dan weer aan de clomid.Heb geen idee waarom weer aan de 50mg. gyn zei dat het wel eens vaker gebeurt dat het in het begin niks doet...effe afwachten dus.

groetjes kelly

Hoi Meiden

Nou bij mij helaas niet veel te melden zit op dag 23 van mijn cyclus en temp geeft nog steeds niks ana en is ook weer laag had echt idee afgelopen week ei zou hebben gehad ben ook al hele week extra opgewonden heel vreemd.

maandag naar de gyneacoloog kijken wat die zegt en echo kan hebben.

wordt er gek van eerste kuur clomid wle ei wle op dag 25 dus kan nog maar weer dus lange cyclus dus op jaarbasis zo minder kans op zwangerschap

Nou iedereen veel succes en tot vlug

liefs nadia

Hee meiden, ff kort berichtje. Nadia, ik heb mijn eisprong 1x op dag 23 gehad van mijn cyclus en 1x op dag 27! Ik weet wat je bedoelt, zo hebben we op jaarbasis nog steeds minder kans, maar wij hebben een eisprong! Houdt moed, ok!

Ik zit op dag 13, dus ik houd me even nergens mee bezig. Behalve dan dat ik dus bij de homeopaat ben geweest. Ik heb nu een homeopatisch middel gekregen wat ik 4x moet gebruiken en wat mijn lichaam helpt bij de PCOS etc. Hopelijk wordt mijn lichaam wat ontvankelijker voor een mooie eisprong, bevruchting en een kindje! Zoals zij zelf ook zei: baat het niet dan schaadt het zeker niet.

Ik begin er morgen mee, 2x en dan volgende week weer 2x. Ben zo benieuwd!

groetjes Lot

Terug
Bovenaan