uitblijven menstruatie

Hoi Meiden

Gister bij gyneacoloog geweest echo gehad en zag er nara uit ei gehad heb of nog ana het groeien is even onduidelijk slijm was helder en was 12 cm eitje en 20 is hij rijp dus even afwachten aan temp nog niet echt iets te zien dus weet het niet vrijdag bloed laten prillen om te kijken ei heb gehad

heb wel mijn man zijn zaad zien zwemmen in mijn slijm ondre microscoop leuk om te zien dus dat werkt in iedre egval wel

ga nu ook naar 100mg clomid hopne daramee cyclus te verkorten

hoe is die bij jullie??

liefs nadia

Hee Nadia, als je slijm doorzichtig en en levende zaadcellen bevat, lijkt het er toch eerder op dat je net je eisprong hebt gehad? Je temperatuur kan soms 4 dagen later pas omhoog gaan, dus dat wordt spannend. Overigens heeft een vriendinnetje van mij met een gezonde eisprong nooit aan haar temperatuur kunnen zien dat haar eisprong was geweest, dus het is ook geen vaste wetenschap.

Ik heb sinds 3 dagen voor het eerst sinds we bezig zijn ovulatietestjes gebruikt, beetje om mezelf bezig te houden.  En vandaag heb ik echt een hele donkere streep, nog net niet zo donker als de controlestreep maar bijna net zo donker! Ik denk dat we het nu maar even elke avond of zo gaa proberen... hihi. Alhoewel dat verplichte vrijen wel ECHT  moeilijk is, athans met name de eerste stap om het te gaan doen. Hebben jullie dat ook?

Nou meiden, ik donderdag voor een echo dus dan weet ik wat meer. Iedereen succes, hoe ver zijn de anderen in hun cyclus? Nog iemand in de spannende dagen voor een ongi?

groetjes Lot!

Hoi Lot

Oh spannend Lot. hoeveelste dag zit je nu dan van je cyclus??

Ja ik hoop het maar dat ik een eisprong heb gehad weer dag 25 dan. Hoop dan met 100 mg clomid dat ik een kortere cyclus ga krijgen

vrijdag afwcahten bleod prikken en eind volgend eweek weet ik dan zeker ei heb gehad of aan temp vanaf morgen hoop ik iets te zien

Ja inderdaad verplicht sexen is soms minder maar ik dnek dana ltijd moet en da lukt het meestal ook. en hele vreemd genoeg afgelopen week hele week opgewonden geweest wellicht toch voorteken eisprong he. Maar elke dag sexen wil ik dan ook om nisk te missen van vruchtbare dagen  maar weet nooit goed is voor sperma??

succes liefs nadia

hej hallo iedereeen,

als ik jullie zo hoor heb ik in ieder geval een klein voordeel; wij hoeven niet elke dag seks te hebben want ik heb toch geen eisprong! zit nu op dag 20 van cyclus met 100mg clomid en 3 dagen terug was er nog niks gebeurd. moet morgen weer voor echo maar ik reken er maar niet te hard op. is het dan niks moet ik weer aan de provera en dan 150mg gloof ik. hoop maar dat dat dan helpen gaat want zonder eisprong wordt het zoiezo nooit wat!

wel spannend of jullie er nou wel 1 of niet gehad hebben!! wel shit dat je het niet precies weet he?!

Kelly wel balen dat je nu zo lang moet wachten zeg! al dat slome gedoe! bleh! hopelijk gaat de clomid deze keer dan wel aanslaan!!!!

nou de mzzl weer he! enuuh... de aanhouder wint!!! (hopelijk)

jahoe

Hoi Meiden

Jahoe kan nog wle hoor dat je een ei gata krijgen ik 2 keer nu ook aps op dag 25 a 26 denk ik gehad

Maar moet je bij 100 mg clomid nu meteen 2 tabletten achter elkaar nemen? moet volgende ronde ook naar 100.

Ja ik vanmorgen pas temp hoger 36,7 dus spannend morgen bloed prikken en krijg ik volgende weke uitslag van

veel succes allemaal

liefs nadia

Nadia: en???

Ik ben gisteren terug geweest. Het was een onduidelijk beeld, er zat vocht rond mijn baarmoeder (??) wat vaker te zien is net na een eisprong. Ze zag ook nog een blaasje van 15 mm, dus of die was leeg of die gaat nog groeien en dan springt ie dit weekend. Aan mijn temperatuur heb ik nu niet veel, want ik ben snipverkouden en heb ook keelpijn... Mijn temp. zit voor de eisprong vaak op 36,7 en daarna rond de 37. Nu zit ie op 39,9 en 37. Maar goed, dat zegt dus even niet veel. Doe dit weekend voor de zekerheid even 2 ovulatietestjes, want als ie nog komt wil ik 'm niet missen!!

Meiden, succes allemaal, met broeden en sexen en afwachten....

groetjes!

Hoi Lot

Gisteren bloed laten prikken volgende week uitslag ei heb gehad mar ga ervan uit van wle nu al 3 dagen temp 36,7 normaal 36,3 en mijn programma op internet zegt afgekopen woensdag ei gehad heb maar of dat klopt omdat maandag ook erna uitzag geweest was of indredaad toen nog groeien moest omdat 12 mm was

en nu weer shit afwachten maar weet zeker niet raak is wanner zou je iets kunnen gana merken??

en dan op nara de 100 mgr clomid moet ik die 2 tabletten meteen achter elkaar nemen.

nou ik duim voor je en succes

liefs nadia

Hoi Meiden

Voor jullie allemaal hele fijne feestdagen en een spetterend uiteinde gewenst en vol goede moed het nieuwe jaar in en hopen 2008 ons jaar gaat worden

liefs nadia

Terug
Bovenaan